Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
914.050-0 | |
Informace o fotografii: - Úsek: Staré Jesenčany - Pardubice závodiště - Datum: 5.6.2016 - Autor: malard - Zobrazeno: 2443x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 10 - Rating od uživatelů: 9 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
1 2 | Zpráv na stránku: |
U nás vlastně neexistuje slušná tangenciální trať (potažmo k Praze), snad vyjma 072-231 a 130-140 (dejme tomu ještě koridor 330). (vlastně ani tangenciální dálnice, takže ...
Osobně si myslím, že je důležitější třeba Praha - Jihlava, kde se jede přes Kolín a Havlbrod dvakrát déle než autobusem po D1.
Osobně si myslím, že je důležitější třeba Praha - Jihlava, kde se jede přes Kolín a Havlbrod dvakrát déle než autobusem po D1.
Pýřit se. Něco takového může udělat jenom skalní fanda SNDVB. Já jsem to jednou dal v trase Liberec-Žďírec/D a měl jsem prdel jak po buzerantskejch šibřinkách.
Prohlásit mé hýždě za blížící se nule... Co mi radíte, mám se urazit nebo pýřit?
(Ale jo, jasně, ono stačí kouknout do jízdního řádu, aby člověk na tu trasu sháněl jakoukoliv jinou variantu, než je vlak).
(Ale jo, jasně, ono stačí kouknout do jízdního řádu, aby člověk na tu trasu sháněl jakoukoliv jinou variantu, než je vlak).
DC: pravděpodobnost, že sedačka bude z Pardubic až do Brodu zahřívaná týmiž hýžděmi, se blíží nule.
29.06.2016 (21:59)
(gp): vlak neslouží jako spojení Pardubic a HavlBrodu
Asi mi něco uniká; ale vlak, jehož výchozí stanicí jsou Pardubice a cílovou stanicí Havlíčkův Brod neslouží jako spojení Pardubic a Havlíčkova Brodu? A jako CO tedy takový vlak slouží? Prosím o vysvětlení.
Asi mi něco uniká; ale vlak, jehož výchozí stanicí jsou Pardubice a cílovou stanicí Havlíčkův Brod neslouží jako spojení Pardubic a Havlíčkova Brodu? A jako CO tedy takový vlak slouží? Prosím o vysvětlení.
kraje, z nichž každý si mele svou. EU tyto rozdíly jen zvětšuje
To je strašně módní svádět vše špatné na EU, ale to, že je u nás 14 krajů, velmi rozdílných parametrů (a vesměs vzájemně nekomunikujících), je čistě naše "národní" iniciativa. EU by se líbilo, kdyby u nás byly kraje velikosti polských vojvodství, to je úroveň, kde EU dotuje. My to tady pak pytlíkujeme vytvářením "regionů soudržnosti".
To je strašně módní svádět vše špatné na EU, ale to, že je u nás 14 krajů, velmi rozdílných parametrů (a vesměs vzájemně nekomunikujících), je čistě naše "národní" iniciativa. EU by se líbilo, kdyby u nás byly kraje velikosti polských vojvodství, to je úroveň, kde EU dotuje. My to tady pak pytlíkujeme vytvářením "regionů soudržnosti".
Základní problém regionální dopravy je to, že ji objednávají kraje, z nichž každý si mele svou. EU tyto rozdíly jen zvětšuje.
Lapil: vlak neslouží jako spojení Pardubic a HavlBrodu, natož Jihlavy, takže těžko si stěžovat, že tam jezdí regína.
M474: dráha nemá problém, že by DOSTALA málo, protože se platí dálnice a fotbal, dráha má problém, že musí platit divným firmám. Přijeď do Plzně, ukážu Ti reklamní plochu, kde se střídala reklama na Pars, reklama na Škodovácký mašiny a reklama na Milana Chovance. Jo, občas jsou tam nějaký šminky, aby puberťačky, co chodí okolo, věděly, co si mají koupit, když zrovna nepotřebujou lokomotivu.
M474: dráha nemá problém, že by DOSTALA málo, protože se platí dálnice a fotbal, dráha má problém, že musí platit divným firmám. Přijeď do Plzně, ukážu Ti reklamní plochu, kde se střídala reklama na Pars, reklama na Škodovácký mašiny a reklama na Milana Chovance. Jo, občas jsou tam nějaký šminky, aby puberťačky, co chodí okolo, věděly, co si mají koupit, když zrovna nepotřebujou lokomotivu.
Samozřejmě: Regionova je lokálkový motorák a na delší trase nemá co dělat, i když je pravda, že přinejmenším na téhle trase se cestující průběžně vyměňují.
Ale kraje a ČD toho moc nevyřeší, to musíte až do Bruselu. Za spojení Pardubic a Havl. Brodu (do Jihlavy to neznám) Regionovou totiž můžou dotace do rozvoje dopravy.
Protože prej: Pardubický kraj má dotované Žraloky; jsouce dotovanými, nesmějí mimo kraj čili nejdál do Hlinska. Vysočina má dotované Pavouky; jsouce dotovanými, nesmějí mimo kraj čili nejdál do Hlinska. Musím pokračovat?
Vysvětlí-li mi někdo, že těmi dotovanými nejsou kraje, ale jakési regiony, opáčím, že je to jedno. Ostatní poučení se zájmem přijímám, nemám rád, když musím psát "prej".
Ale kraje a ČD toho moc nevyřeší, to musíte až do Bruselu. Za spojení Pardubic a Havl. Brodu (do Jihlavy to neznám) Regionovou totiž můžou dotace do rozvoje dopravy.
Protože prej: Pardubický kraj má dotované Žraloky; jsouce dotovanými, nesmějí mimo kraj čili nejdál do Hlinska. Vysočina má dotované Pavouky; jsouce dotovanými, nesmějí mimo kraj čili nejdál do Hlinska. Musím pokračovat?
Vysvětlí-li mi někdo, že těmi dotovanými nejsou kraje, ale jakési regiony, opáčím, že je to jedno. Ostatní poučení se zájmem přijímám, nemám rád, když musím psát "prej".
1 2 | Zpráv na stránku: |
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko