Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
812.613-8 | |
Informace o fotografii: - Úsek: Praha-Žvahov - Praha-Smíchov severní nástupiště - GPS: 50°2'30.913"N, 14°23'27.507"E » - Datum: 18.6.2016 - Autor: 55p - Zobrazeno: 4739x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 8 - Rating od uživatelů: 7 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
27.06.2016 (20:19)
27.06.2016 (18:23)
Na Semmeringu to jelo samo jen dolů. Do kopce to jednou tlačil pražský motosráček a jednou to jelo Prokopským údolím. Vzhledem k ukrutné propustnosti trati v úseku Vyšehrad - Zličín tento vlak působil radost a smích také provozním zaměstnancům ve stanicích, kteří se při házení výhybek tvářili radostně, v kolejišti běhali radostně a přivolávačku rozsvěceli taky radostně. Jo, je to ironie :)
V.
V.
Přidaný vagon na Semmering by byl na Esmeraldu asi moc, protože jen jedna hnací náprava by to patrně adhezně nezvládla na kopcovité trati.
Tím to nebude. Trať přes Dejvice, kde s tím vagonem navíc jezdí, je sklonově náročnější, než semmering.
Tím to nebude. Trať přes Dejvice, kde s tím vagonem navíc jezdí, je sklonově náročnější, než semmering.
27.06.2016 (14:55)
Esmeralda vždy potěší. Za 5*.
Přidaný vagon na Semmering by byl na Esmeraldu asi moc, protože jen jedna hnací náprava by to patrně adhezně nezvládla na kopcovité trati.
Přidaný vagon na Semmering by byl na Esmeraldu asi moc, protože jen jedna hnací náprava by to patrně adhezně nezvládla na kopcovité trati.
27.06.2016 (14:50)
Pěkný foto. Co to že to je bez toho nového vagonu o nějž to bylo od jara rozšířený?
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko