Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
844.004-2 | |
Informace o fotografii: - Úsek: Lipová u Chebu - Stebnice - Datum: 13.6.2013 - Autor: Jiří Navrátil - Zobrazeno: 5041x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 7 - Rating od uživatelů: 7 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
No, nevím, jestli to vysvětlím dostatečně erudovaně, ale někdy je prostě potřeba s "motorem" projet pod "drátama".
Zářný příklad je spojení Česká Třebová - Lanškroun: Z České Třebové do Třebovic je trať elektrifikovaná, modernizovaná, prostě koridor a v Třebovicích odbočuje lokálka bez "drátů" do Lanškrouna. Tak z toho důvodu se jezdí s "motorama" pod "drátama".
Zářný příklad je spojení Česká Třebová - Lanškroun: Z České Třebové do Třebovic je trať elektrifikovaná, modernizovaná, prostě koridor a v Třebovicích odbočuje lokálka bez "drátů" do Lanškrouna. Tak z toho důvodu se jezdí s "motorama" pod "drátama".
Erudovaný příliš nejsem, ale skoro bych se vsadil, že pod těmi dráty co závislého rychlého nízkokapacitního a ekonomického nemá u nás jezdit. Anebo ten spoj prostě sjíždí zpod drátů pod nedráty? Případně prostě nejsou čeští dopravci tlačeni k využívání elektrické trakce, jejíž výhodnost a ekologičnost je navíc za současných podmínek silně diskutabilní. Nebo to bylo jen řečnické remcání?
Může někdo erudovaný vysvětlit, proč pod "dráty" na zrekonstruované trati jezdí "nezávislé" motory, které by byly zapotřebí na jiných nelektrifikovaných úsecích ???
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko