Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
310.0134 | |
Informace o fotografii: - Místo focení: Nová Paka - Datum: 6.10.2012 - Autor: Šepli - Zobrazeno: 5869x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 8 - Rating od uživatelů: 4 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
1 2 | Zpráv na stránku: |
Rabín: Znamenalo, ale mám dojem, že to dnes není zcela jednotné. Některé mašiny to mají, jiné ne, ač mají ocelová topeniště všechny současně provozní. Záleží na provozovateli do jakého historického období provozní života mašinu upraví.
Kromě modré čáry bývala na dvířkovnici skříňového kotle malá smaltovaná tabulka s červeným textem na bílém podkladu: "Pozor, ocelové topeniště. Vyvarujte se náhlých tepelných změn (změn teploty)."
Za zcela přesné, doslovné znění neručím.
Kromě modré čáry bývala na dvířkovnici skříňového kotle malá smaltovaná tabulka s červeným textem na bílém podkladu: "Pozor, ocelové topeniště. Vyvarujte se náhlých tepelných změn (změn teploty)."
Za zcela přesné, doslovné znění neručím.
Trochu mi vadí říznutí na pravé straně (mohl tam být ještě kousek lokomotivy).
Jinak jako ze života :)
Mimochodem: modré podtržení tabulky s řadovým označením kdysi znamenalo lokomotivu s ocelovým topeništěm. Je tomu tak i v tomto případě?
Jinak jako ze života :)
Mimochodem: modré podtržení tabulky s řadovým označením kdysi znamenalo lokomotivu s ocelovým topeništěm. Je tomu tak i v tomto případě?
1 2 | Zpráv na stránku: |
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko