Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
477.043 | |
Informace o fotografii: - Místo focení: Lašovice - Datum: 9.9.2016 - Autor: Petr Holub - Zobrazeno: 4688x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 10 - Rating od uživatelů: 10 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
1 2 | Zpráv na stránku: |
Známe i benzinové R5, třeba Audi Sport Quattro :) A troufám si tvrdit, že moc aut na světě hezčí zvuk nemá :)
Nickon: radovy petivalec jsem jeste ochoten pripustit. Mam zkusenost s AR 2.4 JTD a tam zni vskutku pekne i kdyz je to ropak.
Antona, pravda, jsem nikdy nazivo neslysel, ale zvuk 477 a 498 me nikdy moc nebral. Zatimco 475.1 a 556.0 s kylchapem ma zvuk excelentni. A pri poslechu LP Rytmus pary mi u techto scen doslova beha mraz po zadech :D.
edit: Ono to taky je hodne o aktualni zatezi stroje. Pokud si silna masina pohrava s relativne lehkou soupravou, tak ani nemuze vytvaret radnou kulisu. Prekvapive velmi libivy zvuk ma i 310 0134, ktera asi v podstate jede na digitalni vykon ON/OFF :D. Pamatuji si oslavy 150 let Pce - Lbc, kdy jsme cekali na paru u C. Kostelce a od Rtyne bafala para a vsichni cekali 434 2186 a ona se tam vyloupla 310 :)
Antona, pravda, jsem nikdy nazivo neslysel, ale zvuk 477 a 498 me nikdy moc nebral. Zatimco 475.1 a 556.0 s kylchapem ma zvuk excelentni. A pri poslechu LP Rytmus pary mi u techto scen doslova beha mraz po zadech :D.
edit: Ono to taky je hodne o aktualni zatezi stroje. Pokud si silna masina pohrava s relativne lehkou soupravou, tak ani nemuze vytvaret radnou kulisu. Prekvapive velmi libivy zvuk ma i 310 0134, ktera asi v podstate jede na digitalni vykon ON/OFF :D. Pamatuji si oslavy 150 let Pce - Lbc, kdy jsme cekali na paru u C. Kostelce a od Rtyne bafala para a vsichni cekali 434 2186 a ona se tam vyloupla 310 :)
mRKEF, topič: Ona je otázka, co kdo od toho zvuku čeká. Pocit síly stroje mám nejspíš ze zvuku dvojčitých strojů s kulatým komínem s korunou - 354.195, 434.2186, 423.094. Suchý kašel kylchapu nezní zdaleka tak dobře. Ani baňaté komíny malých mašinek nezní nejhůř. Dokonce i U 37.002, když starej Fajfka cestou do Nové Bystřice někde u Senotína pořádně vzal za střevo, duněla docela majestátně. A na druhé straně třeba zvuk sdružené 422.0 s nejasně ohraničenými výfuky je spíš - máme-li zůstat u hudebního podobenství - jako když bubeník šimrá svůj nástroj metličkami, zatímco giesl 423.0145 jsou štěrchátka, kterými se doprovází nějaká Latino zpěvačka...
14.09.2016 (17:58)
Smekám nic jiného nemohu.
mRKEF: To je dost zjednodušující. Hodně záleźí také na dyšně a komínu. Takovej anton má tři válce, nemá Kylchap s dvojitým komínem, ale kulatej a zvuk je trombónovej prďák jak když vyšije. Dvojka nebo bejček s Gieslem je slušně "přidušenej" i když jsou dvojčitý.
Tak na tom se určitě neshodneme, ani v případě tříválcové páry, ani v druhém případě. Řadové pětiválce hovoří jasně proti, nemluvě o hvězdicových pěti- či sedmiválcích :)
Ten třívál je na zvuk prostě bída. Je tam moc velká kadence odfuků :). Aneb cokoliv s lichým počtem válců & počtem > 1 má prachbídnej zvuk :). Na páru i na libovolnou rafinaci ropy.
14.09.2016 (14:06)
Už na místě jsem ti říkal že to je hodně pěkný, a když to teď vidím pořádně tak musím říct že to bylo slabé slovo, fakt excelentní fotka.
Lapil: Začni trénovat šplh na vše, počínaje angreštem, přes vrby, sloupy, listnáče až po ztepilé smrky. Až se s ním budeš kymácet v koruně (špičce) stromu, pak na to oslovení možná dojde. :-D
1 2 | Zpráv na stránku: |
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko