..: Fotogalerie - detaily fotografie 434.2186 :..
 

434.2186


434.2186Informace o fotografii:
 - Úsek: Luka pod Medníkem - Petrov u Prahy
 - Datum: 18.5.2015
 - Autor: Michael Hajn  Poslat email autorovi
 - Zobrazeno: 5292x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 10
 - Rating od uživatelů:
 9

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2      Zpráv na stránku:   
23.05.2015 (22:18)  
M 474 003: Máte pravdu v tom, že když byly čtyřkoláky ještě v normálním provozu, tyhle vozy neexistovaly. Jinak si ten Váš text ale poněkud protiřečí. Dát parní lokomotivu na pravidelný manipulák...to by ta mašina táhle ještě absurdnější soupravu...nejspíš nějaké ty moderní plošinové vozy se dřevem nebo dost možná i ty zaplachtované...těžko říct.
Čtyřkoláky za svého dlouhého (téměř 70 let trvajícího) života tahaly za tendrem takovou škálu vozů, co málokterá jiná řada. Pokud bych bral v úvahu úplně poslední období jejich provozu...i tak to byly vozy, které už dávno nejsou k vidění (a s výjimkou několika málo kousků, co má ve své unikátní sbírce společnost KHKD) už nejsou nikde k mání. Namátkou vzpomenu aspoň ty, co byly nejčastěji řazené: Zt, Ztr, Vsa, Vtr, Vtdr...snad jen Raj a sypáky přežily všechna ta zemětřesení na dráze...ale i jejich vzhled se poněkud změnil. Takže nevím...
registrovaný uživatel (gp) 
Počet komentářů uživatele761 »fotek 0
23.05.2015 (12:15)  
Rabín: Velká Lhota? Ta vesnice, kde bejvalo Wilsonovo a Denisovo nádraží. To fakt neznáš? Asi málo chodíš do lepší společnosti. Von taky parní vlak moc rychle nejede, takže je potřeba víc oddílů, aby jich za den projelo stejně.
M474: není zas takovej problém posunout ve fabrice píchačky podle jízdního řádu. Kupodivu to jde i ve fabrice, která každé ráno vcucne tři sta lidí ve městě se dvěma tisíci obyvateli. Akorát si vedení nesmí myslet, že má v prdeli zaraženou zemskou osu.
22.05.2015 (21:18)  
M 474 003 Paranoia lze léčit a Vám to lze než doporučit... Nemíváte zlé sny, v nichž zlá auta zabíjejí hodné vláčky? Žerou malé děti? Kosí cyklisty a matky s kočárky?
22.05.2015 (18:20)  
Ta souprava je opravdu neobvyklá, protože když tyhle lokomotivy byly v provozu, tak tyhle vagony byly pod zemí ve stadiu železné rudy. Jak postavit parní manipulák? No dát parní lokomotivu na pravidelný manipulák pokud tam nějaký jezdí. Pokud tam už žádný nejezdí, tak je to celé umělé, naaranžované a nepravdivé, zrovna tak, jako silikonová hmota u některých organismů (těch co mají nárazníky nahoře).

Ocenit lze, že to zde vypadá, jako když nesvíví světla, možná nesvítí opravdu, ale to se nedá poznat.
22.05.2015 (18:03)  
Teda hoši, to je zase diskuse. Tak asi budu černá ovce, když napíšu že je fotka povedená, sice na známém místě, ale zato s velmi neobvyklou soupravou.
22.05.2015 (16:48)  
M 474 003: placená "šaškárna" pro Rakušany, Čechy a Švýcary. Napadá Vás jiná možnost, jak postavit parní manipulák na Pacifik. Je s tím snad nějaký problém?
22.05.2015 (9:24)  
Mně na taktu hlavně vadí, že vlak odjíždí za stanice ve 13.02, 15.02, 17.02, zatímco v továrně, vzdálené 5 minut chůze od nádraží končí pracovní doba v 15.00

Kde se toto děje? Děkuji.
22.05.2015 (8:53)  
Taktová doprava se dá provozovat na dvojkolejkách, na jednokolejné trati by musely být výhybny v pravidelných vzdálenostech, což nejsou, navíc některé jsou vytrhané, a změněné na zastávky, taktéž hlásky jsou pryč. Stačí se podívat mezi Kladno a Prahu, tam trať dělá co může, a každá mimořádnost se přenese na ostatní vlaky.

V kolik hodin tohle jelo? Byl to opravdový manipulák, vedený mimořádně parní lokomotivou, nebo placená šaškárna pro německé fotografy???

S těma jízdníma dobama ve špičce a mimo špičku je to pravda.
Mně na taktu hlavně vadí, že vlak odjíždí za stanice ve 13.02, 15.02, 17.02, zatímco v továrně, vzdálené 5 minut chůze od nádraží končí pracovní doba v 15.00, a hádejte co a v jakém množství stojí hned u vrátnice na parkovišti. A pokud není parkoviště, tak v přilehlých ulicích a někdy i na trávníku.
22.05.2015 (7:44)  
(gp): Co je to "Velká Lhota"? Marně takovou zastávku na trati 210 hledám...
A nezapomeňte, že v "parních dobách" se dalo křižovat také v Lukách pod Medníkem a Krhanicích, na dobříšské také v Malé Hraštici a že existovaly také hlásky Hodkovičky (na staré trati mezi Braníkem a Modřany), Jarov, Jezero (mezi Davlí a Skochovicemi pouze v neděli odpoledne a pouze ve směru do Prahy) a kdysi dávno ještě Petrov, což dost zvyšovalo možnosti té trati...
registrovaný uživatel (gp) 
Počet komentářů uživatele761 »fotek 0
22.05.2015 (0:37)  
M 474: Jó, je tam taktová doprava, ale přeci jen ty diesly jsou svižnější než párovky, minimálně proto, že nemusej postávat u vasrkránu. Asi Tě to překvapí, ale v době, kdy tam parní maňasy jezdily běžně a osobáky byly taky na páru, tam těch osobáků jezdilo v podstatě stejně jako dneska (namátkou kladívka odpoledne z Velký Lhoty: sedm teď a šest v roce 54). Dokonce si některé udržely i časovou polohu. Já chápu, že pro skalní příznivce klasické doby, kdy se podle dráhy řídilo všechno, je takt živelnou pohromou. Není. Jednou vypadla z nějakého Ropida úžasná historka ze zavádění taktu: "To je zcela vyloučeno, aby vlaky jezdily pořád ve stejnou minutu. Vlak není autobus, aby se mohl kdekoli na trati vyhnout nebo předjet, to má všechno svůj pevný řád, na minuty určené jízdní doby mezi stanicemi a tomu nemůžete poručit v celou pojedeš." a "Milý pane, autobus není vlak, aby měl celou trať mezi zastávkami jen pro sebe, na silnici jsou i jiné vozy, ve městech přecházejí chodci a leckdy se stojí i u závor. Každá denní doba má svou hustotu silničního provozu i svou frekvenci cestujících. Proto jsou jízdní doby ve špičce mnohem delší než jindy. Kdybychom měli jezdit podle stejného grafikonu celý den, museli bychom mimo špičku prodlužovat stání v zastávkách. Cestující by byli nervózní a psali by stížnosti. A víte, kolik by se tím propálilo nafty?" Citace asi nejsou úplně přesné, ale podstata je zachycena.
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko