..: Fotogalerie - detaily fotografie 02.0201-0 :..
 

02.0201-0


02.0201-0Informace o fotografii:
 - Místo focení: Základna VUZ Velim
 - Datum: 7.10.1988
 - Autor: Chary  Poslat email autorovi
 - Pozn.: foto: Jiří Charvát st.
 - Zobrazeno: 7527x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 8
 - Rating od uživatelů:
 6

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

05.12.2021 (19:21)  
Zdravím vespolek. Moc děkuji za zde vloženou fotografii 18 201 na VÚŽ. Pátral jsem po tom, kdy jsem byl jako dítě na VÚŽ na akci, kde tato lokomotiva byla. Bylo nutné prohledat spoustu informací, abych nakonec nalezl tento snímek a mohl tak ověřit , že můj předpoklad přítomnosti 18 201 (02 0201-0) mezi roky 1986 a 1989 byl správný. Každopádně vřele uvítám jakékoliv další informace či fotografie z této akce. Pamatuji si, že to byla akce na které se pořádaly i jízdy po okruhu a vzhledem k roku 1988 jak je zde uvedeno mi něco říká, že se mohlo jednat o oslavy 25 let od založení VÚŽ. Může to někdo potvrdit či vyvrátit? Moc děkuji
22.12.2010 (19:18)  
s tou plnou spokojeností bych se hádal...
registrovaný uživatel TTtrain  mail  
Počet komentářů uživatele323 »fotek 0
22.12.2010 (17:46)  
A zatímco z lokomotivy je dávno muzejní exponát, vozy nám stále slouží k plné spokojenosti :-) a ještě dlouho sloužit budou...
22.12.2010 (17:23)  
a vy se divíte že jela rychleji??? já osobně ne, protože tenhle němec je určitě výkonější než Albík, a má vymakanější aerodynamiku....
registrovaný uživatel stoupa  mail  
Počet komentářů uživatele3720 »fotek 0
22.12.2010 (15:40)  
... a v tom roce 1964 se tam nejen projela, ale taky si udělala bebíčko - vohla se jí vnější ojnice. (Říkalo se, že s oběma stroji lítali, co to dá, jen se 498.106 - nebyla tam jako jediný Albík - to bylo důstojné a měřené. Holt to byl zkušební polygon ve zkouškách zkušebního polygonu ....)
22.12.2010 (14:59)  
pavel polaku: ta lokomotiva byla v roce 1988 na ŽZO již podruhé; poprvé se tam vyskytla při zkouškách v roce 1964; přibližně ve stejné době, kdy tam naše 498.106 stanovila rychlostní rekord 162 km/h. Tato lokomotiva tehdy jela ještě o poznání rychleji - 176 km/h.
Viz např. zde: http://de.wikipedia.org/wiki/DR_18_201
22.12.2010 (14:10)  
Neštítil bych se vzít klonovací razítko a zbavit se té lampy rosoucí z komína...:)
22.12.2010 (14:01)  
prvni jizda na ČSD s nasema vagonama to je good

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko