Comments are only allowed for registered users.
Before you insert your comment, you have to log on or register.
854.021-3 | |
Informace o fotografii: - Section: Krnsko - Chotětov - Datum: 1.4.2017 - By: Chary - Zobrazeno: 4439x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 7 - Rating od uživatelů: 6 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
Na ŽelPage mě nepřestane překvapovat fakt, že u relativně zajímavých fotek se mlčí, a u relativně nudných fotek se diskutuje o stošest. :-D
Slabý není nic, to může být Felina o objemu 1,2, podobně se v drážní terminologii nepoužívají koně.
EDITA 3412 slabá není, SM jako takový je výborný, nicméně nastavený na trvalý výkon 588kW a právě kvůli převodovce, která doznala minimálních změn, byť kupodivu nikdy nebyla předmětem rekonstrukce, i když se to reálně nabízelo.
A problém je ten, že 3412 bys asi pod podlahu k této převodovce nenacpal. Čistě teoreticky při použití jiného SM, který by se vešel, by reko znamenala zásah do konstrukce vč rámu a logicky i výměnu převodovky, což by se pohybovalo v úplně jiných finančních dimenzích, nemluvě o ceně a stáří HV.
V případě 860 by byl též problém s umístěním EDITY 3412 a defakto se to nikdy ani na teoretické úrovni neřešilo, neboť by to byl ekonomický nesmysl, když šlo o dva unikáty, které položil poměrně slavný spalovák.
854 nemá problém tahat 3x 054, lze si pomoci u ručním řazením. Ovšem je to hydra, což je běžec na dlouhé tratě. Jedinou podstatnou nevýhodou je ARR na spádu, ale to už je zase věc cviku, podobně jako u řazení.
Před 20ti lety výborný nápad rekonstrukce, dnes už je to na hraně přežitku a polemizovat nad dalšími reko je stejný nesmysl, jako před mnoha lety někteří navrhovali u 831,0.
EDITA 3412 slabá není, SM jako takový je výborný, nicméně nastavený na trvalý výkon 588kW a právě kvůli převodovce, která doznala minimálních změn, byť kupodivu nikdy nebyla předmětem rekonstrukce, i když se to reálně nabízelo.
A problém je ten, že 3412 bys asi pod podlahu k této převodovce nenacpal. Čistě teoreticky při použití jiného SM, který by se vešel, by reko znamenala zásah do konstrukce vč rámu a logicky i výměnu převodovky, což by se pohybovalo v úplně jiných finančních dimenzích, nemluvě o ceně a stáří HV.
V případě 860 by byl též problém s umístěním EDITY 3412 a defakto se to nikdy ani na teoretické úrovni neřešilo, neboť by to byl ekonomický nesmysl, když šlo o dva unikáty, které položil poměrně slavný spalovák.
854 nemá problém tahat 3x 054, lze si pomoci u ručním řazením. Ovšem je to hydra, což je běžec na dlouhé tratě. Jedinou podstatnou nevýhodou je ARR na spádu, ale to už je zase věc cviku, podobně jako u řazení.
Před 20ti lety výborný nápad rekonstrukce, dnes už je to na hraně přežitku a polemizovat nad dalšími reko je stejný nesmysl, jako před mnoha lety někteří navrhovali u 831,0.
Tak k tomu je snad nějaká rovnice. Mně na těhle rekonstrukcích nejvíc rozčílila kolize protismykového regulátoru se stupátkem. Pokud tam vystupuje ženská s jehlovými podpatky je problém, a nástupiště bývají dneska většinou z betonu...
A.N.: Kvůli převodovce se omezuje točivý moment a nikoliv výkon, když už slovíčkaříme. A vysvětli mi rozdíl mezi "slabým", co jsem psal já, a "omezeným výkonem". Když je motor přiškrcený tak z něj leze pořád jenom 810 koní, i když by teoreticky uměl třeba 2000. Čili je slabý. S točivým momentem na mě nechoď, ten je pochopitelně taky omezený.
Nickon:
doporučuji se nepouštět do podobných debat, pokud k vozidlům nic nevíš.
Naopak SM je natolik dobrý, že má potlačený výkon kvůli převodovce. A jak známo tento přenos výkonu není na opakované rozjezdy, ale na delší trasy bez zastavování.
Motor po podlahu, další reko a pod. bych zde raději už nepitval, to je trošku delší debata s nutností zákl. znalostí k řadám.
doporučuji se nepouštět do podobných debat, pokud k vozidlům nic nevíš.
Naopak SM je natolik dobrý, že má potlačený výkon kvůli převodovce. A jak známo tento přenos výkonu není na opakované rozjezdy, ale na delší trasy bez zastavování.
Motor po podlahu, další reko a pod. bych zde raději už nepitval, to je trošku delší debata s nutností zákl. znalostí k řadám.
Historicky je spěšný (eil) z neprůchozích vozů, kdežto rychlík (schnell, durchgang=D) z průchozích. V obou případech se platil příplatek za to, že ostatní vlaky čekají na váš průjezd bez zastavení. Z energetického hlediska je příplatek pitomost. Zrychlený osobní projížděl některé zastávky (jako spěšný) a byl bez příplatku. Nekonečné minuty na plný plyn - buď rád, žes nikdy nejel létajícím hamburgrem nebo Vindobonou v době, kdy jí vedly hydry.
Martin99: Chápu, co mi říkáš, ale na téhle trati si katr s těmi třemi kočáry taktak poradí i bez zastavování, zejména když jsou plné. Například z Vysočan nebo Všetat směrem na Turnov jsou hodně táhlá, docela prudká stoupání, kde motor řve nekonečné minuty na plný plyn a rychlost se taktak drží kolem padesátky (odhadem).
Btw, pokud mě paměť neklame, tak max. povolená a konstrukční rychlost jsou dvě odlišné věci...
Btw, pokud mě paměť neklame, tak max. povolená a konstrukční rychlost jsou dvě odlišné věci...
Rychlíky objednává a plati Ministerstvo dopravy, Sp krajské úřady.
LeHydraku, ale to brzdařská budka. Byly jí vybaveny celkem tři vozy, řada Btn s indexem (0104), tohle je poslední vůz, na kterém se dochovala.
Comments are users' expressions.
ŽelPage has no liability for their contents.
- Registered Photograph or Member of ŽelPage, - Gallery or ŽelPage Administrator
Add comment
Sign in
© 2001 - 2024 ŽelPage
- Webmaster - Frequently Asked Questions
Info
informacni okenko