Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
80-91.001-8 | |
Informace o fotografii: - Úsek: Bílovice nad Svitavou - Babice nad Svitavou - GPS: 49°14'53.806"N, 16°40'17.982"E » - Datum: 18.7.2014 - Autor: Dobromil Retych - Zobrazeno: 6580x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 9 - Rating od uživatelů: 9 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
18.08.2015 (10:58)
hezký snímek.neobjevil se na plakátu v časopise železničář ?
26.07.2014 (2:04)
Velmi pěkná fotka 5* ve čtrtek jsme se svezli v Business třídě a opravdu pohoda. Výtky by se našli asi dvě vlak strašně houpe ze strany na stranu a to i na rovné trati což nechápu při návštěve toalety je to mimochodem celkem sranda, ale v druhém voze odzadu příšerně cosi vrzalo zřejmě přepážky stěn toalet a info pultu. Jinak pěkný vlak a pohodlné svezení. jako náhrada cesty autem z Prahy do Brna mne to kupodivu přesvědčilo příště stejně. Také zdravím šotouše co byli poblíž trati někde okolo české Třebové bylo to v údolí, louka, most, auto, vlek, židličky, stoleček, stativ bylo to v zatáčce a cestou do Brna si fotili RJ a na cestě zpět do Prahy Hungarií jsme mávali přes okno chodbičky z prvního vozu a oni na nás zpátky.
ad "dedalius":
Žiju v Berlině, dělal mnoho let pro Amíky, teď po dvojí mozkové mrtvici doma a je nám asi shodně let. Na onom INNOTRANSU jsem služebně byl, Škoda stroj mi dobrý neřipadal. Horší, než jiné. Jako "samostatný vstupní kontrolor v. v." v Energetice to snad tvrdit mohu.
Dětské choroby Taurusu znám a co mohu, sleduji je v Dresden i zde v Berlině.
Fotka pana Dobromila se mi líbí (ještě ta "liška Bystróška" i s Těsnohlídkem, Bartoš nechť jde na pivo - a nemusí ke Stopkům)
Žiju v Berlině, dělal mnoho let pro Amíky, teď po dvojí mozkové mrtvici doma a je nám asi shodně let. Na onom INNOTRANSU jsem služebně byl, Škoda stroj mi dobrý neřipadal. Horší, než jiné. Jako "samostatný vstupní kontrolor v. v." v Energetice to snad tvrdit mohu.
Dětské choroby Taurusu znám a co mohu, sleduji je v Dresden i zde v Berlině.
Fotka pana Dobromila se mi líbí (ještě ta "liška Bystróška" i s Těsnohlídkem, Bartoš nechť jde na pivo - a nemusí ke Stopkům)
22.07.2014 (8:35)
OT:
Libore, pro osvěžení paměti, taky máš tady v Brně nějaký kořínek:
Údolím vlevo, začínajícím pod vilou nad lokomotivou, se po pár stovkách metrů dostaneš k myslivně lišky Bystróšky a kousek dál k památníku Lidušky - http://mojebrno.wz.cz/inka--brno-dalsi-zajimavosti-vanocni-stromy.html a to už je úplně mimo žp, sorry
Libore, pro osvěžení paměti, taky máš tady v Brně nějaký kořínek:
Údolím vlevo, začínajícím pod vilou nad lokomotivou, se po pár stovkách metrů dostaneš k myslivně lišky Bystróšky a kousek dál k památníku Lidušky - http://mojebrno.wz.cz/inka--brno-dalsi-zajimavosti-vanocni-stromy.html a to už je úplně mimo žp, sorry
Ano, shodné označení RJ je matoucí.
Farkač Karel: všechny varianty s modrou střechou a bílým pruhem stojí za (jak to říct slušně)?
Farkač Karel: všechny varianty s modrou střechou a bílým pruhem stojí za (jak to říct slušně)?
Ešus: Myslím, že RegioJet vznikl nejdříve pro účely ucházet se o dopravu dotovanou kraji, až pak to měly být vlaky s 6 kinosály, tanečním parketem nebo čím vším a nakonec to co jezdí dnes.
Mesršmit dostal certifikát a kabina strojvedoucího v RegioPanterovi zůstane po nárazu do překážky typu vagón v rychlosti 110 km/h neporušená. Tomu říkáte šrot? Regionova se po nárazu do popelářského vozu rozpárala a trčely z ní plechy.
___
Myslím, že se vstupem těchto vlaků na koleje vznikl docela nebezpečný dvojsmysl, který může neznalé mást:
RJ ve smyslu Jančura
RJ ve smyslu České dráhy/ÖBB
Osobní názor: Stejně si myslím, že název Regiojet nebyl vybrán náhodou. Diskutabilní je také použití slova "regio", když dopravce se regionální dopravě moc nevěnuje...
___
Hezký násvit i kompozice. Líbí se mi, že klikaté koleje pomalu dovedou diváka do míst, kde je na co koukat. Je to večerní Franz Schubert?
___
Myslím, že se vstupem těchto vlaků na koleje vznikl docela nebezpečný dvojsmysl, který může neznalé mást:
RJ ve smyslu Jančura
RJ ve smyslu České dráhy/ÖBB
Osobní názor: Stejně si myslím, že název Regiojet nebyl vybrán náhodou. Diskutabilní je také použití slova "regio", když dopravce se regionální dopravě moc nevěnuje...
___
Hezký násvit i kompozice. Líbí se mi, že klikaté koleje pomalu dovedou diváka do míst, kde je na co koukat. Je to večerní Franz Schubert?
Fotka je velmi pekna a hodnotim 5*.pokud jde o vlak tak po moji prvni jizde s nim-krome toho ze je to nove tak zadny zazrak.stoupa-chtel bych se zeptat,odkud mas tak kvalitni info?predpokladam ze minimalne delas u siemensu a nebo strojvedouciho na taurusech a skodu jsi videl jen na trati kdyz projela kolem.
ad Astartoth>
U6 tehdy na veletrhu byly plechy ze z plzně křivé oproti jiným výrovcům a dodatečná montáž radiostanice, co překážela pohybu (závada BOZp) ... No korunu bych za to nedal.
U6 tehdy na veletrhu byly plechy ze z plzně křivé oproti jiným výrovcům a dodatečná montáž radiostanice, co překážela pohybu (závada BOZp) ... No korunu bych za to nedal.
Nějako nechápu význam slov "šrot do Škodů/y". Nepostřehl jsem, že by se jednalo o šrot.
Prece jen, kdyby se Taurus setkal se sypacem, tak dopadne podobne jako 350.011. Zatimco takovy srot od skody by patrne mel vyvaznout s odrenym lakem a pavoukem ve skle.
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko