..: Fotogalerie - detaily fotografie 434.274 :..
 

434.274


434.274Informace o fotografii:
 - Úsek: Ctiněves - Mnetěš
 - Datum: 15.8.1975
 - Autor: Josef Chvosta  Poslat email autorovi
 - Zobrazeno: 5428x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 8
 - Rating od uživatelů:
 9

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

12.06.2013 (15:30)  
Astartoth: o tomhle by se tu dalo polemizovat hodiny a hodiny...myslím,že každý máme v zásadě kus své pravdy. Co já osobně považuju v současnosti za nejhorší je to,že tento sytém páchá zločiny na normálních,slušných lidech,kteří jediní tu ještě něco pozitivního vytvářejí. Opět absolutně ničím neomezená moc několika nadutých arogantních nul...mohl bych samozřejmě uvést hned několik konkrétních příkladů přímo z prostředí,které velmi dobře znám. Jak to měli napsáno nedávno ti studenti na demonstraci v Plzni? "Systém proti lidem". Ano,to je výstižné. Je to doba převrácených hodnot...něco jako 50.léta naruby.
Trainmaniak: Myšáku,ty že bys něco nedal? Na to bych se podíval...
12.06.2013 (9:45)  
Nickon: mate pravdu, to nijak nerozporuji, akorat vychazite z lokalnich realii. Ekonomicka neschopnost rezimu zpomalila vyvoj proti svetu (v mnoha pripadech to bylo lepe), ale na zapade prave onen triumf socialni moderny, mezinarodniho stylu a nastup konsumu probehl uz pocatkem 60's.
A at uz byly 70's jakykoli upadek co se tyce noveho, tak to se tykalo snad 5% zeme, kam sly investice. Zbytek mnohde zil ve starem svete. I dnes se da najit zakouti jako z 19. stoleti (=vrchol rozkvetu lidstva), ale je jich cim dal mene a neobnovuji se.
Osobne si pak myslim, ze dnesni design a architektura jsou jeste horsi nez 70's.
11.06.2013 (20:20)  
Tohle je vjezdové návěstidlo od Libochovic, čili úsek Straškov-Račiněves
11.06.2013 (19:51)  
Souhlasím s tím, že o deset let později se nejvíce projevily následky, nicméně soudím, že ty procesy, vedoucí k úpadku krásna, skutečně nejvíc patří do sedmdesátých. Tehdy se lidi hromadně stěhovali do parodií na corbusierovské komunitní domy a ztráceli poslední kontakt s rodnou hroudou a "starými" hodnotami. Rozpadly se třígenerační rodiny, upadl do té doby vynikající průmyslový design, protože lidi zkrátka přestal zajímat, přestaly se stavět hezké domy a unifikace se rozjela na všech frontách. Jak sám píšete, Drahoši, tak většina toho hezkého dobíhala z dřívějška. Jedním z posledních útočišť estetiky byly lokomotivky, i moderní trakce tehdy dostávaly pohledné kabáty. Ale spíš v první polovině sedmdesátek, potom už se to také začalo nějak hroutit.
11.06.2013 (19:17)  
Já si myslím,Láďo,že 70. nebyla ještě tak nejhorší..ještě přetrvávala určitá setrvačnost a trendy ze zlatých 60.(i když už to zdaleko nebylo ono). Ten nejhorší úpadek přišel (dle mého názoru) až o 10 let později.
No a o dnešku...darmo mluvit.
A panu Chvostovi opět děkuji za překrásnou vzpomínku z podřípské lokálky. Takové fotky se nikdy neomrzí...
11.06.2013 (17:04)  
Astaroth: Vida, a já si naopak myslím, že zrovna sedmdesátá léta byla co do estetiky světa zatím historicky největším zlomem k horšímu. A dožívající parní lokomotivy, jakkoliv nádherné, to samy rozhodně nezachránily.
11.06.2013 (15:22)  
Fotka nádherná z mého kraje, ale nemohu se zbavit dojmu, že úsek focení neodpovídá skutečnosti... Osobně bych se přikláněl spíš k výjezdu ze Straškova směrem na Račiněves. Nutí mě k tomu hlavně sklon Řípu, který má tento tvar pouze od jihozápadu až západu, nikoli od jihu, kde se Ctiněves a Mnetěš nachází. Tím pádem jede tento vlak po dnes již (od zastávky Račiněves) nepoužívané trati do Libochovic, což je na fotce ještě cennější.
11.06.2013 (13:04)  
Pouzij BR 56. Jinak opet krasna fotka z dob, kdy svet nestal po strance estetiky za starou belu, jako dnes.
11.06.2013 (10:56)  
První čtyři vozy mám, mašinu ne... Tohle nedám. :-)

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko