..: Fotogalerie - detaily fotografie 534.0432 :..
 

534.0432


534.0432Informace o fotografii:
 - Úsek: Valšov - Bruntál
 - Datum: 5.12.2009
 - Autor: Duhy  Poslat email autorovi
 - Zobrazeno: 6184x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 8
 - Rating od uživatelů:
 8

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2      Zpráv na stránku:   
11.12.2009 (12:13)  
No jo, všichni by chtěli zelené vozy s logy ČSD, ale kde je vzít a nekrást? Rybáky byly na mikulášské jízdě z Ostravy do Štramberka, další rybáky jsou až v Brně. No a nějaké Bt-k jsou v Pardubicích, ale to by to někdo musel zaplatit. Navíc sehnat nějaký jídelní vůz vhodný do soupravy by byl taky problém, jedinou možností by byl asi BRam, ale zase jsme u peněz... Byla to především jízda pro lidi a těm je jedno, jestli to je zelené, červené nebo růžové s hvězdičkama... Ale rozhodně mohly dráhy poslat vozy aspoň do myčky. A k té bertě, byla tam hlavně kvůli topení, pro kremáka těch pár vozů nic neznamená. Neříkám, že fíra vzadu nepomáhal, ale přeci jen, pokud bylo zapnuté topení na zimu, tak se otáčky motoru dostaly na úroveň otáček na pátý stupeň, takže docela rachot.
11.12.2009 (10:54)  
Fotka pěkná. jen mě když ji vidím může trefit šlak, protože jsem mohl mít podobnou vlastní, kdyby mi jak na potvoru těsně při příjezdu neklekly baterky.:-( No moje chyba, měl jsem je před výjezdem zkontrolovat.

K těm vagónům. Taky dost nechápu proč jelo zrovna tohle. Vždycky jsem si myslel, že v Olomouci nějaké Rybáky mají. Alespoň na jiných jízdách bývají. Ovšem je taky možné, že si je půjčují z Ostravy. Berta pak jela na postrku proto, protože něco muselo ty vagóny topit. Kremák nedisponuje vytápěním 3 kV ss a i když vozy Bdt byly dělány jak s parním, tak elektrickým topením, tak to parní už bude asi nefunkční. Navíc na mnoha vozech už ani nejsou topné spojky pro parní topení.
11.12.2009 (6:32)  
Tím vlakem jsem jel a docela pohodová jízda, možná až moc s tím Kremákem (60 km/h). Rosnička (max.90km/h), to byl jinej fičák, když ještě jezdila za Olomouc.
11.12.2009 (3:22)  
Zippich: kdyby to byla trať ve stejném místě skloněná do klesání, byla by čára obzoru naopak vůči soupravě níž, ne? Trochu prostorové představivosti, chlape...:)
11.12.2009 (0:33)  
Takové stoupání a přitom obzorová čára vysoko nahoře. Perspektiva vlaku mi vůbec neladí s liniemi zbytku obrázku. Je to, jako by ten vlak vyjížděl z brány pekelné. Budu se tam někdy muset mrknout osobně...
10.12.2009 (21:56)  
Zatím, co jsem viděl, snad všechny parní vlaky vypravované Olomoucí mívají dieselový postrk - i v létě... Přičítám to pojistným důvodům
10.12.2009 (21:27)  
Jim: bardotka normálně chorochtala takže pomáhala asi v táhnutí. :)
10.12.2009 (20:58)  
Jim: Minimálně berta topila ty vozy.
registrovaný uživatel Jim  mail  
Počet komentářů uživatele53 »fotek 0
10.12.2009 (20:49)  
Dotaz pro znalce:
Vážně by tahle lokomotiva sama neutáhla 7 vagónů, že ji vzadu musí pomáhat berta? Nebo má postrk jiný důvod?
10.12.2009 (19:18)  
Fotka je krásná, to nepochybně. S těmi vozy je to ale podstatně horší.... Copak Olomouc nemá žádné adekvátnější nebo co je vede k takto děsuplnému řazení....
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko