..: Fotogalerie - detaily fotografie T 435.0140 + M 152.0039 :..
 

T 435.0140 + M 152.0039


T 435.0140 + M 152.0039Informace o fotografii:
 - Místo focení: Podlesí
 - Datum: 6.4.2013
 - Autor: Trainmaniak 
 - Pozn.: Velikost TT
 - Zobrazeno: 3964x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 9
 - Rating od uživatelů:
 8

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2 3 4 5 6      Zpráv na stránku:   
19.05.2013 (19:13)  
Stoupo, neměl posunovač, spatřivší bagr řítit se do jízdního profilu sunutého dílu, spíš upozornit strojvedoucího lokomotivy znamením "dobrá" než upozorňovat řidiče bagru? Navíc, v první verzi šetření se došlo k závěru, že cituji "bagrista ponechal stroj v průjezdném profilu". Takže byl tam ten bagr staticky vinou bagristy, vinou samovolného ujetí, nebo se pohyboval současně s vlakem?

Nejprve tam ten bagr podle všeho stál nedbale zaparkovaný bagristou, posunovač močil místo aby řídil posun a fíra si tam nacouval svévolně na vlastní triko. A najednou bagr ujel bez zavinění a posunovač marně okřikoval jeho obsluhu?

Chtělo by to dodržovat nějakou dějovou linii ;-)
registrovaný uživatel stoupa  mail  
Počet komentářů uživatele3720 »fotek 0
19.05.2013 (18:50)  
pro chary, toffees a JK ml.:

Z rozboru nehody, jak byl následně i školen, vyplynulo, že "nedrážní" bagr vjel částečně do průjezdného profilu vlečky a neuposlechl výzvu posunovače ČSD, ani nereagoval na zvukové výstražné znamení dávané houkačkou strojvedoucím z lokomotivy. Až následné ohledání ukázalo, že bagr byl v pohybu, aniž v něm se nacházel odpověný pracovník nedrážní organizace. K události došlo na vlečce a ne v obvodu stanice, ani v obvodu dráhy. Timto je nehodová událost uzavřena, proškolena a ukončena.

Dotaz: Trainmaniaku, vaří ještě Jaruna poctivýho turka, nebo už jen moderní varianty "ropné skvrny", bez ložového popela?
19.05.2013 (19:16)  


Turka magoráka, jako dycky. :-)
registrovaný uživatel toffees  mail  
Počet komentářů uživatele718 »fotek 0
19.05.2013 (18:30)  
V poznání jsou zahrnuty i staniční řády, tzn. místní poměry, lze tedy zahájit posun bez posun. čety. Protože však víme, že Jaruna coby zodpovědná řídící pracovnice nemá problémy s dodržováním oněch schválených postupů, došel jsem k názoru, že jsem se se svou úvahou mýlil já, sám!
19.05.2013 (17:53)  
JK, jako jo. Náplň práce posunovače je mi v hrubých rysech známa, proto jsem se ptal, abych se ujistil a prostě mi nejde na rozum, že když tehdy nasunuli ty vozy do bagru, tak přeci musel stát na stupačce a praporkem dávat znamení "ještě můžeš" a fíra ho musel sledovat, přeci by neposunoval bez toho, aniž by k tomu dostával odpovídající pokyny od toho posunovače, ne? V Trainmaniakově všechno klape jak hodiny, to není žádnej holubník. A že Dežo močil? To si pak fíra dovolil šoupat bez Dežova praporku na očích? Tomu nevěřím už tuplem! Nějak se mi zdá, že vymýšlíš fabulace. V tak vzorné stanici, jakou je Podlesí...? Bagr ujel sám od sebe, no může se stát. Ale jak potom mohl fíra nasunout ty vozy bez toho posunovače? Není (nebylo tehdy) náhodou v předpisech, (volný překlad) že má mít k ruce posunovače a posunovat v součinnosti s ním? A když tam tedy ten posunovač má být účasten a fíra ho nevidí vykonávat určenou činnost (tedy dávání znamení "ještě můžeš"), tak jako vesele sune dál a je mu jedno, co se s posunovačem stalo? To přece ne. Jak by věděl, kam až to má nasunout? Až do šturcu? Za šturc? Fíra musel v té době mít aspoň maturitu, na toho těžko hodíš, že neumí číst. Chyby dělá každý, ale tohle je úmyslné ohrožení provozu, vědomé sunutí, když nevidím kam. Je to celé nějaké divné.

toffeesi, výpravčí Jaruna dle veškerých indicií neporušila žádný předpis, ani neprojevila neznalost. Zatím to vypadá, na bordle u posunovačů (což je pochopitelné) a naprosto neuvěřitelný bordel u fírů. A to celé v kontextu Trainmaniakova...? Proč se mi tomu nechce věřit?
registrovaný uživatel toffees  mail  
Počet komentářů uživatele718 »fotek 0
19.05.2013 (16:41)  
Tak co jsme zjistili? Porušování předpisů? V zásadě ne. Použitelnost HV při MU, v zásadě ano. Kompetentní personál čí personálie, zcela určitě ano. Tato železniční stanice mi přijde až na pár docela zanedbatelných závad plně vyhovující. Pí. či sl. Jaruna si při nejbližší příležitosti zopakuje dopr. předp., tzn. při dopravním školení.
19.05.2013 (13:45)  
Á on totu už stoupa poněkud stručněji popsal. Jinak chlapi já žádný provozní zkušenosti nemám (kromě toho že mi tatík svěřil párkrát bobinu z Klánovic do Nymburka se zrychlenkou co odjížděla v 16.20 z masny, tehdy střed).

Tohle všechno mám z modelářského kroužku při PO SSM Praha 9 - Újezd nad Lesy, nebo ze sezení u piva na "dopravním" sídlišti Rohožník...("Volové mi tu dneska s 1800t nexákem děláme Otrokovice z Uhříněvsi za 4:40, pamatujete jak jsme s nákladem dojeli po nultý z Brodu do Úval za dvanáct hodin?") Provoz velmi podobný tomu co panuje v Podlesí, i s tou rodinnou atmosférou, jsem měl možnost sledovat u babí tj. žst Roudnice nad Labem - Hracholusky nebo u tatíkova bratrance výpravčího ve stanicích Rynoltice, Zdislava a Karlov pod Ještědem....Ale už je to hodně dávno.

To mi připomíná jeden faktografický detail a sice, že když jel Béďa s rychlíkem kolem doprkanclu musela před tím Jaruna chcá nechcá zvednout své pozadí ze židle uchopit výpravku a projíždějícímu rychlíku výpravkou dávat návěst "volno" bo stanice postrádá odjezdová návěstidla. Taková scéna, to už se dneska taky málokde vidí. (V Rynolticích stále ano...a jsem zvědav jak dlouho než to tam definitivně zavřou...
19.05.2013 (13:16)  
Chary: A ty bys jako fíra za dob Gustáva Husáka se snížil k něčemu takovému jako povolování a po postrčení utahování stanoveného počtu ručních brzd? :-):-) Tohle chtít po fírovi bylo tenkrát údajně trestné :-)A posunovač ještě šel prohlídnout, že se na koleji za vlakem neválí nějaká čuba klín nebo tak něco...

Od doby kdy Béďa nacouval s uhlákama do ramena toho bagru a Dežo místo aby zjistil průjezdnost koleje tak močil v prostoru té lampy aby o chvíli později tamtéž provedl i velkou potřebu. Všem fakt stačilo, jak se v tom po té ráně Evžen šťoural.

Jediná klika byla, že Jaruna vede se soudružkama kurs pletení, Béďa kroužek modelářů při PO SSM Podlesí a Dežo stejně neumí číst, takže se to ututlalo na vzorný socialistický pracovníky, s tím že ten bagr ujel do průjezdného profilu sám... (Jestli někdo začne řešit jak je to možné že bagr sám najede do kolejí, tak na něj pošlu Evžena aby na něj hodil deku!!!)

Koneckonců Evžen by byl taky bez prémií, kdyby něco zásadního vyšťoural, bo jeho okrsek by v tu ránu neplnil socialistický závazek bezpečnosti práce... A zas tak moc se nestalo, takže ututlat to nebyl zas takovej problém. Navíc ten bagr novou hydrauliku potřeboval jako sůl... No tak mu přišlo celý rameno :-):-)

A tak milé děti i v Podlesí začli dodržovat předpisy... a jestli tam kraj objednává nějaké vlaky, tak je dodržují dodnes... :-):-):-)
registrovaný uživatel toffees  mail  
Počet komentářů uživatele718 »fotek 0
19.05.2013 (11:09)  
9. 5. bude koncert Marty a Teny Elefteriadu s Bobem Frídlem, pořádaný SČSP.
registrovaný uživatel stoupa  mail  
Počet komentářů uživatele3720 »fotek 0
19.05.2013 (10:29)  
Pro Trainmaniak:

:-) Ty se neřehtej a přemýšlej, jak vybavíš stroj, nebo alespoň Dsku "tágem" a vytvoříš Dikobraz v 1:120! Nemluvě o tom, že u toho plůtku by se Tabule cti náramně vyjímala! A místní Kino nevyvěšuje plakáty? Ty by na rozdíl od názorné agitace byly i pravidelně aktualizované ...
19.05.2013 (11:02)  


Plakáty jsou na vývěsní ploše místní hasičárny (na fotce v pravým horním rohu mimo záběr :-)).
19.05.2013 (10:20)  
Kurňa kluci, já se fakt vocejtil na přelomu let sedumdesátých a vosumdesátých. To povidání, to je jak živý! Já vám děkuju za krásný počteníčko k fotce (taky zcela upřímně).
  1 2 3 4 5 6      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko