..: Fotogalerie - detaily fotografie 464.008 + 749.250-7 :..
 

464.008 + 749.250-7


464.008 + 749.250-7Informace o fotografii:
 - Úsek: Rožná - Bystřice nad Pernštejnem
 - Datum: 2.7.2016
 - Autor: Chary  Poslat email autorovi
 - Pozn.: Plnou parou!
 - Zobrazeno: 2802x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 9
 - Rating od uživatelů:
 8

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

25.08.2016 (20:11)  
No ano, já jsem tu poznámku s párou psal spíš jako kontrast k té druhé fotce (http://www.zelpage.cz/fotogalerie/parni-lokomotivy/4642/4642073.html), protože tohle byly ty největší efekty, které jsem za celý den viděl, nejen vinou postrků.
registrovaný uživatel stoupa  mail  
Počet komentářů uživatele3720 »fotek 0
25.08.2016 (2:49)  
Vázený pane "pisto", Vasi pripomínku z 24.8. povazuji za správnou. Hasici jsou dne neprijemný fenomén a parní masina je pro ne jen "práce s otevreným ohnem." Pokusil jsem se jen pri znalosti veci rádoby humornou formou reagovat na titulek "Plnou parou!", protoze té plné páry tam bylo pomálu.

Naopak mne lehce nabudil komentár pana kvajdy, zrejme napsaný bez znalosti veci :-)
registrovaný uživatel pišta 
Počet komentářů uživatele1 »fotek 0
24.08.2016 (20:57)  
Vážení příznivci železnice,nedalo mi to a musel jsem se zaregistrovat,když jsem si přečetl některé příspěvky k fotografiím tématicky zaměřeným na letošní Slavnosti Perštejnského panství.Kdo jste tam byli jistě víte jaké bylo počasí a také před akcí - sucho.Nasazení motorových loko na postrky parních vlaků byla jedna z podmínek hasičů, a to jsou dneska velcí páni, aby se jízdy s parní loko v čele vlaku vůbec mohly uskutečnit. Můžete mít atestů na úlet jisker kolik chcete.
A co se týká jednotlivých foto,některé jsou ve stoupání,některé na spádu,podle fotogeničnosti místa.Podle toho také jede parní loko a také dieselový postrk.Sklonové - spádové poměry na staré tišnovce jsou okolo 20 promil,takže si zamakaly obě loko.Kdyby někde nedej bože zahořelo, tak by to určitě ovlivnilo další jízdy s parními loko.
Mimo jiné při odjezdu bulíka z Krpole - Králova Pole došlo při rozjezdu páry k malému zahoření uschlé trávy na peróně. Bylo tam cca 6 fotičů, myslíte si že to v zárodku někdo zadupal,či jinak uhasil. Při zpátční cestě tam byl pěkně velký vyhořelý flek.
No a že se nezadařilo veselákúm - neovlivnitelná technická závada. Alespoň někteří nemuseli čekat na 754 059 do odpoledne. Tož tak tedy.
24.08.2016 (17:02)  
Pokud si to dobře pamatuju, tak zrovna tady to bylo kvůli ostrýmu obratu nahoře v Bystřici. Tohle je vlak navíc, Nedvědice - Bystřice - Nedvědice.
24.08.2016 (16:30)  
Že se nestydí na pár lehkých vagonků postrk!
24.08.2016 (15:33)  
ad stoupa:
škoda,že k této fotce není zvuk,to bychom pak řekli,že je to buď první či druhý případ.Ale klonil bych se k druhému případu,ušaté měly dost výkonu na to, aby utáhly pár vagonů se zamračenou na chvostu. Podle fotky i ta zamračená přikládá pod kotel (obrazně řečeno).
registrovaný uživatel stoupa  mail  
Počet komentářů uživatele3720 »fotek 0
24.08.2016 (14:43)  
Dr.Ahý kvajdo:

parní masina sice nezky houká, ale regulátor je budto pootevrený, nebo spauje prímo ucebnicove. Takto bychom mohli posloucht konzert odfukování vyrovnávcu tlaku a mrucení Dieselova motoru Zamracené.. :-)
24.08.2016 (14:31)  
To je sice možné,ale podle kouře z komína mašina jede na plný výkon.Dnešní generace to nezná z vlastní zkušenosti,jen stará garda,co na párách odjezdila dětství,cesty do školy a pak cesty do práce.Kolikrát to byl doslova koncert pro uši...
registrovaný uživatel stoupa  mail  
Počet komentářů uživatele3720 »fotek 0
24.08.2016 (13:21)  
za krásnou masinu body jiste udelím, ale s tou plnou parou opatrne! Ten vlak strká diesel!

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko