Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
464.001 | |
Informace o fotografii: - Úsek: Prievidza - Chrenovec - Datum: 12.10.2008 - Autor: Jakuza - Zobrazeno: 5415x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 7 - Rating od uživatelů: 6 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
1 2 | Zpráv na stránku: |
tomi: Jééé, ty myslíš podélný sklon. No to není optický klam, ale perspektiva. Autor vylezl asi na nějaký strom, protože je to foceno evidentně z nadhledu a tudíž by v rovině mělo být to co je v rovině pohledu (očí). Co je nad či pod touto rovinou ubíhá do úběžníku. To je vlastnost perspektivy.
Dobře to vidíš třeba na této mé fotce:
http://www.zelpage.cz/fotogalerie/big/486018.jpg
Stál jsem téměř u hladiny a proto je hladina řeky vodorovně a trať, která je ve skutečnosti víceméně také v rovině, ubíhá směrem vpravo nahoru.
Kdybych stál při focení na úrovni tratě, pak by vlak byl v rovině a řeka by "klesala" vpravo dolů.
Dobře to vidíš třeba na této mé fotce:
http://www.zelpage.cz/fotogalerie/big/486018.jpg
Stál jsem téměř u hladiny a proto je hladina řeky vodorovně a trať, která je ve skutečnosti víceméně také v rovině, ubíhá směrem vpravo nahoru.
Kdybych stál při focení na úrovni tratě, pak by vlak byl v rovině a řeka by "klesala" vpravo dolů.
topič: No ja by som to tipol na toto miesto:
http://tinyurl.com/87hnct
Touto traťou som šiel viackrát a nezdá sa mi, že by tam klesala, skôr naopak. Alebo môže sa jednať v takomto uhle záberu o optický klam?
http://tinyurl.com/87hnct
Touto traťou som šiel viackrát a nezdá sa mi, že by tam klesala, skôr naopak. Alebo môže sa jednať v takomto uhle záberu o optický klam?
bazala68: 464.001 dojezdila v České Lípě, kde působila skoro dvacet let. Pamatuji, jak stála v Kovošrotu než ji odvezli pryč. Na Slovensku nikdy za svého aktivního života s největší pravděpodobností nejezdila. O jejím provozním životě jsou základní informace zde: http://www.464001.sk/info464.html
Její uvedení do provozního stavu trvalo velmi dlouho a jeden ze zdejších autorů se na něm také trochu přičinil.
Její uvedení do provozního stavu trvalo velmi dlouho a jeden ze zdejších autorů se na něm také trochu přičinil.
Mě se zdá fotografie vpořádku. Povedla se. Pokud bych něco, tak nechal zmizet ty auta u přejezdu. Nechci nikterak polemizovat, ale v normálním provozu se zde bulíci mohli objevovat. Dislokace na Slovensku nebyla tak neobvyklá. A navíc zde je zachycen prototyp, který na Slovensku snad dojezdil.Ovšem přesné informace nemám.
Tomi, Intercity: Nevím, zda alespoň jeden z vás na místě samém byl. Trať je zde v levém oblouku ve směru jízdy vlaku a rozhodně ne na žádné rovince jak tvrdí IC. Ono se to dá odvodit i z umístění sloupů za vlakem, které se dost výrazně stáčejí doprava a jasně ukazují jaký je poloměr oblouku.
Souhlasím s tomim, jestli ti brejlovci nepadali, tak toto ano a rovněž doprava; je to na rovince, takže by neměl být problém to srovnat podle vlaku ;-)
Tak to mě se ta fotka barevně moc libí, vypada to na nějaký kompakt z 70.-80. let nebo na fotoparát LOMO. Moc povedené. A ohánět se, že nemůže jit o historickou fotku, jen proto, že tu tahle lokomotiva nikdy nejezdila, to mi příjde celkem zcestné. Hodnotí se tu fotka, ne fakta.
Mne sa zdá, že v tom úseku nie je taký sklon trate. Podľa čoho si rovnal? Ja by som to trošku otočil doľava.
1 2 | Zpráv na stránku: |
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko