Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
840.001-2 + 843.013-4 | |
Informace o fotografii: - Úsek: Krásná Studánka - Mníšek u Liberce - Datum: 13.11.2011 - Autor: Pavel Šturm - Zobrazeno: 16612x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 10 - Rating od uživatelů: 9 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
05.12.2011 (2:11)
Ovládání dveří je standardně v konektoru UIC. Je to tuším pin č.17.
05.12.2011 (0:50)
Také je tu ta možnost, že činný je pouze jeden motorák a druhý se jen veze.
Pěkné! Myslel jsem si že jsou ty RS-1 menší. Jak má ta rakev malá okna, zajímavé srovnání dvou mot. vozů.
Zdeněk Štěpánek: vícečlenné řízení bych u takové soupravy nečekal. Spíše tam budou seďět dva strojvedoucí. Co se týče rychlosti, podle mě pojedou oba na nastavenou rychlost dle momentálně platných rychlostníků. Elektricky budou oba vozy soběstačné. (Tudíž jediné co bych čekal za spojení mezi nimi jsou dvě hadice průběžné brzdy a šroubovka nic víc nic míň) (UIC nepředpokládám) dveře si fíra zavře sám
04.12.2011 (21:46)
Me by zajimalo jak je to elektricky spojeny...
Pres nize zmineny UIC kabel si to sice muze povidat jestli ma otevreny nebo zavreny dvere, ale prece to musi synchronizovat motory, aby to jelo stejne rychle.
Nebo tam sedej dva firove a vysilackou si povidaj jakou nastavit rychlost? Asi ne... :-)
Pres nize zmineny UIC kabel si to sice muze povidat jestli ma otevreny nebo zavreny dvere, ale prece to musi synchronizovat motory, aby to jelo stejne rychle.
Nebo tam sedej dva firove a vysilackou si povidaj jakou nastavit rychlost? Asi ne... :-)
Velmi zajímavé na této fotografii je, že je vidět jednotnost designového řešení vozidel. Jak krásně navazuje ta tmavá linka mezi vozidly různých řad (ironie!).
Ještě lépe je to vidět na reko patrových vozech. Obzvlášť, když jedou v soupravě s BDs a mašinku v Najbrtu.
Ke spojování RS + něco. Dokud je to něco motorový vůz (resp. jiná souprava), tak mi to neva. Pokud ovšem začne tahat RS vlečňáky, tak to bude minimálně působit komicky.
Dotaz ke komunikaci mezi vozidly. Pochopím, že z jednoho motoráku v tomto případě nemůžu řídit ten druhý, ale umí si to přes UIC kabel říct, že jsou zavřené dveře a pod.?
V.
Ještě lépe je to vidět na reko patrových vozech. Obzvlášť, když jedou v soupravě s BDs a mašinku v Najbrtu.
Ke spojování RS + něco. Dokud je to něco motorový vůz (resp. jiná souprava), tak mi to neva. Pokud ovšem začne tahat RS vlečňáky, tak to bude minimálně působit komicky.
Dotaz ke komunikaci mezi vozidly. Pochopím, že z jednoho motoráku v tomto případě nemůžu řídit ten druhý, ale umí si to přes UIC kabel říct, že jsou zavřené dveře a pod.?
V.
04.12.2011 (19:23)
240.025: Zásuvky na to mají, teď je otázka jestli je někdo naučil spolu komunikovat. Myslím ale, že ne.
04.12.2011 (18:56)
Takhle to jelo z jednoho jedinýho důvodu a to z toho že RSo bylo jen jedno a zkrátka jeho kapacita prostě nestačila.
RS má kola s gumovou vložkou, jako ta, která způsobila nehodu u Eschede?
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko