Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
810.192-5 | |
Informace o fotografii: - Místo focení: Nové Heřminovy - Datum: 14.9.2006 - Autor: Jiří Navrátil - Pozn.: Motoráček OKD tentokrát projíždí zastávkou na znamení Nové Heřminovy - Zobrazeno: 3790x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 6 - Rating od uživatelů: 7 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
1 2 | Zpráv na stránku: |
Chci se zeptat místních borců z Vrbna pod P.
Jak je to stou pilou a vůbec s průmyslem ve Vrbně? Jede nebo nejede, je co vozit nebo není? Já tam jel nedávno po 10 letech, frekvence z Milotic na Vrbno byla kolem oběda mizerná...Ve Vrbně stály tuším ve dvojici lok ř.740. Trat je ovšem v perfektním stavu a tak ostré oblouky na trati jsem už taky dlouho neviděl. Ještě k privatizaci, nebo jak to nazvat, trati spol. OKD : Podle mě to OKD vzaly na ziskání zkoušeností v osobní dopravě, je jasné že na vydělání velkých pěněz tahle trať nikdy sloužit nebude.
Jak je to stou pilou a vůbec s průmyslem ve Vrbně? Jede nebo nejede, je co vozit nebo není? Já tam jel nedávno po 10 letech, frekvence z Milotic na Vrbno byla kolem oběda mizerná...Ve Vrbně stály tuším ve dvojici lok ř.740. Trat je ovšem v perfektním stavu a tak ostré oblouky na trati jsem už taky dlouho neviděl. Ještě k privatizaci, nebo jak to nazvat, trati spol. OKD : Podle mě to OKD vzaly na ziskání zkoušeností v osobní dopravě, je jasné že na vydělání velkých pěněz tahle trať nikdy sloužit nebude.
18.01.2007 (19:19)
skoda toho vyrazneho loga na cele
Ten barák je hezkej,šukafón s jinym nápisem než ČD vypadá zvláštně.No a fotka za 5 bodů.
Fotka pěkná ale nepřijde vám že těch 810 je tu už nějak moc?! Já vím že na takových malých tratích nic jinýho nezastihnete a né že bych měl něco proti 810 ale už je toho tady fakt nějak moc.
http://spz.logout.cz/trate/vrbno.html
Zaleži na daném spoji, v některém je pár lidí, ale např. při návratu do stanice Vrbno z Milotic už jede lidí víc. Jo a těch vlaků s dřevem už taky není co bývalo... :-(
Zaleži na daném spoji, v některém je pár lidí, ale např. při návratu do stanice Vrbno z Milotic už jede lidí víc. Jo a těch vlaků s dřevem už taky není co bývalo... :-(
18.01.2007 (17:04)
Opravdu moc lidi jsem ve vlaku nevidel, ale zato regionalni trat v tak perfektnim stavu tezko v siti statnich drah hledat, sice je to skoro deset let od rekonstrukce, ale vsude cisto, vysekano, vycistene odvodneni, zastavky primo malebne... mozna to bude trochu i mistnim obyvatestvem ;-)
Povodně 1997 tuhle trať úplně zničily, OKD ji spravila a vydělává na ní přepravou dřeva z pily z Vrbna p/P; zisky z osobní dopravy by to neutahly, jeden rok jsem tam byl na dovolené a z Vrbna jel vlak celou trasu s 3 cestujícími (a bylo to kolem 16h, ne ve 23h večer)
Jak již napsal EightyFour, ČD se této trati vzdaly. Bylo to po povodních v roce 1997. Trať byla zničena a ČD nechtěly investovat peníze do obnovy. Toho se ujala OKD D. a vložila do trati nemalé peníze. Nevím kolik to nese případně nenese se všema dotacema, ale myslím že OKD D. by jen tak pro srandu nevrážela peníze do ztrátové trati. No a závěrem jen dotaz pro P!zz@man jestli všechny 810 musí patřit ČD???
1 2 | Zpráv na stránku: |
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko