..: Fotogalerie - detaily fotografie 852.006-6 + 743.002-8 :..
 

852.006-6 + 743.002-8


852.006-6 + 743.002-8Informace o fotografii:
 - Místo focení: Tanvald
 - Datum: 10.11.1997
 - Autor: Karel Hanuš  Poslat email autorovi
 - Pozn.: depo Tanvald
 - Zobrazeno: 5337x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 8
 - Rating od uživatelů:
 6

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

25.09.2011 (19:10)  
Pěkná vzpomínka Kájo na tvé "mládežnické" léta v Tanvaldu. Kde jsou ty časy ,kdy to ještě stálo za ...
25.09.2011 (19:06)  
NIcKON( 22.9-10.05)
Máte hodně zkreslené vzpomínky a komentáře k provozu libeňských motorových rychlíků na trati 070 -např. spojování na "měchy" atd. No a to "stoupání" do Byšic? To snad nemůžete myslet vážně. To by potom z Vysočan na Skály a Sata to nejelo vůbec. Nevzpomínám si,že by ze "salonu" byl nějaký extra výhled na trať. Ale možná už jsem jen mentorující stařec..
registrovaný uživatel Honza  mail  
Počet komentářů uživatele2712 »fotek 0
23.09.2011 (18:14)  
NIcKON: no jo, jenže ty nejezdí z Ústí do LBC.
23.09.2011 (10:42)  
Honza: Například Lenka s Nikolkou uvnitř (i zvenčí) až na detaily vypadají pořád stejně.
registrovaný uživatel Honza  mail  
Počet komentářů uživatele2712 »fotek 0
23.09.2011 (0:17)  
Astartoth: to sice jezdí, ale s původním to má společný asi jenom tvar kastle.

Ne že bych byl tak mladý, že jsem to nemohl zažít, ale prostě jsem s tím nikdy nejel.
Za to tou současnou podobou můžu jet pomalu kdy se mi zachce.
Ovšem modernizované vleky jsou mnohem hezčí, takže od té doby co jezdí, už ani nevím, jak ta 854 uvnitř vypadá.
22.09.2011 (18:38)  
Astartoth: jo, to sice jo, ale už maj Caterpillar a to není vono ...
22.09.2011 (14:11)  
Honza: vzdyt tyhle motory prece, na rozdil od krokodylu a kredencu, stale v rekonstruovane podobe jezdi!
22.09.2011 (11:36)  
Já si je budu pamatovat asi do smrti, řadu let jsem s nimi jezdil každý víkend po 070. Jezdívaly v jediné soupravě i čtyři plus hromada vagonů. Nejlepší bylo v první osmičce vpravo po směru jízdy, když jel čelní motor průlezem napřed (otáčení průlezy k soupravě se tehdy vůbec neřešilo, stejně se nepoužívaly), to měl člověk z okna výhled téměř jako fíra. Nejlepší bylo, když jela sestava motor + 4 vleky + motor, v pátek narvaná k prasknutí, to se pak do každého kopce jelo trvale "na plnej", zejména stoupání od Všetat na Byšici stálo za to.
22.09.2011 (10:05)  
Honza: Já jsem je zažil ale v té době jsem ještě nevnímal čím to jedu... A vzpomínky jsou hodně matné...
registrovaný uživatel Honza  mail  
Počet komentářů uživatele2712 »fotek 0
22.09.2011 (2:01)  
Škoda že jsem 852 a 853 nezažil v provozu!

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko