..: Fotogalerie - detaily fotografie T 435.0140 :..
 

T 435.0140


T 435.0140Informace o fotografii:
 - Místo focení: Borová
 - Datum: 20.10.2012
 - Autor: Trainmaniak 
 - Pozn.: Velikost TT; modely firem
Tillig a Roco
 - Zobrazeno: 5691x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 10
 - Rating od uživatelů:
 9

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel toffees  mail  
Počet komentářů uživatele718 »fotek 0
20.12.2014 (21:23)  
Krysaři, u dráhy neříkáme značky, ale návěsti, nebo-li návěstidla. Značky si nech třeba do křížovek.
21.12.2014 (10:01)  


Ani návěsti. Pouze návěstidla. Návěst je znak, který ukazuje návěstidlo, případně pracovník dráhy. Kupř. vjezdové návěstidlo ukazuje návěst "Volno". Zde jednoduše vysvětleno: http://cs.wikipedia.org/wiki/N%C3%A1v%C4%9Bst Jinak ano, "značky" jsou u silnice nebo na spartakiádě. :-)
19.12.2014 (21:30)  
topič: sorry za nepřesnou terminologii, chtěl jsem napsat, že menší HO pomohla vzadu zamaskovat přechod do "volné krajiny", který právě kvůli těm několika cm vyjde občas dost komplikovaný. Ale je to otázka pohledu na věc. U svých fotek preferuju "fšecko vostrý", nakonec na to taky máme ten Helicon Focus, že.

Ale uvědom si, že my se tady pohybujeme na ploše půdorysu tvojí zrcadlovky, to pak člověk uvažuje jinak. Já kvůli záběrům "z místa činu" pustil zrcadlovku do světa a koupil dobrý kompakt ;-)
19.12.2014 (12:52)  
Zlámalík: Mírné rozostření záběru je lepší, pod tímto pojmem bych si představoval třeba neostré pozadí, ale ne hloubku ostrosti v rozmezí několika cm, kdy ostrý je čumák hektora a bouda je už za zadní rovinou ostrosti. U modelářských fotek mi právě snímky s velkou hloubkou ostrosti přijdou žádoucí, tedy pokud se nejedná o záměr a fotografii s výtvarným akcentem, což tato rozhodně není. :-)
19.12.2014 (18:22)  


Není. Ale clonil jsem naplno, víc jsme z toho tenkrát nevyždímal. :-)
18.12.2014 (22:52)  
Ty dráty přes přejezd musí jít na úrovni těch ostatních a za přejezdem zase klesnou na úrověň dosažitelnosti, taky se na ně nic nepřipojovalo ze země ale z okna. Nejvíc se mi líbí, když někdo něco zná z obrázků a radí. Když já jsem se zajímal o železnici, tak kromě několika málo elektrifikovaných tratí bylo nadzemní vedení všude, takže jsem si za ta léta stačil všimnout jak je provedené.

Přestává mně to tady bavit, chodím se sem akorát hádat a dostávám mínusy automaticky aniž by někdo můj komentář četl. Navíc je to tady samá ekonomika a politika, žádná technika.
registrovaný uživatel (gp) 
Počet komentářů uživatele761 »fotek 0
18.12.2014 (16:00)  
M 474: kdyby ses podíval pořádně, tak bys viděl, že na to dolní vedení se nedá dosáhnout ze země. Čili tam žádný takový není a rameník (konzola) je nejspíš z doby, kdy ten sloup ještě neměl patku. já tedy nevidím chybičkuv modelu, ale zoufalý nedostatek pozorovacího talentu a fantazie. Každopádně díky za námět k diskusi.
18.12.2014 (8:33)  
Hlavně aby projela legendární IFA, bude-li jí někdy dopřáno pohybu :-)
Mírné rozostření záběru je lepší, než naše pokusy "vše ostré" - na konci kolejiště tak neruší přechod do pozadí. Jen, když tak vidím ten přejezd nasvícený a v detailu, si uvědomuju, že moje kolejiště je hrubý nedodělek...
Autore, 5*
18.12.2014 (9:11)  


Jiřino, Tvoje kolejiště je hrubý nedodělek snad jen z hlediska absence segmentů navazujících na stanici. Jinak bych se s Tebou o "nedodělku" klidně hádal, brepto. :-)
17.12.2014 (23:55)  
Poslední sloup před přejezdem nemá ty 2 izolátory bokem na tom malém výložníku, ale má nahoře o 2 izolátory víc a za přejezdem jsou zase ty 2 dráty svedeny dolu na druhém sloupu. Chybička se vloudí, prostě byly tyhle sloupy tak se osadily. Nijak to nesnižuje kvalitu fotky.
registrovaný uživatel (gp) 
Počet komentářů uživatele761 »fotek 0
17.12.2014 (22:03)  
Krása!
M474: dráty jsou vytažený nahoru, ale to není vidět, nebo jsou po odvrácené straně sloupu staženy do země.
17.12.2014 (20:41)  
Stejně jsem tam našel chybičku, i když nerad. Ty 2 dráty, co vedou zvlášť, jsou určené pro přenosný telefon, jakýsi předchůdce mobilu, u přejezdu nemohou být takhle nízko, neprojel by traktor s valníkem naložený vrchovatě slámou.
17.12.2014 (21:26)  


Ale starý traktor bez kabiny s plaťákem možná jooo. :-)
17.12.2014 (20:06)  
Stačila by trocha černý vazelíny, co mám u tahače na točně;-). Ten povrch přejezdu mě fascinuje. Přes něco podobnýho jsme skákali s Avií v Rusku, když jsme se tudy s bandou vydali navštívit Ulánbátar.
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko