..: Fotogalerie - detaily fotografie 464.016 :..
 

464.016


464.016Informace o fotografii:
 - Úsek: Plzeň hlavní nádraží - Plzeň zastávka
 - Datum: 5.6.1974
 - Autor: Josef Chvosta  Poslat email autorovi
 - Zobrazeno: 7975x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 9
 - Rating od uživatelů:
 8

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2 3 4 5 6      Zpráv na stránku:   
21.04.2019 (20:55)  
Prost 1.11.2013 napsal: "o jaký vlak se jedná, se už asi nedozvíme."

Všimnul jsem si toho náhodou až dnes, takže se omlouvám za opožděnou reakci. Šlo o odpolední vlak 7526 (jede jen v X), který vozil odpolední poštu (ranní jezdila po-so na 7500 a vozila převážně noviny a časopisy, odpolední byla listovní a balíková). Poštovní vůz byl řazen za lokomotivou, protože v Klatovech byla nádražní pošta vedle staniční budova a poštu odstavovala vlaková lokomotiva, posun prováděl vlakvedoucí od 7526. Klíče od výměn byly v DK. Staniční záloha, obvykle další "ušatá" odstavovala přes plzeňské zhlaví soupravu.
Do Plzně se ranní pošta vracela v poledne na 7503 (po-so) a odpolední na večerním 7511 (v X). V těchto případech poštovní vůz přistavovala na konec vlaku staniční záloha a posunující četa.
03.11.2013 (9:35)  
DŠ: Drahoši, neber to tak vážně. V komentářích nic osobního, hanlivého či napadajícího jednotlivce není. Je to diskuse trochu vypjatější, ale vcelku ve slušném duchu. Každý má svůj názor a ten se nemusí slučovat s názorem jiným. Takhle to chodí a není třeba se kvůli tomu nějak nervovat. Pokud by se diskuse zvrhla v nějaké osobní osočování, politickou agitaci či něco podobného, bude promazána či uzavřena.

Oddělit parní sekci od ostatního by asi bylo těžko technicky proveditelné a navíc myslím, že i ideově nešťastné. Počty zobrazení těchto fotek jsou, až na výjimky, velmi vysoké a svědčí o tom, že se na ně podívají nejen ti "fachmani", o které ti jde. Pod fotkami parních mašin se čas od času objeví komentáře ve stylu "páru nemusím" nebo vidím podle hodnocení, že některý uživatel považuje fotky páry za "odpad". Nemá cenu se s tím příliš zabývat.

Lepší bude, když nám sem "šoupneš" pořádnou fotku páry a napíšeš k tomu sám nějaký krátký komentář týkající se provozních či technických věcí a uvidíš sám, že se diskuse bude ubírat tímto směrem. Měj se pěkně. :-)
02.11.2013 (22:55)  
Proboha Drahoši, jaké osobní útoky, nečti mezi řádky něco, co tam není ;-)
02.11.2013 (21:57)  
Hank: Ano, taky to tak vidím.
Topič: Tome, nebylo by od věci tuhle historickou sekci, konkrétně parní provoz oddělit zvlášť od všeho ostatního?
Těžko tady některým tupcům vysvětlím, že obdivuju a vzpomínám na ty MAŠINY a na to,kdy železnice byla na vrcholu a něco znamenala. NIKOLIV NA HUSÁKA. Aby na ty fotky šli jen fachmani a lidi,ketrý to opravdu zajímá...co to bylo za stroje,kolik toho uvezly,jak to tenkrát jezdilo...Ty krásný mašiny...ani ti lidi,kteří s nimi jezdili atd. si NEZASLOUŽÍ,aby se pod jejich fotkama psaly takový žvásty. Ti,který to nezajímá a kteří, aniž by sami něco dokázali,na to co bylo,dokážou jen plivat a blbě žvanit,ať se kochaj fotkama kundálů,syslů,štádlerů atd. a radují se, jak je to všechno úžasný. Nikdo jim to nebere.
registrovaný uživatel hank 
Počet komentářů uživatele259 »fotek 0
02.11.2013 (19:19)  
Drahoši, některé zkušenosti jsou zkrátka nesdělitelné a každá další generace je odsouzena opakovat s předvídatelným výsledkem hovadiny generací minulých, ze kterých se nedokázala poučit.
02.11.2013 (13:53)  
Na tohle taky musím zareagovat, i když už jsem nechtěl. Takže, vážený pane BBvK: Kecy a žvásty....jako z příručky nějaké ptákostrany. Ze svého okolí bych mohl jmenovat několik příkladů lidí s NEJVYŠŠÍ možnou kvalifikací,kteří jsou několik let na pracáku, nebo mají velký problém něco sehnat...nejspíš proto,že jim táhne na 50.(Jedna holka teda třídí zboží v Albertu). To je ten kompromis o kterým mluvíš? To je výsměch, člověče. A vyprošoval bych si nějaký osobní napadání(byť ve skryté formě)....to opravdu nemám zapotřebí. Nikdo tu dnes nechce zpátky Husáka. Ale je úplně o ničem, když se pod každou třetí historickou fotkou páry objeví blábol typu " Pěkná mašinka,ale jezdila za zlých komunistů"...zbytečná snaha.
A že jsou dnes mobily místo pevných linek? Já měl za to že to způsobeno něčím,čemu se obecně říká technický rozvoj nebo pokrok...nikoliv politickým systémem. Ale rád se zase nechám něčím (někým) poučit.
02.11.2013 (12:24)  
petr.284, nebo třeba ještě přesně o tři roky dříve...
02.11.2013 (12:18)  
Pane BBvk souhlasím s vaším komentářem,jinak těm nostalgikům a snílkům přeju návrat do 31.5.1953.
02.11.2013 (11:33)  
Já jsem sice nechtěl nic psát, ale myslím si, že v konečném efektu je správné, že se zde takto diskutovalo. Fotka je kouzelná, nejen tím, že ukazuje realitu doby. A jsem rád, že je zde můžeme vidět, byla by velká škoda, kdyby zůstaly doma v šuplíku.
A neodpustím si, někdo v diskuzi zmínil nezaměstnanost, já nevím, daleko horší mi přijde, že byl někdo trestán za to, že nepracuje...
A kdo chce pracovat, práci nakonec najde, sice třeba s kompromisy, ale najde. Kdo nechce dělat kompromisy a být ovce, má možnost se přestěhovat, myslím, že Bělorusko nebo Severní Korea je ideální volba.
PS: skoro každý nezaměstnaný má dneska mobil, dřív se čekalo na pevnou linku ;-)
  1 2 3 4 5 6      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko