..: Fotogalerie - detaily fotografie T 478.3270 :..
 

T 478.3270


T 478.3270Informace o fotografii:
 - Místo focení: Praha hlavní nádraží
 - Datum: 18.11.1982
 - Autor: kilian  Poslat email autorovi
 - Pozn.: R 550 Praha-Sokolov
 - Zobrazeno: 9681x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 10
 - Rating od uživatelů:
 10

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2      Zpráv na stránku:   
03.12.2012 (1:43)  
To je mi obrat v názvosloví... Tady je to "krajkové prádélko", když pára málem zakrývá ceduli s číslem, a dnes? Kundál. No, sice jsme se fyziologicky moc nevzdálili, jen ta poezie se nám poněkud zvrtla... :-D
Foto parádní. I díky tomu "prádélku" :-)
registrovaný uživatel Soudce  mail  
Počet komentářů uživatele34 »fotek 0
02.12.2012 (21:25)  
Už jsem myslel, pane Kiline, že se Vám něco stalo.....taková odmlka. :-)
Když "4" topila, tak ten Pílštyk ve Zdicích se mohl třás také, nebo ten výkon byl natolik odlišný, že být nemusel?
02.12.2012 (21:01)  
Martine, je jich 10 :-) ... no, jakoby měl krajkové prádélko ? souhlas
02.12.2012 (18:56)  
Miroslav Zikmund

není těch vagfonů jen 9 ... třeba špatně počítám 5*
registrovaný uživatel stoupa  mail  
Počet komentářů uživatele3720 »fotek 0
02.12.2012 (18:37)  
No chlapi, k "topným spojkám" jsem měl patřičnou úctu, skoro jako k posunu trhnutím. Holt tehdy se vechtr v zácviku mušíl obeznámit, jak se kola točí.
Na druhou stranu, vlak zahalený v obláčcích unikající (topné) páry ... no, jakoby měl krajkové prádélko.
Ale to topení - buď vedro, těleso rozpálené, že to žhnulo i přes botu, a největší neštěstí - výměna stroje.
02.12.2012 (18:25)  
Dale Cooper - z Prahy hl.n.se jezdilo do Sokolova přes Cheb,z Prahy Střed do Sokolova přes Chomutov.Jediný který jel přes Kladno z Prahy hl.n. do Chebu byl Thermal,který vezl přímé vozy z Košic,jestli si to dobře pamatuju.
02.12.2012 (18:16)  
Jeden z mála rychlíků, které tehdy v Berouně nepřepřahaly z tramvaje na brejlovce. A co že na něm není T478.4? Tahle 3270 nevypadá moc jako turnusový stroj... Zdravím, ZdŠ
02.12.2012 (19:02)  


ZdŠ: Taky nebyl,zřejmě "4" nebyla k dispozici a tuším že ve Zdicích se již "třásl" Pílštyk na "strkačku" na kopec...
02.12.2012 (17:28)  
Kudy to tehdy jelo? Přes Kladno, Žatec, Vary? Nebo přes Plzeň a Cheb?
02.12.2012 (16:10)  
ad 743 010-1 : 10 vozů = technická norma hmotnosti R 450 tun, v podstatě standard pro rovinu; ze Zdic do Hořovic se jezdilo s nezavěšeným postrkem nebo tam byly jízdní doby úměrné stoupání a hmotnosti ...

petr.284 : pára jde ze spojovací hadice na čele lok, mírné otevření kohoutu bylo standardem při spuštění PG, aby se kondenzovaná voda vytlačila z potrubí, pak se kohou zavřel, "páření" mezi vozy nemusí být trvalé, zpravidla přestalo až si "odfoukl" ventilek pro odvodnění ...

Jinak ovšem krásná vzpomínka...
02.12.2012 (12:33)  
Téééda! Další archivní perla.
Hledě na ten špagát, co ten brejlovec poveze, soudím, že jim dávali tehdy pořádně začoudit. Na plzeňské i dříve na děčínské. Není divu, že se tehdy brejlovci tak sypali.
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko