Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
831.105-2 | |
Informace o fotografii: - Místo focení: Jeseník - Datum: 2.4.2010 - Autor: Viktor Fiker - Zobrazeno: 3785x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 3 - Rating od uživatelů: 4 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
1 2 | Zpráv na stránku: |
17.05.2010 (17:00)
240.025: Přestaň už prosím tě psát takový nesmysly.Srovnáváš nesrovnatelné s nesrovnatelným.Jistěže M 262.0 už mají odslouženo a správně by tu už neměly být.Ale když se na to vozidlo podívám očima technika,vidím něco,co těžce předběhlo svou dobu.Jak z hlediska konstrukčního,tak i vzhledově a zrovna tak i co se týká pohodlí pro cestující.O čem to vypovídá?Že na tom makali lidi,kteří rozuměli své práci.Což dnes platí málokdy.Vezmu li v úvahu stáří vozidla a podmínky, v jakých to jezdilo,můžu jen říct:klobouk dolů.
M 474: ok, to jsem netušil, že to má vícečlenné řízení. Dále dát do JŘ symbol parní mašinky by nebylo na škodu, místní na tyhle vlaky jsou nejspíš zvyklí, turistům udělají radost > ale teď dává jim to najevo, "tady jsme 100 let za vopicema"
Prohlédněte si věci pořádně než něco napíšete. 830 i 831 mají dvoučlenné řízení, dokonce okolo Krnova jezdily 3 na jednom vlaku. Přepínač řídící/řízený není, odkud se řídí, odtut to poslouchá.
Muzejní vůz by především neměl mít zářivky, vynechanou příčku a podobné úpravy. To halogenové světlo v tom reflektoru je děs.
Muzejní vůz by především neměl mít zářivky, vynechanou příčku a podobné úpravy. To halogenové světlo v tom reflektoru je děs.
Když už se tu strhla diskuse o 831 tak si taky přihodím polínko:o)Všeobecně sem zastánce moderních vozidel ale proti 831 nic nemám, pro cestující je celkem komfortní, na rozbitý štrece pěkně plave, v zimě dobře topí, má příjemné osvětlení. Ono by stačilo napsat do Kursbuchu, že mezi Šumperkem se jedná o muzejní provoz a vlk by se nažral a koza by zůstala celá:o) Ono tam Os vlakama jezdí stejně hlavně turisté a ty by naopak muzejní provoz mohl přilákat. Kdyby byla parní mašinka v hlavičce vlaku...A kdyby pak přesedl do moderního vozidla tak by to opravdu považoval za muzejní provoz na atraktivní trati a bylo by to OK. V Německu na úzkejch a třeba ve Volštýně jezdí muzejní vlaky taky celoročně a jaké je to lákadlo...A místním to nevadí.
V určitým smyslu to pravda jistě je. Z jinýho úhlu pohledu jsou ale nový vozy krokem zpět. Jak třeba z mýho pohledu cestujícího (srovnání jízdy v 842 a 831), to je subjektivní názor a ten nikdy nebude od všech stejnej, tak i z jinýho pohledu (třeba ta údržba)...
810 nemá na delších štrekách jak 20 minut co dělat... ale asi jste mě nepochopili, 831 patří do šrotu nebo na muzejní či speciální jízdy......
Zahrabat se nejdu, já si za svým názorem stojim. I z hlediska údržby je 831 poněkud lepší než 810 či 842. Zvlášť na 810 nerad vzpomínam... Ale 831, to byla báseň proti tomu...
16.05.2010 (19:37)
Šukafon při rozjezdu sebou trhne,loďák krásně bublá a hezky se v něm usíná :)
Jednoznačně preferuji řady 831 a 851 před novějšími stroji, jako je Regionova nebo Orchestrion, a to designově i co se týče pohodlí.
Pokud bych si měl vybrat mezi tímto a ostatními mot. vozy ČD, zcela jednoznačně preferuji 831. Co se pohodlí týče, těžko mu budou novější vozy konkurovat. Fíra ať sedí třeba na dřevěné stoličce a další vůz řídí hráběma přes zadní sklo. Dynamika jízdy je s Regionovou cca stejná. Já jsem cestující a podobné věcí mne skutečně netrápí. Nicméně pro pravidelný provoz je to vozidlo skutečně poněkud archaické.
1 2 | Zpráv na stránku: |
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko