Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
477.043 | |
Informace o fotografii: - Úsek: Nové Strašecí - Řevničov - GPS: 50°8'59.224"N, 13°52'13.054"E » - Datum: 12.10.2014 - Autor: Martin Švancar - Pozn.: Sp 19770 (Praha-Masarykovo n. - Lužná u Rakovníka) - Zobrazeno: 4720x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 10 - Rating od uživatelů: 9 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
pro Pavel Randák, po "mocte"
:-) budte rad, alespon nekdo si zachoval kontinuitu .. :-)
:-) budte rad, alespon nekdo si zachoval kontinuitu .. :-)
09.05.2016 (21:18)
Pro Stoupu:
Právě že topil služebně, jako mlaďas po učňáku. Teď jezdí s bagrem a taky furt nadává na práci :-)
Právě že topil služebně, jako mlaďas po učňáku. Teď jezdí s bagrem a taky furt nadává na práci :-)
A k fotce: hernajs, to měl zase kliku na podmínky někdo, kdo ji dovedl využít.
pro Pavel Randak:
:-) Neverim. Leda ze topil sluzebne a ne jako Hobby.:-)
:-) Neverim. Leda ze topil sluzebne a ne jako Hobby.:-)
08.05.2016 (20:59)
No vidíte, a můj švára na tý mašině topil a takováhle fotka ho nechává zcela klidným :-)
pro Pavel Randak:
Hernajs, to evokuje vzpominky! Ano jmeno neznam, ale beru na vedomi - zachranil masinu pred autogenem. My (organizace CEZ) jsme tehy patrily FMPE a ti snad mohli vice, nez FMD (CSD). A soudruzi si s oblibou delali naschavaly.
Neznaje jmeno, ale masinu, vedomne jsem toto Schema za perestrojky (uspesne) pouzil proti FMHSE a zejmena Prerovskym Strojirnam, s prechodem do doby po cinkani klicem. Preskocim detaily: Nekontrahovali jsme ve finale Krivoj Rog a neutrpeli jsme velkou ztratu. Pravne ciste: pokyn FMHTSE nebyl zavazny pro orgnizace FMPE. Vlastne stacilo, aby se papalasi hadali.....
Hernajs, to evokuje vzpominky! Ano jmeno neznam, ale beru na vedomi - zachranil masinu pred autogenem. My (organizace CEZ) jsme tehy patrily FMPE a ti snad mohli vice, nez FMD (CSD). A soudruzi si s oblibou delali naschavaly.
Neznaje jmeno, ale masinu, vedomne jsem toto Schema za perestrojky (uspesne) pouzil proti FMHSE a zejmena Prerovskym Strojirnam, s prechodem do doby po cinkani klicem. Preskocim detaily: Nekontrahovali jsme ve finale Krivoj Rog a neutrpeli jsme velkou ztratu. Pravne ciste: pokyn FMHTSE nebyl zavazny pro orgnizace FMPE. Vlastne stacilo, aby se papalasi hadali.....
06.05.2016 (14:41)
Ten zachránce z Malešic se jmenoval Bartosch.
Již ve vlastnictví Malešic absolvoval papoušek jako poslední parní lokomotiva v prosinci 1979 hlavní opravu ve velenických dílnách.
Již ve vlastnictví Malešic absolvoval papoušek jako poslední parní lokomotiva v prosinci 1979 hlavní opravu ve velenických dílnách.
Hernajs, to jsou krasne vzpominky! Zejmena kdyz byla coby posunovacka zasita v TP Malesice (CEZ) a ja ji coby elef v EGV (tehdy taky CEZ) okukoval. Musel (?) jsem oblafnou sve sefy, co to tam v pracovni dobe cinim (1983?). Prukazku ke vstupu (vse byl CEZ) jsem mel, prscovni ukoly v Tp Malesice take - ale bylo to na zaprenou. Kdo ji tehdy zachranil - jiz nevim. Pozdejsi kolega L. Pavlas to jmeno (zachrnce s vedome skrytym povolenim) jeste znal. Ted brazdi masinka 477.043 koleje bezostysne.
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko