Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
840.003-8 + 840.005-3 | |
Informace o fotografii: - Úsek: Smržovka dolní nádraží - Smržovka-Zvonková - Datum: 28.9.2015 - Autor: Richardisko - Zobrazeno: 4726x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 10 - Rating od uživatelů: 8 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
1 2 | Zpráv na stránku: |
Dovolím si ještě jeden komentář - nejen že se nedají stahovat okna, ale nedají se ani zavřít vnitřní dveře (není co). Zejména v zimních měsících je tak interiér intenzivně větrán na každé zastávce (a že jich mezi Tanvaldem a Libercem je) a tepelná pohoda je v regině rozhodně příjemnější.
07.04.2016 (21:34)
To sice ano, ale pokud vím, tento problém byl částečně vyřešen instalací tepelné závory (podobných, jaké jsou u vstupů do obchodních středisek).
Co je na 814, 810 lepšího? Tak předně lepší umístění světel, která jsou o něco výš a nesvítí tak do obličeje jak u 841. Tím spíš pokud je fíra světluška, co rozsvítí klidně i za pěkného počasí. O což osobně vůbec nestojím. Dále v nich není uřvaná signalizace dveří. U novějších regin alespoň po zmáčknutí tlačítka zmlkne. U regin se dá stáhnout okno. Osobně taky nepotřebuji, aby to na záchodě hlásilo, že jsou dveře zamknuty a jako bonus potom ještě v angličtině. Jak s malými dětmi. Dveře se kvůli stupačce otvírají s prodlevou. U regin se stupačka nastaví zároveň s otevřením dveří. Už jsem taky párkrát zažil, jak fíra musel stupačce pomoct k zasunutí zpět, aby se vlak mohl rozjet. A teď specifikum Vysočiny. A to jsou převážně hnusné polepy, ve většině případů zasahující do oken. Jakoby městům nestačilo mít na vlaku znak a jméno města. O té zbytečné znělce jsem se už zmínil. Co se hlučnosti týče, stačí sedět na podvozku a rozdíl mezi pavoukem a reginou není moc velký. ČD by si měly vzít příklad z DB. Žádná znělka před ohlášením stanice, stanici hlásí jen jednou, dveře na hajzlík se zavírají normálně na kliku (i v ICE), signalizace dveří jen při zavírání. Zmíněné platí nejen u pavouků. Vizuelně jsou pavouci v Libereckém kraji lepší jak na Vysočině. A když se lejou div ne cisterny špíny na reginy, tak by se mělo taky mluvit o chybách pavouků.
07.04.2016 (14:30)
Děkuji za odpověď.
S tím osvětlením máte pravdu. Proti takovému ešusu je ale osvětlení v 840 nebe a dudy. Pokud klima v 840 funguje, tak mi stahovací okýnka nechybí. Mimochodem by mě fakt zajímalo, jak by zrovna při konstrukci 840 ta stahovací okýnka vypadala. Schůdky byly u 840 problém. Polepy muhou byt hnusné, ale na kulturu cestování to tak zásadní dopad nemá.
S tím osvětlením máte pravdu. Proti takovému ešusu je ale osvětlení v 840 nebe a dudy. Pokud klima v 840 funguje, tak mi stahovací okýnka nechybí. Mimochodem by mě fakt zajímalo, jak by zrovna při konstrukci 840 ta stahovací okýnka vypadala. Schůdky byly u 840 problém. Polepy muhou byt hnusné, ale na kulturu cestování to tak zásadní dopad nemá.
06.04.2016 (20:34)
Richardisko: to je takovej "českej národní sport" - na něco nadávat. Když je něco starýho, tak se pořád volá po něčem lepším, novějším. A když to pak přijde tak se vždycky najde někdo, kdo na tom honem rychle něco najde a hned je zas lepší to starý...
Konkrétně ve Stadleru jsem ještě nejel, zato v Regionově ano a představa že by ten Stadler byl ještě horší..no..no nic..:)
Konkrétně ve Stadleru jsem ještě nejel, zato v Regionově ano a představa že by ten Stadler byl ještě horší..no..no nic..:)
06.04.2016 (10:45)
Při vložení této fotky do galerie jsem nečekal dvě věci. První, že získá tak vysoké hodnocení a pochvalu, druhá, že vzbudí diskuzi na téma vozidla v regionální dopravě.
Prvně tak děkuji za kladné hodnocení, ale stále mám co zlepšovat.
Co se druhého bodu týče, docela mě překvapuje ta kritika na Stadlery a prohlášení, že je Regionova nebo 810 lepší. Obvzlášť když si vzpomenu, kolikrát jsem zde i jinde četl tolik hanlivých slov na Regionovy. Takže by mě taky docela zajímalo, jaké výhody 814 oproti 840/841 vidíte.
S oběma motoráky jsem měl tu čest a jako jediné plus pro Regionovu asi spatřuji její pořizovací cenu. Což mě jako cestujícího ani nezajímá, za kolik a kde to dopravce pořídil. Pořád je to ale pro mě jen našminkovaná 810tka s nízkopodlažním Btaxem a prostorným hajzlíkem.
840 mi přijde pohodlnější už jen díky použitým podvozkům, klimatizaci, nižší hlučnosti nebo stolkům se zásuvkami. Z hlediska trakčního - zatímco se Regionova s jednou hnanou nápravou s vypětím sil rozjíždí od peronu, Stadler je tou dobou už dávno za stanicí.
Nebýt nákupu 840tek, tak se dál na jizerských tratích trápí rychlíkové 843 a cestující by dál trpěli v 810tkách nebo 814tkách.
Takže co je na 814 nebo 810 lepšího?
Prvně tak děkuji za kladné hodnocení, ale stále mám co zlepšovat.
Co se druhého bodu týče, docela mě překvapuje ta kritika na Stadlery a prohlášení, že je Regionova nebo 810 lepší. Obvzlášť když si vzpomenu, kolikrát jsem zde i jinde četl tolik hanlivých slov na Regionovy. Takže by mě taky docela zajímalo, jaké výhody 814 oproti 840/841 vidíte.
S oběma motoráky jsem měl tu čest a jako jediné plus pro Regionovu asi spatřuji její pořizovací cenu. Což mě jako cestujícího ani nezajímá, za kolik a kde to dopravce pořídil. Pořád je to ale pro mě jen našminkovaná 810tka s nízkopodlažním Btaxem a prostorným hajzlíkem.
840 mi přijde pohodlnější už jen díky použitým podvozkům, klimatizaci, nižší hlučnosti nebo stolkům se zásuvkami. Z hlediska trakčního - zatímco se Regionova s jednou hnanou nápravou s vypětím sil rozjíždí od peronu, Stadler je tou dobou už dávno za stanicí.
Nebýt nákupu 840tek, tak se dál na jizerských tratích trápí rychlíkové 843 a cestující by dál trpěli v 810tkách nebo 814tkách.
Takže co je na 814 nebo 810 lepšího?
Českým štrúdlem jsem jel jen dvakrát a zdál se mi dobrý. Jen dveře na záchod v obou nefungovaly.
Zato ty pronajaté do Královéhradeckého kraje se mi nelíbí - říkám jim márnice s ukolébáváním. Při první jízdě v tom byla nevídaně vyklimatizovaná zima a vlak asi vůbec neměl torzní stabilizátory, protože se při rychlosti nad 40 km/h harmonicky kýval ze strany na stranu...
Zato ty pronajaté do Královéhradeckého kraje se mi nelíbí - říkám jim márnice s ukolébáváním. Při první jízdě v tom byla nevídaně vyklimatizovaná zima a vlak asi vůbec neměl torzní stabilizátory, protože se při rychlosti nad 40 km/h harmonicky kýval ze strany na stranu...
teď se ozývá léto, u šukafonů a rekošukafonov narozdíl od pavouka není klima
O pavouk vs. regina se toho napsalo a ještě napíše. Když jede pavouk po hrbolaté trati, rozdíl proti regině není velký. A jinak regina je ve více ohledech lepší jak pavouk. Mě dokonce těší, když na 227 musí z provozních důvodů vyjet záloha v podobě 810. Vysočinská verze pavouka patří k mým nejneoblíbenějším vlakům. To nejsou vlaky, ale cirkus. Na pavoucích v Libereckém kraji se mi líbí, že jsou jen v barvách dopravce a nemají ani nápis, že byly pořízeny z nějakého ROPu apod. Ale nevím, jestli tam taky pořád hraje ta trapná znělka před ohlášením stanice jako tady na Vysočině, kde hraje i v reginách. Přestože mi na můj dotaz z nábřeží mj. odpověděli, že s ohledem na reakci cestujících bylo toto prozatím z regionálních vlaků odstraněno. Na Vysočině se asi na lidi taky dost kašle :-/
Tak třeba se dočkáme s novým ROP i na Pacifiku...
Btw. co je na tom proti Regínám špatně? Vzhledem k podvozkům s tím musí být příjemné svezení a ne neustálá snaha o vyhození ze sedačky... Navíc na Horním je to o 810 až na pár výjimek.
Ad MOs 9206/9267 zřejmě jen v létě, když jezděj velké soupravy, jinak 814 a jen na 9267, na 9206 se to pouze převáží.
Btw. co je na tom proti Regínám špatně? Vzhledem k podvozkům s tím musí být příjemné svezení a ne neustálá snaha o vyhození ze sedačky... Navíc na Horním je to o 810 až na pár výjimek.
Ad MOs 9206/9267 zřejmě jen v létě, když jezděj velké soupravy, jinak 814 a jen na 9267, na 9206 se to pouze převáží.
O.F.: na horním "Pacifuku" by se občas vyskytovat měly - viz o nedělích MOs 9206/9267 mezi Světlou a Ledčí nad Sázavou:
http://www.zelpage.cz/razeni/15/vlaky/cd-9206
http://www.zelpage.cz/razeni/15/vlaky/cd-9267
Je však otázka, zda není pravidelně nahrazován "kvalitnějšími" vozidly.
http://www.zelpage.cz/razeni/15/vlaky/cd-9206
http://www.zelpage.cz/razeni/15/vlaky/cd-9267
Je však otázka, zda není pravidelně nahrazován "kvalitnějšími" vozidly.
1 2 | Zpráv na stránku: |
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko