..: Fotogaléria - detaily fotografie 556.077 :..
 

556.077


556.077Informace o fotografii:
 - Úsek: Horné Srnie - Nemšová
 - Datum: 4.8.1974
 - Szerző: Josef Chvosta  E-mail küldése a szerzőnek
 - Zobrazeno: 4013x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 9
 - Rating od uživatelů:
 9

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

registrovaný uživatel hank 
Počet komentářů uživatele259 »fotek 0
19.04.2012 (20:48)  
Pavel Randák: Já tam nevidím vanderbildta, ale hasičský trambus - CASku s přivěšenou stříkačkou ;-)

zdraví
hank
19.04.2012 (9:00)  
Tohle je opravdu paráda.Mám fotku toho štokra v r.1975 ve Veselí nad Mor.,doteď jsem netušil,že patřil depu Leopolodov.Ono se to tenkrát dost měnilo,mašiny se přesouvaly podle toho jak byly dodávány nové motory.
Dotaz na autora: máte v těchto místech i nějaké 475.1 na Os vlacích?
19.04.2012 (11:28)  


Díky - jsem rád, že se líbí. 475.1 na osobácích jsem taky fotil, nějaké snímky mám, postupně je oskenuji.
registrovaný uživatel hank 
Počet komentářů uživatele259 »fotek 0
18.04.2012 (19:26)  
556.077, rušňové depo Leopoldov... aneb příklad federální dělby práce na vlárské dráze: Všechny osobáky s klasickými soupravami až do Trenčianské Teplé měly veselské a brněnské 475.1 (později i T 478.1, odchod páry z osobní dopravy byl pozvolný a trval několik let), všechny Mn z Trenčianské Teplé až do Veselí nad Moravou měly leopoldovské štokry. U manipuláků s Vmax=50 km/h je to jedno,jestli se jede napřed komínem nebo uhlím.

zdraví
hank
18.04.2012 (15:22)  
Když otevřu stránku zelpage.cz, mám uprostřed titulek "Vzpomínáme na řadu 556.0" a pod ním "Štokrům zdar"...
18.04.2012 (14:48)  
Fotky jsou všechny krásný, jedna hezčí než druhá, o tom není pochyb ale chci se zeptat, tato vzpomínka má být čistě jen na parn řadu 556? Nebo je to vzpomínka celkově na všechny parní řady? Protože jestli je to vzpomínka na všechny parní řady, tak je docela velká škoda, že jsem tu za celou tu dobu neviděl jinou mašinu než štokra. Díky za případné vysvětlení či upřesnění.
18.04.2012 (13:45)  
A kde byste ji chtěl pořád otáčet, když ten vlak je evidentně manipulák? Mašiny se obvykle otáčely jen u dálkových vlaků, pokud bylo kde. Na kratších tratích se kvůli tomu používaly tendrovky. Ko konci provozu se však (nejen) štokry používaly pro výkony, pro které nebyly původně určeny.
Vzpomíná si ještě někdo na článek v Mladém světě, že by se z estetického hledika mělo zakázat jezdit tendrem vpřed?

Vidím tam dobře v sektoru B1 tendr Vanderbilt?
18.04.2012 (13:42)  
No a kde by se ta mašina jako měla otočit. V Maďarsku se jezdilo dokonce na osobácích s řidičáky - to jo to pak pára byla vždycky tendrem k vlaku. Jen čoud prozradil, že něco je jinak.
18.04.2012 (13:26)  
Uz treti co couva, to tedy nebyl v pravidelnem provozu az tak raritni ukaz? Fotografie samotna je pochopitelne opet, jako cela tato sada, nadprumerna.

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Bejelentkezés
 
 
  
 
   Regisztráció

© 2001 - 2024 ŽelPage - Felelősök - kérdések és válaszok


Info
informacni okenko