..: Fotogalerie - detaily fotografie 477.043 :..
 

477.043


477.043Informace o fotografii:
 - Místo focení: Jeneč
 - GPS: 50°5'41.808"N, 14°12'27.966"E  »  Mapy.cz Google mapy
 - Datum: 8.10.2017
 - Autor: Ušoplesk  Poslat email autorovi
 - Pozn.: Poslední parní víkend v
Lužné u Rakovníka
 - Zobrazeno: 4094x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 7
 - Rating od uživatelů:
 7

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2      Zpráv na stránku:   
13.10.2017 (10:09)  
Já se nedivím.
Odpovědi na mé příspěvky
příjímám v plné pokoře.
Všechny přispivatele zdraví FRK.
13.10.2017 (9:23)  
F.K.: Pro osvěžení paměti cituji zpod fotografie štokra 556.0506:

Farkač Karel: Vlivem nesprávné obsluhy došlo k mnoha netěsnostem na kotli.
Toto je zřejmě poslední snímek (za 5*) v provozu, protože oprava kotle, patrně v rozsahu GO, bude časově a finančně náročná. Stroj, který bez velkých problémů jezdil ještě na Dni otevřených dveří v LD České Budějovice bude patrně odstaven do kopřiv...
Pavel Randák: Můžete, prosím, trochu rozvést termín "nesprávná obsluha"? Jako nesprávnou obsluhu vedoucí k netěsnosti na kotli si dovedu představit zatopení bez vody nebo obnažení topeniště vlivem nedostatečného napájení.
Farkač Karel: Nesprávnou obsluhou se míní to, že se se strojem zachází tak, jak se nemá a tím vznikají závady...!
Ostatní Vám sdělí DHV-Lužná, konkrétně ing. Miloslav Kothera.
Pavel Randák: Děkuji vám za vstřícnost a vyčerpávající odpověď.
:-(

Pokud na položené otázky odpovídáte tímto způsobem, pak se nedivte negativním reakcím.
13.10.2017 (0:39)  
Farkači Karle, když jste takový informovaný, opakuji svůj dotaz. V čem spočívá neprovoznost? Něco malého se rozbilo, rozbilo se toho víc, nebo jen propadlo nějaké razítko? Stačí jednoduchá přímá odpověď. Z té by mohlo být hned jasno, jestli za neprovoznost onoho stroje může dlouhodobá neúdržba v Lužné nebo nějaký dlouhodobý technický či administrativní problém.
12.10.2017 (23:51)  
Pro p. Topič:
Prosím netykat-nepřipadá mi to slušné.
12.10.2017 (23:47)  
Lokomotiva 556.0506 spolehlivě odvozila 16.9. Den otevřených dveří v Českých Budějovicích. Potom odjela na Den železnice do Bohumína a následně na trať Kladno-Lužná a okolí 30.9.2017.
Na oslavě 10 let ČD-Cargo už byla vystavena v SOKV Ústí/L. ve studeném stavu a připravená na převoz ve studeném stav. Následující den měla vést vlak z Prahy do Lužné a to už byla neprovozní, a tak vyjel Papoušek.
Co k tomu říci? stroj 556.0506 je nyní neprovozní a jeho osud nejasný.
Všechny otázky o budoucnosti tohoto stroje by měl odpovědět
vrchní přednost DHV Lužná ing.Miloslav Kothera a tím by se nemusela vést podivná, až invektivní diskuze na ŽP.
12.10.2017 (22:54)  
Farkač Karel: Stocker Club se o něj dobře staral, protože vždy, pokud byla jízda objednána - lokomotiva vyjela.

Kecáš kraviny, aniž bys měl konkrétní zkušenosti.Fakta: V r. 2008 na objednanou jízdu fotovlaku ho SC odmítl zatopit, s tím, že je mašina odvodněná a že mrzne. Na poslední chvíli, na objednané a již zaplacené jízdě, zaskočila plzeňská 475.111. O rok později štokr na fotovlak vyjel, ale protože četa chtěla v Klatovech obědvat a nejmenovaný "hlavní" strojvedoucí odmítl za regulátor pustit náhradníka, tak polovina objednané a zaplacené fotojízdy přišla vniveč. Letos v zimě to dopadlo podobně. A s tím dobrým staráním se o mašinu to taky nebude zcela v pořádku. Na zmíněném fotovlaku v r. 2009 mašině podcházela pára u pravého válce tak silně, že pravá strana pojezdu byla stále zapářená. A tak to bylo i další roky.
A když srovnám ochotu a snahu čety vrúteckého štokra vyhovět přáním fotografů při zaplacených a tedy objednaných jízdách, tak budějovičáci prohrávají na celé čáře.
Raději tady nešiř nepodložené nesmysly.
12.10.2017 (22:25)  
V čem spočívá neprovoznost? Jde o papírovou záležitost (chybí razítko), nebo je něco skutečně rozbité (shnilá trubka za sto tisíc), nebo je ta shnilost celková (tu, tam, tady a taky támhle, oprava za deset mega možná)? Došlo k zneprovoznění vlivem cesty z jihu na sever (tak, jako tomu bylo třeba u 310.922?, která se fyzicky rozbila při převozu někam, vykolejila a pochroumala), nebo se tak stalo až poté, co jako provozní byla mašina zasunuta tam, kde stojí?
12.10.2017 (21:59)  
Pro NIcKON:
Dotaz 1:
Když byla lokomotiva 556.0506 v ČB, byla provozuschopná?
Odpověď:
Ano, byla.
Dotaz 2:
Je lokomotiva 556.0506 pro "přestěhování" provozuschopná?
Odpověď:
NENÍ
Nic více-nic méně.
Toto jsou fakta.
TOŤ VŠE...!
12.10.2017 (19:21)  
V tom případě, prosím, ignorujte i nutkání tady rozepisovat své další názory na osud dotyčného štokra.
12.10.2017 (19:02)  
Pro mne je směrodatné to, že po "přestěhování" je stroj neprovozní. Stocker Club se o něj dobře staral, protože vždy, pokud byla jízda objednána - lokomotiva vyjela. Nepokoušete se se mnou hádat, neskočím Vám na to a Vaše invektivy ignoruji.
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko