Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
387.043 | |
Informace o fotografii: - Úsek: Hradec nad Svitavou - Březová nad Svitavou-Dlouhá (Hradec nad Svit.) - Datum: 17.7.1989 - Autor: Drahos Svestka - Pozn.: zvl.R Brno-Praha po ukončení oslav 150let železnice - Zobrazeno: 8664x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 9 - Rating od uživatelů: 9 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
1 2 | Zpráv na stránku: |
Já jsem tušil, že pan Švestka má schovaný Mikádo, moc děkuji, na tohle čekám dlouho... a nakonec se vytasíte s takovou parádou, kdyby tohle vyšlo jako plakát, hned bych ho bral, fotky Mikáda se těžko shánějí a ještě takovýhle, super, bezvadně vyfocený... paráda... skoro nemám slov...
19.04.2009 (12:34)
Miloš:Díky.Bohužel tyhle nádherný stroje na této trati jsem neměl příležitost nafotit,přestaly jezdit v r.1968,to mi bylo necelých 9 let.Ale 475.1 a 433.0 mám,všechno teda ČB,časem se tu něco objeví,i nějaké motory.
Vynikající, naprosto vynikající fotka, plná historie. V den pořízení fotky jsem slavil třetí měsíc a 5 dnů života a škoda, že jsem se nenarodil s foťákem v ruce, páč z této doby si nepamatuji téměř nic a to mi to jezdilo téměř kolem domu. Brejláčci, sergeje... Fotka jasná 5*!
Ten poslední názor se mi moooc zamlouvá.Já sem taky takovej staromilec a trať se dřevem kolem sebe a na sobě měla ještě srdce.Teď je to je chladný funkční betonový zařízení :-)
18.04.2009 (22:18)
Byla krásná ta českotřebovská trať,ještě než ji zadrátovali.Prakticky až do poloviny 90.let vypadala skoro stejně jako za parního provozu.telegrafní vedení,na mnoha místech dřevěné pražce,mechanická návěstidla...Dnes je to obludný betonový monstrum.
18.04.2009 (21:50)
Velmi kvalitní edit. Krásná fotka.;-)
18.04.2009 (21:11)
Ano,jsou to předválečné německé rychlíkové vozy,i ten Sonderzug byl pro Němce.Ale s tím mikádem to ladí,ve 30.letech za sebou tahaly něco podobného.
Kočár za mašinou mi přijde jako "atyp". Připadá mi na standardní kratší a zajisto má jaksi málo okének. Hecht to není určitě. Ale ono bylo dost soukromých drah, které si objednávaly obdobné vozy jako základní objednávka DRG. Ty druhé dav jsou odhadovány správně, někdy mezi 1934 a válkou, vulgo "Schürzenwagen". Už tehdy musely být muzejní, nebo spíše v péči jakéhosi vlakymilujícího spolku.
F.Huml: To by se muselo NTM začít chovat ke své majetku trochu jinak.
1 2 | Zpráv na stránku: |
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko