Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Nádražačky ve výslužbě | |
Informace o fotografii: - Místo focení: Podlesí - Datum: 20.03.2014 - Autor: Trainmaniak - Pozn.: Velikost TT, model Martina Stejskala - Zobrazeno: 6379x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 8 - Rating od uživatelů: 8 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
1 2 | Zpráv na stránku: |
roman novotný: a taky jí nebylo zrovna moc dobře slyšet - její typické "rumplování" jste zaslechl, až když vás na trati pomalu sejmula...
26.04.2014 (14:12)
Jo jo, kdopak tohle pamatuje, když to jezdilo po kolejích. Ta drezínka, jaký to bylo prdítko, tak dokázala po kolejích pěkně upalovat.
Esus: vsak ty polozene koleje v lozi na kterych se jezdi pusobi prirozene, jen ten prut na plosine MUVu je skutecne absurdni. Mozna by tam bylo lepsi dat neco jineho.
Pořád si říkám, že až někdo vyrobí funkční motor K6S310DR v měřítku 1:120, přestane to být napínavý. Do té doby se holt musíme snažit :-D
U pojízdných modelů se holt musí volit kompromis mezi vzhledem a funkčností. Kdyby výrobci zvolili nízké kolejnice spolu s přesným tvarem kola, pořád by to vykolejovalo. A to by nás nebavilo. Obdobně i u spřáhlel a podvozků - kdo by se chtěl piplat se zmenšeninou šroubovky? Pokud by se někdo našel, musel by však mít na kolejišti i poloměry oblouků změnšené v měřítku. Takže pro většinu osobních vozů limitující poloměr 150 m by v TT měl 1250 mm (v H0 1724 mm), což opět nikdo na kolejišti neprovozuje. A krabicemi s elektromorky v interiéru motorových vozů by se dalo pokračovat...
28.04.2014 (11:47)
I ne. Dělají se kolejnice i vozidla mnohem blíže přepočtu ze skutečnosti. Minimálně v H0 ano. Pak to chce ale mít i trať včetně poloměrů tak nějak dle reálu. To je prostě pro totální fajnšmekry. :-) Vlastně i v TT - http://www.ttfiligran.de/philosophie.asp - výška kolejnice 1,5 mm.
Skvost, az na tu masivni kolej pripominajici spise polotovar na vyrobu kovadlin.
28.04.2014 (11:43)
Já to majiteli řeknu (čti "omlátím o hlavu"). :-) Pak bude teprve správně "praštěnej kolejnicí". :-D
Prvně jsem si říkal, co že jsi to neprohnal programem na skládání HO. Ale připadá mi to v tomto případě jako vhodné nasměrování pozornosti diváka.
Jako polomodeláře mě tráva a panely připadají v pořádku, avšak jako železničáře mi nepřipadá v pořádku velikost kolejnic na drezíně. Každý máme něco, :-).
Doufám, že na příští fotce bude někde ztvárněn modrovoký konduktér s velkým... psem - kamarádem Petrem Nisem, :-).
Jako polomodeláře mě tráva a panely připadají v pořádku, avšak jako železničáře mi nepřipadá v pořádku velikost kolejnic na drezíně. Každý máme něco, :-).
Doufám, že na příští fotce bude někde ztvárněn modrovoký konduktér s velkým... psem - kamarádem Petrem Nisem, :-).
25.04.2014 (19:45)
Přesně tak. Zde jsem záměrně "neskládal". :-) A co se kolejnic týká, tak i to jest pravdou, ovšem ty, na kterých drezína stojí, jsou velké stejně tak. Výška 2,07 mm (Tillig). Kuehnovy kolejnice mají 1,8 mm. Člověk by asi musel použít zetkové, aby to nebilo do očí. :-)
A hele, píšou. Já už si úplně odvykl, že ještě někdo nechává exif u fotek. :-)
25.04.2014 (13:56)
Donedávna jsem myslel, že je nutnost ho tam nechávat. Teprve nedávno jsem se dozvěděl, že není, nicméně mi to přijde lepší a tak ho v rámci možností nechávám. :-) Třeba pro Topiče. :-)
Jakým ohniskem je to vyfocené? :-)
No jistě, že ze mě mluví nemodelář. Já se na to dívám jako na fotku a přijdou mi ta měřítka odlišná. Nic víc jsem tím nechtěl říct. :-)
25.04.2014 (12:31)
V pořádku. Jen jsem vysvětlil, co mi přišlo hodno vysvětlení. :-)
1 2 | Zpráv na stránku: |
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko