Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
354.7152 | |
Informace o fotografii: - Úsek: Kněževes - Chrášťany zastávka - Datum: 19.10.2018 - Autor: Jenda Šnábl (Mad Noodle) - Zobrazeno: 2389x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 10 - Rating od uživatelů: 7 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
Pravděpodobné vysvětlení lze vyčíst z map. V prostoru mezi Chrášťany a Přílepy stávaly čtyři černouhelné šachty a trať na mostě je nejspíš obsluhovala (vede mimo samotné Přílepy, zato však kopíruje místa, kde šachty stávaly) a kromě toho se stala hlavní spojnicí Rakovníka a Loun. Jenže vznikla až o 21 let později než kolešovka. Ta byla naopak logicky trasována v těsném sousedství silnice mezi Chrášťany a Knežěvsí. A protože kolej historicky vedla u silnice a úrovňové křížení s velmi frekventovanou štrekou by bylo problematické, postavil se most přes obě komunikace najednou. Ostatně ani na ortofotomapě z 50. let druhá kolej není a zjevně nikdy nebyla.
31.10.2018 (21:52)
Koukám, že naši předkové všude počítali s případnou stavbou druhé koleje.
Tak určitě. Na poslední lokálce mezi chmelnicemi určitě mysleli na druhou kolej :D
Tak určitě. Na poslední lokálce mezi chmelnicemi určitě mysleli na druhou kolej :D
31.10.2018 (19:47)
Koukám, že naši předkové všude počítali s případnou stavbou druhé koleje.
Jasně... myleli na 2. kolej a s žebřiňáky na chmelnici by jezdili přes násep? Nekoukejte na všechno okem šotoušovským :-D
Jasně... myleli na 2. kolej a s žebřiňáky na chmelnici by jezdili přes násep? Nekoukejte na všechno okem šotoušovským :-D
Koukám, že naši předkové všude počítali s případnou stavbou druhé koleje.
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko