Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
T 478.3 | |
Informace o fotografii: - Úsek: Odb Chomutov město - Dolní Rybník odbočka - Datum: 5.7.1979 - Autor: Josef Chvosta - Pozn.: ta zastávka tam bude až za dva roky ... - Zobrazeno: 23964x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 7 - Rating od uživatelů: 5 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
10.07.2010 (16:53)
Původně jezdily na "bezejmenném" rychlíku 632/633 Praha - Karlovy Vary (přes Smíchov - ZLičín - Hostivice, za výluky odlonem přes Středokluky, případně Rakovník). Byly to ještě "ingoty" od rychlíku přes Varšavu.
Mimo to jezdil jeden čas ingot na odpoledním rychlíku 634/635 s pobytem v KV od 20 na 21 ...
Mimo to jezdil jeden čas ingot na odpoledním rychlíku 634/635 s pobytem v KV od 20 na 21 ...
Zlámalík: až na pár vyjímek (dálkové vozy jednoho soukromého expresu) mají všechna vozidla provozována v Rusku a dalších postsovětských republik mají prolisy z důvodu klimatických podmínek(nízké/vysoké teploty) kde jsou provozována.
09.07.2010 (22:28)
Tak to je paráda, takhle to tam neznám no:-) To je asi těsně po provedení přeložky trati. Po té původní ve městě zbyl jen takový hrb (násep). Super foto nejen pro každého rodáka :)
09.07.2010 (20:44)
Nebude to kvůli bezpečnosti?
Zlámamlík: díky za vysvětlení. Nejde mi jen na rozum, proč musely mít ty prolisy i vozy z NDR, které ČSD na východní "štace" vypravovaly.
Parádní dokument z mého rodiště, v té době tam tyto vozy jezdily na Ex Thermal Pha Wilsonovo- K.Vary, jestli se nemýlým :-)
Prolisy obecně slouží ke zpevnění plechu. Ale já mám dojem, že se v Rusku jiný plech prostě nedělal :-)
Tak tu máme i historické foto! Výborně, díky za cenný dokument. A copak nám to ten brejlovec veze? Excelsiora? Podle toho vozu s prolisy by mohl...
Mmch: nevíte někdo, proč jsou na WLAB určených pro provoz do Ruska ty prolisy? A vůbec u většiny vozidel provozovaných v bývalém SSSR nebo dodávaných odtamtud? (třeba i na vozech metra)?
Mmch: nevíte někdo, proč jsou na WLAB určených pro provoz do Ruska ty prolisy? A vůbec u většiny vozidel provozovaných v bývalém SSSR nebo dodávaných odtamtud? (třeba i na vozech metra)?
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko