..: Fotogalerie - detaily fotografie 831.105-2 :..
 

831.105-2


831.105-2Informace o fotografii:
 - Místo focení: Jeseník
 - Datum: 2.4.2010
 - Autor: Viktor Fiker  Poslat email autorovi
 - Zobrazeno: 3785x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 3
 - Rating od uživatelů:
 4

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2      Zpráv na stránku:   
17.05.2010 (17:00)  
240.025: Přestaň už prosím tě psát takový nesmysly.Srovnáváš nesrovnatelné s nesrovnatelným.Jistěže M 262.0 už mají odslouženo a správně by tu už neměly být.Ale když se na to vozidlo podívám očima technika,vidím něco,co těžce předběhlo svou dobu.Jak z hlediska konstrukčního,tak i vzhledově a zrovna tak i co se týká pohodlí pro cestující.O čem to vypovídá?Že na tom makali lidi,kteří rozuměli své práci.Což dnes platí málokdy.Vezmu li v úvahu stáří vozidla a podmínky, v jakých to jezdilo,můžu jen říct:klobouk dolů.
17.05.2010 (14:36)  
M 474: ok, to jsem netušil, že to má vícečlenné řízení. Dále dát do JŘ symbol parní mašinky by nebylo na škodu, místní na tyhle vlaky jsou nejspíš zvyklí, turistům udělají radost > ale teď dává jim to najevo, "tady jsme 100 let za vopicema"
17.05.2010 (9:37)  
Prohlédněte si věci pořádně než něco napíšete. 830 i 831 mají dvoučlenné řízení, dokonce okolo Krnova jezdily 3 na jednom vlaku. Přepínač řídící/řízený není, odkud se řídí, odtut to poslouchá.

Muzejní vůz by především neměl mít zářivky, vynechanou příčku a podobné úpravy. To halogenové světlo v tom reflektoru je děs.
16.05.2010 (22:38)  
Když už se tu strhla diskuse o 831 tak si taky přihodím polínko:o)Všeobecně sem zastánce moderních vozidel ale proti 831 nic nemám, pro cestující je celkem komfortní, na rozbitý štrece pěkně plave, v zimě dobře topí, má příjemné osvětlení. Ono by stačilo napsat do Kursbuchu, že mezi Šumperkem se jedná o muzejní provoz a vlk by se nažral a koza by zůstala celá:o) Ono tam Os vlakama jezdí stejně hlavně turisté a ty by naopak muzejní provoz mohl přilákat. Kdyby byla parní mašinka v hlavičce vlaku...A kdyby pak přesedl do moderního vozidla tak by to opravdu považoval za muzejní provoz na atraktivní trati a bylo by to OK. V Německu na úzkejch a třeba ve Volštýně jezdí muzejní vlaky taky celoročně a jaké je to lákadlo...A místním to nevadí.
16.05.2010 (22:36)  
V určitým smyslu to pravda jistě je. Z jinýho úhlu pohledu jsou ale nový vozy krokem zpět. Jak třeba z mýho pohledu cestujícího (srovnání jízdy v 842 a 831), to je subjektivní názor a ten nikdy nebude od všech stejnej, tak i z jinýho pohledu (třeba ta údržba)...
16.05.2010 (22:16)  
810 nemá na delších štrekách jak 20 minut co dělat... ale asi jste mě nepochopili, 831 patří do šrotu nebo na muzejní či speciální jízdy......
16.05.2010 (20:41)  
Zahrabat se nejdu, já si za svým názorem stojim. I z hlediska údržby je 831 poněkud lepší než 810 či 842. Zvlášť na 810 nerad vzpomínam... Ale 831, to byla báseň proti tomu...
16.05.2010 (19:37)  
Šukafon při rozjezdu sebou trhne,loďák krásně bublá a hezky se v něm usíná :)
16.05.2010 (18:45)  
Jednoznačně preferuji řady 831 a 851 před novějšími stroji, jako je Regionova nebo Orchestrion, a to designově i co se týče pohodlí.
registrovaný uživatel TTtrain  mail  
Počet komentářů uživatele323 »fotek 0
16.05.2010 (18:11)  
Pokud bych si měl vybrat mezi tímto a ostatními mot. vozy ČD, zcela jednoznačně preferuji 831. Co se pohodlí týče, těžko mu budou novější vozy konkurovat. Fíra ať sedí třeba na dřevěné stoličce a další vůz řídí hráběma přes zadní sklo. Dynamika jízdy je s Regionovou cca stejná. Já jsem cestující a podobné věcí mne skutečně netrápí. Nicméně pro pravidelný provoz je to vozidlo skutečně poněkud archaické.
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko