..: Fotogalerie - detaily fotografie 840.003-8 + 840.005-3 :..
 

840.003-8 + 840.005-3


840.003-8 + 840.005-3Informace o fotografii:
 - Úsek: Smržovka dolní nádraží - Smržovka-Zvonková
 - Datum: 28.9.2015
 - Autor: Richardisko 
 - Zobrazeno: 4726x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 10
 - Rating od uživatelů:
 8

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel Hepik  mail  
Počet komentářů uživatele13 »fotek 0
07.04.2016 (21:15)  
Dovolím si ještě jeden komentář - nejen že se nedají stahovat okna, ale nedají se ani zavřít vnitřní dveře (není co). Zejména v zimních měsících je tak interiér intenzivně větrán na každé zastávce (a že jich mezi Tanvaldem a Libercem je) a tepelná pohoda je v regině rozhodně příjemnější.
07.04.2016 (21:34)  


To sice ano, ale pokud vím, tento problém byl částečně vyřešen instalací tepelné závory (podobných, jaké jsou u vstupů do obchodních středisek).
registrovaný uživatel Lev 
Počet komentářů uživatele39 »fotek 0
06.04.2016 (20:39)  
Co je na 814, 810 lepšího? Tak předně lepší umístění světel, která jsou o něco výš a nesvítí tak do obličeje jak u 841. Tím spíš pokud je fíra světluška, co rozsvítí klidně i za pěkného počasí. O což osobně vůbec nestojím. Dále v nich není uřvaná signalizace dveří. U novějších regin alespoň po zmáčknutí tlačítka zmlkne. U regin se dá stáhnout okno. Osobně taky nepotřebuji, aby to na záchodě hlásilo, že jsou dveře zamknuty a jako bonus potom ještě v angličtině. Jak s malými dětmi. Dveře se kvůli stupačce otvírají s prodlevou. U regin se stupačka nastaví zároveň s otevřením dveří. Už jsem taky párkrát zažil, jak fíra musel stupačce pomoct k zasunutí zpět, aby se vlak mohl rozjet. A teď specifikum Vysočiny. A to jsou převážně hnusné polepy, ve většině případů zasahující do oken. Jakoby městům nestačilo mít na vlaku znak a jméno města. O té zbytečné znělce jsem se už zmínil. Co se hlučnosti týče, stačí sedět na podvozku a rozdíl mezi pavoukem a reginou není moc velký. ČD by si měly vzít příklad z DB. Žádná znělka před ohlášením stanice, stanici hlásí jen jednou, dveře na hajzlík se zavírají normálně na kliku (i v ICE), signalizace dveří jen při zavírání. Zmíněné platí nejen u pavouků. Vizuelně jsou pavouci v Libereckém kraji lepší jak na Vysočině. A když se lejou div ne cisterny špíny na reginy, tak by se mělo taky mluvit o chybách pavouků.
07.04.2016 (14:30)  


Děkuji za odpověď.

S tím osvětlením máte pravdu. Proti takovému ešusu je ale osvětlení v 840 nebe a dudy. Pokud klima v 840 funguje, tak mi stahovací okýnka nechybí. Mimochodem by mě fakt zajímalo, jak by zrovna při konstrukci 840 ta stahovací okýnka vypadala. Schůdky byly u 840 problém. Polepy muhou byt hnusné, ale na kulturu cestování to tak zásadní dopad nemá.
06.04.2016 (20:34)  
Richardisko: to je takovej "českej národní sport" - na něco nadávat. Když je něco starýho, tak se pořád volá po něčem lepším, novějším. A když to pak přijde tak se vždycky najde někdo, kdo na tom honem rychle něco najde a hned je zas lepší to starý...

Konkrétně ve Stadleru jsem ještě nejel, zato v Regionově ano a představa že by ten Stadler byl ještě horší..no..no nic..:)
06.04.2016 (10:45)  
Při vložení této fotky do galerie jsem nečekal dvě věci. První, že získá tak vysoké hodnocení a pochvalu, druhá, že vzbudí diskuzi na téma vozidla v regionální dopravě.

Prvně tak děkuji za kladné hodnocení, ale stále mám co zlepšovat.

Co se druhého bodu týče, docela mě překvapuje ta kritika na Stadlery a prohlášení, že je Regionova nebo 810 lepší. Obvzlášť když si vzpomenu, kolikrát jsem zde i jinde četl tolik hanlivých slov na Regionovy. Takže by mě taky docela zajímalo, jaké výhody 814 oproti 840/841 vidíte.
S oběma motoráky jsem měl tu čest a jako jediné plus pro Regionovu asi spatřuji její pořizovací cenu. Což mě jako cestujícího ani nezajímá, za kolik a kde to dopravce pořídil. Pořád je to ale pro mě jen našminkovaná 810tka s nízkopodlažním Btaxem a prostorným hajzlíkem.
840 mi přijde pohodlnější už jen díky použitým podvozkům, klimatizaci, nižší hlučnosti nebo stolkům se zásuvkami. Z hlediska trakčního - zatímco se Regionova s jednou hnanou nápravou s vypětím sil rozjíždí od peronu, Stadler je tou dobou už dávno za stanicí.

Nebýt nákupu 840tek, tak se dál na jizerských tratích trápí rychlíkové 843 a cestující by dál trpěli v 810tkách nebo 814tkách.

Takže co je na 814 nebo 810 lepšího?
registrovaný uživatel PROST  mail  
Počet komentářů uživatele1220 »fotek 0
05.04.2016 (22:53)  
Povedený snímek, kompozičně i technicky.
05.04.2016 (22:27)  
Českým štrúdlem jsem jel jen dvakrát a zdál se mi dobrý. Jen dveře na záchod v obou nefungovaly.
Zato ty pronajaté do Královéhradeckého kraje se mi nelíbí - říkám jim márnice s ukolébáváním. Při první jízdě v tom byla nevídaně vyklimatizovaná zima a vlak asi vůbec neměl torzní stabilizátory, protože se při rychlosti nad 40 km/h harmonicky kýval ze strany na stranu...
registrovaný uživatel Hrubfr13  mail  
Počet komentářů uživatele44 »fotek 0
05.04.2016 (21:57)  
teď se ozývá léto, u šukafonů a rekošukafonov narozdíl od pavouka není klima
registrovaný uživatel Lev 
Počet komentářů uživatele39 »fotek 0
05.04.2016 (21:27)  
O pavouk vs. regina se toho napsalo a ještě napíše. Když jede pavouk po hrbolaté trati, rozdíl proti regině není velký. A jinak regina je ve více ohledech lepší jak pavouk. Mě dokonce těší, když na 227 musí z provozních důvodů vyjet záloha v podobě 810. Vysočinská verze pavouka patří k mým nejneoblíbenějším vlakům. To nejsou vlaky, ale cirkus. Na pavoucích v Libereckém kraji se mi líbí, že jsou jen v barvách dopravce a nemají ani nápis, že byly pořízeny z nějakého ROPu apod. Ale nevím, jestli tam taky pořád hraje ta trapná znělka před ohlášením stanice jako tady na Vysočině, kde hraje i v reginách. Přestože mi na můj dotaz z nábřeží mj. odpověděli, že s ohledem na reakci cestujících bylo toto prozatím z regionálních vlaků odstraněno. Na Vysočině se asi na lidi taky dost kašle :-/
05.04.2016 (16:13)  
Tak třeba se dočkáme s novým ROP i na Pacifiku...

Btw. co je na tom proti Regínám špatně? Vzhledem k podvozkům s tím musí být příjemné svezení a ne neustálá snaha o vyhození ze sedačky... Navíc na Horním je to o 810 až na pár výjimek.

Ad MOs 9206/9267 zřejmě jen v létě, když jezděj velké soupravy, jinak 814 a jen na 9267, na 9206 se to pouze převáží.
05.04.2016 (14:28)  
O.F.: na horním "Pacifuku" by se občas vyskytovat měly - viz o nedělích MOs 9206/9267 mezi Světlou a Ledčí nad Sázavou:
http://www.zelpage.cz/razeni/15/vlaky/cd-9206
http://www.zelpage.cz/razeni/15/vlaky/cd-9267
Je však otázka, zda není pravidelně nahrazován "kvalitnějšími" vozidly.
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko