Kommentare dürfen nur registrierte Benutzer senden.
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.
387.043 | |
Informace o fotografii: - Ort: Nymburk město - GPS: 50°11'29.832"N, 15°2'0.673"E » - Datum: 16.9.1982 - Autor: Pavel Randák - Bem.: Oslavy 100 let BCB; v konvoji: 387.043, 534.027, 464.202, 423.001, 534.0301... - Zobrazeno: 4493x - Detailní EXIF informace »
- Málo hodnocení pro Rating autorů - Rating od uživatelů: 8 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
1 2 | Zpráv na stránku: |
Přátelé, děkuji za všechny ohlasy. Podíval jsem se jen do seznamu diapozitivů, co mám v počítači a dnes určitě nedám to, abych se na ty diáky v reálu podíval. Snad během víkendu...
07.03.2018 (18:01)
434.1100 tam byla určitě,ještě s baňatým komínem a před ní ještě stála 300.619.....354.1217 a 422.025 jely do Kopidlna a zpět.Jo a do Kopidlna jel ještě nějaký posilový vlak s T 478.3067 se soupravou Bam.....
07.03.2018 (17:53)
Jo, je tam i s nápisem Jihozápadní dráha, Depo Klatovy.
Avšak foto je v kvalitě zde nepřípustné :-)
Avšak foto je v kvalitě zde nepřípustné :-)
07.03.2018 (17:37)
Opravdu tam byla 464.053? Totiž v tu dobu probíhaly teprve snahy o její záchranu. V zimě 1981/82 ji ještě PLD Klatovy vystavovalo letmo na staniční zálohu a teprve na jaře 1982 se řešilo to, že ji zachrání ZO SSM výměnou za odpovídající množství šrotu nasbíraného jinde. Podařilo se, i když hlavně papírově :-).
No a o týden později než v tom Nymburce byla v Klatovech výstava ke Dni železničářů (tehdy se to takto jmenovalo) a 464.053 tam byla vystavená studená a s nasazenými klacky. Určitě tehdy nebyla vůle ji vozit sem tam, z Klatov odešla do Velenic (?) až v průběhu podzimu 1982.
Ale mohu se mýlit, lidská paměť je ošidná :-).
No a o týden později než v tom Nymburce byla v Klatovech výstava ke Dni železničářů (tehdy se to takto jmenovalo) a 464.053 tam byla vystavená studená a s nasazenými klacky. Určitě tehdy nebyla vůle ji vozit sem tam, z Klatov odešla do Velenic (?) až v průběhu podzimu 1982.
Ale mohu se mýlit, lidská paměť je ošidná :-).
Pro Rabín:
Ta 498.106 mela poruchu mazání levé ojnicný tyce strojním olejem. A stojmistr Kupr z Kolína domazával z konve, = bezel vedle stroje, dokud stacil. 5*
Ta 498.106 mela poruchu mazání levé ojnicný tyce strojním olejem. A stojmistr Kupr z Kolína domazával z konve, = bezel vedle stroje, dokud stacil. 5*
07.03.2018 (16:26)
Ona zatravněná kolej byla v té době hojně využívána k nakládce /vykládce zboží (stavebniny, zavařovací sklenice pro Frutu, uhlí, řezivo) a pokračovala jako vlečka k silu obilí (dnes už snesená).
A k té kolizi komína a stožáru - tenkrát mne ani nenapadlo, že to budu dávat na nějakou ŽelPage s přísnou porotou; byl jsem vůbec rád, že jsme na to dostal opušťák.
A k té kolizi komína a stožáru - tenkrát mne ani nenapadlo, že to budu dávat na nějakou ŽelPage s přísnou porotou; byl jsem vůbec rád, že jsme na to dostal opušťák.
07.03.2018 (15:21)
To zatravněné a rozpadající se kolejiště, grrr... Ale fotka pěkná, jen škoda toho sloupu z komína, ale líp to asi něšlo ani za pytel buráků panu strojvedoucímu.
07.03.2018 (8:55)
Děkuji za upozornění, BCB opraveno.
Zvláštní vlaky tenkrát tahaly jen 422.025, 354.1217 a 498.106. Všechny ostatní mašiny byly studené. Nevzpomínám, si, že by tam byl papoušek z Malešic, spíš tam byl 477.060. A taky nikde na fotkách nemám 434.1100, takže tam asi taky nebyla.
Zvláštní vlaky tenkrát tahaly jen 422.025, 354.1217 a 498.106. Všechny ostatní mašiny byly studené. Nevzpomínám, si, že by tam byl papoušek z Malešic, spíš tam byl 477.060. A taky nikde na fotkách nemám 434.1100, takže tam asi taky nebyla.
Díky za upřesnění. Papoušek patřil malešické teplárně až do devadesátých let.
1 2 | Zpráv na stránku: |
Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.
- Akreditierter Fotograf oder ŽP Mitglied, - Galerieverwalter oder ŽP Admin
Kommentar hinzufügen
Anmelden
© 2001 - 2024 ŽelPage
- Webmaster - Fragen und Antworte
Info
informacni okenko