Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
27E2 | |
Informace o fotografii: - Místo focení: Povrchový důl Družba Nové Sedlo - Datum: 15.3.2011 - Autor: Paya - Pozn.: f/8 1/640 iso200 150mm - Zobrazeno: 6771x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 10 - Rating od uživatelů: 7 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
1 2 | Zpráv na stránku: |
Pěkný pohled, no ono to naše focení vlaků moc lidí nechápe co na to vidíme a proč si to fotíme. A policajti taky moc né aspoň někteří. Já bych se asi sem neodvážil. I když by mě to lákalo vyfotit si nějaký ten důlní vláček, ale z toho důvodu, že by mě buzerovali nic nechápající a namyšlení ochranáři.
Paya a NIcKON: Mno že vám do vaší diskuse znova vstupuju, ale já jsem ještě s ochrankou problémy neměl, přisuzuju to reflexní oranžové vestě, kterou mám vždy na sobě. Už z principu, nikdo, kdo půjde krást si na sebe nevezme tuhle vestu a i strojvedoucí se podle toho chovaj, aspoň teda z mé vlastní zkušenosti. Nejčastěji vždy pozdravili pokynutím ruky a byl klid :-)
29.03.2011 (12:22)
To je v pořádku že vstupuješ do diskuze. Já se přiznám že oranžovou vestu nemám. Avšak fotím vždy z bezpečné vzdálenosti abych neohrozil. Třeba by mě nikdy ani ve snu nenapadlo vlezt na sloup TV ba ani jiné kaskadéroviny které jsou na WEBech k vidění, krásné pohledy to sou ale hodně nebezpečné.
Zde na této linkované fotce je ta příhoda z pěstí jak na mě hrozil. Cvakal sem na dlouhé sklo a vlak tu jede cca. 30km.
http://www.railgallery.cz/showfull.php?photo=4918
Zde na této linkované fotce je ta příhoda z pěstí jak na mě hrozil. Cvakal sem na dlouhé sklo a vlak tu jede cca. 30km.
http://www.railgallery.cz/showfull.php?photo=4918
Gratuluju k parádnímu úlovku autore, já když se naposledy pokoušel o něco podobného, tehdy ještě s chemickým foťákem, tak mě vyvedla ochranka :)
29.03.2011 (10:25)
Díky pane kolego, jsem rád že jsem nejen Vás potěšil.
S ochrankou jsme to zažily s Robertem Velechovským to samé. Čekaly sme na soupravu a po průjezdu soupravy se najednou v dáli oběvila Lada Niva a z ní vystoupily takový dva obušenci kterým scházel už snad jen samopal. Ptaly se nás co tam děláme a tak jsem jim ukázal co mám v brašně a říkám mu že fotíme mašinky a tuďíž jde jenom o šotopacienty. Chvilku nechápaly proč vlaky fotíme a tak jsem jim slíbil že za půl hoďky zmizíme.
Byly ale v pohodě, řekli nám ať nelezeme do kolejí a odjeli. Po 40min se gumokol zase oběvil tak už nezbývalo nic jineho než zmizet.
Když sem tam byl po pár dnech sám, tak zase když souprava projížděla kolem mne a já zdravil fíru tak on na mě hrozil z okénka pěstí.
Kradou co se dá už nejen naši spoluobčané tmavší pleti a z druhé strany se není čemu divit že si to své hlídají i zaměstnanci dolů.
Bylo to ale blíž u kolejí, tady v tomto případě této fotky je to o mnoho jednodužší ;-)
S ochrankou jsme to zažily s Robertem Velechovským to samé. Čekaly sme na soupravu a po průjezdu soupravy se najednou v dáli oběvila Lada Niva a z ní vystoupily takový dva obušenci kterým scházel už snad jen samopal. Ptaly se nás co tam děláme a tak jsem jim ukázal co mám v brašně a říkám mu že fotíme mašinky a tuďíž jde jenom o šotopacienty. Chvilku nechápaly proč vlaky fotíme a tak jsem jim slíbil že za půl hoďky zmizíme.
Byly ale v pohodě, řekli nám ať nelezeme do kolejí a odjeli. Po 40min se gumokol zase oběvil tak už nezbývalo nic jineho než zmizet.
Když sem tam byl po pár dnech sám, tak zase když souprava projížděla kolem mne a já zdravil fíru tak on na mě hrozil z okénka pěstí.
Kradou co se dá už nejen naši spoluobčané tmavší pleti a z druhé strany se není čemu divit že si to své hlídají i zaměstnanci dolů.
Bylo to ale blíž u kolejí, tady v tomto případě této fotky je to o mnoho jednodužší ;-)
Krásná měsíční krajina. Přestože takhle zničená krajina je hnus, na fotce to vypadá tak pěkně, že bych si to dal i na plochu kdyby to mělo lepší rozlišení.
Tož 249 by dokonce měla být poslední nerekonstruovaná 27E2, která se do rekonstrukce chystá... Je to tedy 165tunka, co se týče 155t, těch by podle mích informací mělo být u SU celkem 5, kolik jich jezdí, to netuším.
Důlní fotečky já moc rád. Tato se mi líbí o to víc, že je zabráno i okolí, nikoliv jen souprava.
Modernizované příšery mají polopantografy, tady to nejde rozeznat bohužel...
Modernizované příšery mají polopantografy, tady to nejde rozeznat bohužel...
Ahojda, mno velmi pěkná fotka :) Ale název je špatně, nejedná se o E127... Partně (nejsem schopen rozpoznat na dálku) se jedná o lokomotivu typu 27E2, nejspíš je to buť poslední nerekonstruovaný kousek a nebo jedna z pěti lokomotiv zde jezdících, co má sníženou váhu. Mohla by to sice být i rekonstruovaná řada 127.5, ale nepříjde mi to tak, ikdyž je to přecijen na dálku.
28.03.2011 (20:57)
Díky moc za upřesnění. Lokomotiva má to provozní číslo 249. Myslel jsem si, že ji pouze schází ta cedulka jako mají ty už opravené jako tato:
http://www.railgallery.cz/showphoto.php?photo=4842&ppuser=148
Číslo řady tedy opravuji :-)
http://www.railgallery.cz/showphoto.php?photo=4842&ppuser=148
Číslo řady tedy opravuji :-)
28.03.2011 (15:04)
Jako neznalý místních poměrů ještě jeden dotaz: jedná se o odtěžování skrývky nebo rekultivaci dolu?
Podle světlejších hromad v pozadí bych soudil spíše na to druhé.
Podle světlejších hromad v pozadí bych soudil spíše na to druhé.
1 2 | Zpráv na stránku: |
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko