..: Fotogalerie - detaily fotografie 749.242-4 :..
 

749.242-4


749.242-4Informace o fotografii:
 - Místo focení: Ostrava-Svinov
 - Datum: 21.6.2000
 - Autor: Jiří Vaněk  Poslat email autorovi
 - Zobrazeno: 8719x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 9
 - Rating od uživatelů:
 9

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2 3      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel zesp 
Počet komentářů uživatele6 »fotek 0
08.01.2013 (8:45)  
Já si pamatuji patra na osobáku Bratislava - Brno, kterými jsem často jezdíval z Břeclavi. Odjíždělo to z Břeclavi ve 14.56 hod ve složení 2x Bpjo + BDs + lampión v čele... To bylo drkotání!!! Takto byl tento spoj veden až do rozdělení Československa... Jinak k debatám o spadaném listí - opravil bych známý marketingový slogan na tototo znění: Auta stojí, vlaky taky - akorát jindy a z jiných příčin...
08.01.2013 (8:17)  
Martin99: pardon, ale takhle to nebylo. 260 odešla z DKV Olomouc v červnu 2000 do Letohradu, kde byla až do 8.3.2007, kdy se opět vrátila pod křídla DKV Olomouc (tedy už v době elektrického provozu do Opavy - začal 12/2006). Do Prahy odešla 14.8.2009, dnes je jako vrak ve Vršovicích.
registrovaný uživatel stoupa  mail  
Počet komentářů uživatele3720 »fotek 0
07.01.2013 (23:32)  
Pro Ondřej Fejfar:

Patra Bp dle mé povědomosti měla nejdelší rameno Praha - Zdice - Horažďovice předm. (bez záruky) Na Beroun jezdila pravidelně.
07.01.2013 (20:26)  
Keprt: No upřesnit.. Nevím, jestli se tam objevovala hned první rok, co na tuto trať nasadily ty patra a k nim ty bardotky, ale objevovala se tu poměrně často. Jezdila tu s ostatními i po té, co patra šla zase pryč a jezdily normální soupravy... do doby, než trať začali překopávat a elektrifikovat ....
Pak šla společně s ostatními do Prahy a v současnosti je zrušená a možná už i sešrotována.
07.01.2013 (19:49)  
Doplnim že patra jezdila v okolí prahy nejen na Posázavskym pacifiku jak píše stoupa ale i na trati do Berouna. Sám je tamatuju jako male když dosluhovala na hlavní do Berouna. Nevíte náhodou někdo kde unás všude jezdili krom okolí Prahy a Ostravska?
07.01.2013 (15:29)  
Jacku, ohledně listí, stačilo by prostě pořádně prořezávat, tak jak se děje na 310 nyní. To je jiné poježděníčko, když stromy vlevo v pravo nejsou blíž než 10 metrů... Fírové si to pochvalují. Ale po bitvě je každý generál. Holt vždycky musí někdo zařvat, nebo se mu musí minimálně něco vážného stát, než se něco začne dít, ne nadarmo je D1 a D2 v červených složkách...
07.01.2013 (15:05)  
Martin99: nedokázal bys tu 749.260 v Krnově blíže časově specifikovat? Vím, že se tam objevila, ale myslím, že kmenově byla, před odchodem do Letohradu, v Šumperku. Díky za případné upřesnění.
07.01.2013 (13:33)  
Doplním, že vozbu s patry na tomto rameni (Os-Op) nejčastěji zajišťovaly 749 042, 107, 121, 242, 260 a občas se vyskytly i jiné Olomoucké barči.....

Astartoth: Ta stavba (myslím železné schody a krytý průchod s obchůdky) byla tak kvalitní, že v době pořízení této fotky hrozilo nebezpečí zřícení. Ty schody byly (i díky zimnímu solení) totálně prorezivělé.....
07.01.2013 (8:53)  
Astartoth: ohledně bourání zajímavých staveb (a zdaleka nejen na Ostravsku) se podívejte sem:
http://vcpd.cvut.cz/UserFiles/File/co.jsme.si.zborili-web.pdf
registrovaný uživatel Jacek 
Počet komentářů uživatele15 »fotek 0
07.01.2013 (0:31)  
Drahoš Švestka:
Chytím Vás za slovo. Co tedy měla SŽDC udělat? Znovu napíšu, že mám z nehody fotky, nikde žádné listí není. Absolutně čistý svršek. Toho rána byly adhezní podmínky mizerné, ale co navrhujete v takových případech? Jak pořádně se starat? To jako ty glajzy brousit šmirglpapírem? Nechápu. Zastavit dopravu? Z jakého důvodu? Jak zjistím jako výpravčí, že koleje na štrece jsou právě teď kluzké?
Taky už vidím výpravčího, který volá pomocnou mašinu ze vzdáleného depa, když mu jedna stojí zrovna ve stanici. A jak potom zdůvodňuje nadřízeným vzniklé zpoždění a "logičnost" svého počínání. Jak jsem psal, sklon 10 promile není nic vyjímečného, vlaky obvykle uvázly mezi Miloticemi a Bruntálem nebo z opačného konce u Jívové. A neexistují tu žádné postupy pro případy špatných adhezních podmínek, až takové sklony tu prostě nejsou. A že to klouže, to se pozná až to klouže, žádné haldy listí na kolejích. Jediné opatření v případě 851 byly občas postrky 742.

Paradoxem je, že uvázla 843 se všemi hnacími nápravami a předchozí vlak s 810 a vlekem bez problémů vyjel a před ní ještě 851 s Bixy. Žádný náznak nějakých potíží. Ještě navíc vlak uvízl v úseku, kde sklon není z největších. Strojvedoucí měl údajně smůlu v tom, že převážně jezdil v okolí Olomouce po rovinách a nebyl na zrádnosti kopců zvyklý, proto snad vyjel čtyřicítkou? Nevím.
Na fíru se vina háže lehko, jenže na nikoho jiného se to jaksi hodit nedá, ten spis a fotky mluví jasně. A je mi poněkud blivno při představě, že bych měl šichtu o den dříve a teď se tu dočetl o snad nějaké vině?!? Po bitvě je každý generál.

Zajímavé také je, že hned vyšlo nařízení co dělat v případě uvázlého vlaku, že pomocná mašina může jet jen 10 km/h. A hned další den chcípl vlak v Linhartovech, mašina tam jela půl hodiny:-)
  1 2 3      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko