..: Fotogalerie - detaily fotografie 814.040-2 :..
 

814.040-2


814.040-2Informace o fotografii:
 - Úsek: Kolinec - Mokrosuky
 - GPS: 49°17'42.349"N, 13°26'41.212"E  »  Mapy.cz Google mapy
 - Datum: 28.7.2017
 - Autor: Richard Weber  Poslat email autorovi
 - Zobrazeno: 3423x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 10
 - Rating od uživatelů:
 9

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

05.08.2017 (8:42)  
ŠRT - širokorozchodná trať. Obecně zaužívané označení spojnice Užhorodu a Hanisky pri Košiciach, určené k dovozu železné rudy z Ukrajiny do Východoslovenských železáren bez nutnosti překládky či převazování. Proto je stavěna podle bývalých sovětských norem, tzn. s větším jízdním průřezem, větším zatížením na nápravu, větší délkou souprav a rozchodem 1520 mm. Měří 95 km a provoz zajišťují dvojité širokorozchodné lokomotivy 125.8 s automatickými spřáhly. Provoz je organizován odděleně od ŽSR a je výhradně nákladní. Jedná se neuvěřitelně zajímavý relikt stále v plném provozu (trať je dlouhodobě vysoce zisková), technická výbava a organizace provozu odpovídá zhruba 60. létům na ČSD, výhybky jsou místně stavěné. A kromě zmíněných dvojiček jsou v běžném provozu stroje, které jinde už neuvidíte.
registrovaný uživatel JOKR 
Počet komentářů uživatele144 »fotek 0
04.08.2017 (14:36)  
Nejsem tak znalý - ŠRT je ,prosím, co ? Já jen , že z dostupných pramenů je daná maximální traťová rychlost ( 65 km/hod ) jakousi relikvií 1. republiky a prvních poválečných let.....
04.08.2017 (6:33)  
Rychlost 65 km/h byla před rekonstrukcí na většině úseku Bludov - Hanušovice.
03.08.2017 (22:29)  
Jsem rád, že nevidím křivě :-)
03.08.2017 (16:02)  
Úplná rarita to není, pětašedesát se jezdí například na celé ŠRT.
registrovaný uživatel JOKR 
Počet komentářů uživatele144 »fotek 0
03.08.2017 (13:12)  
Téměř přesně v půli cesty mezi Klatovy a Horažďovicemi předměstí. Na této trati je povolena maximálka 65 km/hod, což je taková rarita. Vzpomínám si, že občas i M 131 s motorem z T 111 občas valily 70 km/hod ( hlavně z kopce :-))
- tam bylo možno z druhého stanoviště strojvedoucího rychlost přímo sledovat. To se připojený Balm houpal jako na moři :-). Myslím, že některé úseky by snesly rychlost vyšší.........ale jinak - hezká vzpomínka na dětství....
03.08.2017 (0:28)  
Krátké ohnisko dodává dynamiku i takovému vehiklu, jako je regionova. Klidně bych si fotku dokázal představit jako propagaci železnice nějakým šotospolkem typu Svaz cestujících ve veřejné dopravě.
02.08.2017 (21:43)  
Není tím důvodem nadhled a ohnisková vzdálenost? To je jediný důvod, čím si to mohu vyložit. Nebo jsem na omylu?
02.08.2017 (16:21)  
Přiznávám, že mi fotka nesedí. Konkrétně mám dojem, že levý dolní roh (Motorový vůz a kolej před ním) mi připadají nějak příliš velké. Samozřejmě vím, co je to perspektiva :-), ale tohle mi připadá skoro jako by v tom prostoru byl nějak nepřiměřeně přifouklý objektiv.
Ale ukrutně se mi líbí zvlněný terén, ten se podařil excelentně.
03.08.2017 (7:24)  


sto lidí, sto chutí ;-) na dronu je kamera s pevným ohniskem 20mm a když s tím člověk létá 10-20m nad zemí tak už je ta deformace znát. V photoshopu jsem fotu rovnal, aby tam nebyla flaška, tak možná proto to působí "přifoukle".
02.08.2017 (15:27)  
Zajímavá a hezká perspektiva.
02.08.2017 (16:07)  


děkuji, je to zde moje první fotka z dronu, bohužel na tomto místě a takto to jinak ani nejde. Mám tu ještě foto z druhé strany když se slunce navečer otočí. A pak že se s dronem musí fotit z co možná nejvyšší výšky :-)

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko