Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
464.202 | |
Informace o fotografii: - Úsek: Vysoké Mýto - Vysoké Mýto město - GPS: 49°57'8.662"N, 16°9'16.035"E » - Datum: 9.12.2017 - Autor: LeHydrak - Pozn.: Mikulášský vlak Choceň - Litomyšl - Zobrazeno: 4709x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 7 - Rating od uživatelů: 7 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
1 2 | Zpráv na stránku: |
13.12.2017 (9:13)
Než nějaká dobovost mne tam rozčuluje ta červená krabice uprostřed :D
Soudě podle dat posledních komentářů a vložených fotek něco přes devět. A čímpak jsme vás naštvali? :)
LeHydrak: Úplně v pohodě, já byl požádán na neděli o trabika k focení s bertou, tohle byl vedlejší produkt když už jsem jel na sever. Jsem rád že se trabi líbí.
NIcKON: člen ŽP nejsem snad 10 let, aneb nevím jak se maže profil :)
NIcKON: člen ŽP nejsem snad 10 let, aneb nevím jak se maže profil :)
Zajímavá kombinace to bezpochyby je a fotce, beztak netradiční místem kde vznikla, dost přidala. Díky za ní.
Abych upřesnil a dal věci na pravou míru. Z mé strany to opravdu byla náhoda, že je na fotce trabant. Nebo přesněji byla náhoda, že jsem si vybral toto místo, kde stál. Trabant tedy není můj, ale přihlásil se zde o něj jiný kolega, jemuž se omlouvám, pokud uveřejnění mého fota nějakým způsobem narušilo jeho plány (že by fotku z tohoto místa chtěl uveřejnit on sám). Ke kolizi trabantu s lampou - na místo jsem dobíhal na poslední chvíli, takže nebylo moc času na rozmýšlení a kolize jsem si všiml až když bylo po focení. Lepší fotku bez kolize bude mít zřejmě někdo, kdo byl hned vedle mně a domnívám se, že by mohlo jít i o majitele trabanta. Nakonec, nijak se nevyznám v autech a konec konců ani přesně nevím, kdy byla ještě možnost v pravidelném provozu potkat Rosničku, ale přišla mi zajímavá kombinace trabanta a parní lokomotivy, protože obojí se dnes považuje za historické. :-)
Díky za upřesnění. Jen si neodpustím šťouravou doplňující otázku - jak to, že je to jen náhoda, když má člen ŽP k dispozici techničák? :)
Btw, Trabant je moc pěkný a zřejmě navíc v provedení De Luxe. Takové už se dnes velmi špatně shánějí. A pokud dobře vidím, má dokonce nedovřené pravé dveře :)
Btw, Trabant je moc pěkný a zřejmě navíc v provedení De Luxe. Takové už se dnes velmi špatně shánějí. A pokud dobře vidím, má dokonce nedovřené pravé dveře :)
Trabi je originál 1986, mužu oskenovat TP. A byla to náhoda asi jako když někdo zbytečně řeší jak moc dobové to je...
Záleží na výkladu dobovosti. S rosničkou není soudobý žádný Trabant, když se začal vyrábět až v roce 1957 a model 601 dokonce až roku 1964.
Btw, podle nárazníků by klidně mohlo jít o model 1980. Hlavové opěrky se, pravda, do Trabantů začaly montovat až v roce 1983, ovšem řada hrdých majitelů si je dodatečně domontovala i do starších kousků. Čili čistě teoreticky se tito dva krasavci mohli těsně potkat i v pravidelném provozu, abychom se drželi druhého výkladu dobovosti.
Btw, podle nárazníků by klidně mohlo jít o model 1980. Hlavové opěrky se, pravda, do Trabantů začaly montovat až v roce 1983, ovšem řada hrdých majitelů si je dodatečně domontovala i do starších kousků. Čili čistě teoreticky se tito dva krasavci mohli těsně potkat i v pravidelném provozu, abychom se drželi druhého výkladu dobovosti.
11.12.2017 (20:32)
Trabant tedy moc dobový není, podle nárazníků a opěrek jde o model z poloviny osmdesátých let.
A jeho "kontakt" s lampou nepůsobí vůbec dobře...
A jeho "kontakt" s lampou nepůsobí vůbec dobře...
1 2 | Zpráv na stránku: |
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Logowanie
© 2001 - 2024 ŽelPage
- administratorzy - pytania i odpowiedzi
Info
informacni okenko