..: Fotogalerie - detaily fotografie 812.613-8 :..
 

812.613-8


812.613-8Informace o fotografii:
 - Úsek: Praha-Žvahov - Praha-Smíchov severní nástupiště
 - GPS: 50°2'30.913"N, 14°23'27.507"E  »  Mapy.cz Google mapy
 - Datum: 18.6.2016
 - Autor: 55p 
 - Zobrazeno: 4739x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 8
 - Rating od uživatelů:
 7

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

27.06.2016 (22:00)  
Takže najbrt? Nebo vymyslí něco extra, když je to cyklohráček?
28.06.2016 (10:52)  


To třeba ještě ani na Nábřeží nevědí :) A i kdyby věděli, tak se to do listopadu může ještě tolikrát změnit...
A mimo to do toho může chtít mluvit i ROPID jako objednatel.
27.06.2016 (20:19)  
Vybledlá esmeralda mi připomíná ohradáku se zkušebně natřenýma plechama vzorky různých laků použitých na loko, co bývala v Nymburce u 3. nástupiště... netuší někdo zda je tam stále? :)
27.06.2016 (20:32)  


Prý by esmeralda měla jít před příští sezónou na lak.
27.06.2016 (18:23)  
Jen drobný dotaz na autora - proč není úsek v poznámce uveden rovnou v záhlaví fotky..?
27.06.2016 (18:46)  


Opraveno, díky za upozornění.
27.06.2016 (15:18)  
Na Semmeringu to jelo samo jen dolů. Do kopce to jednou tlačil pražský motosráček a jednou to jelo Prokopským údolím. Vzhledem k ukrutné propustnosti trati v úseku Vyšehrad - Zličín tento vlak působil radost a smích také provozním zaměstnancům ve stanicích, kteří se při házení výhybek tvářili radostně, v kolejišti běhali radostně a přivolávačku rozsvěceli taky radostně. Jo, je to ironie :)
V.
27.06.2016 (15:10)  
Přidaný vagon na Semmering by byl na Esmeraldu asi moc, protože jen jedna hnací náprava by to patrně adhezně nezvládla na kopcovité trati.

Tím to nebude. Trať přes Dejvice, kde s tím vagonem navíc jezdí, je sklonově náročnější, než semmering.
27.06.2016 (14:55)  
Esmeralda vždy potěší. Za 5*.
Přidaný vagon na Semmering by byl na Esmeraldu asi moc, protože jen jedna hnací náprava by to patrně adhezně nezvládla na kopcovité trati.
27.06.2016 (14:50)  
Pěkný foto. Co to že to je bez toho nového vagonu o nějž to bylo od jara rozšířený?

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko