Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
80-91.004-2 | |
Informace o fotografii: - Úsek: Bezpráví - Brandýs nad Orlicí - Datum: 15.5.2015 - Autor: Ema Klimendová - Zobrazeno: 5968x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 5 - Rating od uživatelů: 5 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
1 2 | Zpráv na stránku: |
Janick - sorry, není - dle mého. I starší ICE je mé zadnici pčijemnější, než pinďa
Martin Grill: No ale když vedle sebe postavíme Pendolino a RailJet, tak i na stáří Pendolina je to prostě ještě pořád jiná (rozuměj vyšší) liga a to jak vzhledem, tak si troufám říct i jízdními vlastnostmi... Jinak rj je opravdu jen klasická souprava s klasickými vagony s rakouským syslem na jedné straně... Takže spíš než extra pro cestující je to extra pro nádražáky, že se nemusí objíždět souprava.
18.06.2015 (11:03)
Rabín: Ale on tam ten vlak je včetně lokomotivy :-) Přece tam nespadl z nebe, nebo nedojel samospádem?
Jen ta lokomotiva není vidět :)
Jen ta lokomotiva není vidět :)
Rabíne, spolužáku, vznes žádost o "dali" obrat soupravy. Budu se dívat :-)
Hezký vlak na hezkém místě. Kdyby tam byl včetně lokomotivy, bylo by to ještě hezčí.
18.06.2015 (9:32)
MG: Není to moje pruda, nechápej mě špatně. Ale co si představíš pod tím, aby to bylo něco extra? Je to přece "jenom" vlak, dopravní prostředek...
18.06.2015 (7:58)
Ešus: Vskutku na nich nic super není. Ani na Pendolinech nebylo, když konečně dorazily. Jen marketing ČD tvrdí opak. Je to jejich práce. Kultura cestování se dostala na současnou úroveň, běžnou v Evropě.
U tohoto vlaku mě jen fascinuje, jak moc je považován za původce převratu na železnici. Co sakra tak úžasného nabízí? Asi jen stálost řazení. WiFi se už dává i do obyčejných vozů, s koly můžete taky jezdit. A jinak - maxi spojitý interiér vozu, nemožnost výběru kupé, nepolohovatelná sedadla. Mezivozové přechody jsou výhodou prakticky jen pro minibaristy. Kinderkino zase jen pro děti. Líbí se mi i tlumené osvětlení a výkonné lampičky nad každým sedadlem zvlášť. Railjet prostě nepovažuji za nic extra, prostě je to jen vlak z obyčejných vozů dnešní doby, které mají své klady a zápory. Průlom je spíš v myšlení ČD - nakupovat vozy s perspektivou zvyšování rychlosti.
Bez mučení přiznávám, že v Bbdgmee jezdím raději.
Bez mučení přiznávám, že v Bbdgmee jezdím raději.
17.06.2015 (11:09)
ceskolipak: Taky mu zvoní hrana. Už aby to bylo.
1 2 | Zpráv na stránku: |
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko