..: Fotogalerie - detaily fotografie 810.312-9 :..
 

810.312-9


810.312-9Informace o fotografii:
 - Úsek: Svoboda nad Úpou - Mladé Buky
 - Datum: 14.1.2018
 - Autor: Jan Zelenda 
 - Zobrazeno: 4541x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 10
 - Rating od uživatelů:
 9

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

07.02.2018 (6:20)  
Jen okolí této tratě trošku více kazí ten "ropovod". Nákladní doprava bohužel neomylně v noci. Ideálně tuhle trať navštívit k nějaké fotoakci, např. podzimní odklony přes Adršpach.
06.02.2018 (21:28)  
maniscu: Ty doby naštěstí dávno minulé jsem myslel obecně, ne ke vztahu k tehdejší železniční dopravě.
S odstupem času se vzpomíná dobře, tomu rozumím. Člověk byl mladší, nebe bylo modřejší, holky hezčí... Abych se ale vrátil k železnici; vzpomínám-li na doby, kdy jsme jezdili z Třebové do Prahy, tak jsem spíš rád za dnešní krátké poloprázdné rychlíky jezdící co hodinu. Tehdy jsme na nádraží šli že "snad něco pojede"; ano, jelo, ve tři jel vlak z Košic co měl jet v poledne a podobně. Koženka narvaná vojáky záklaďáky, nahuleno, flašky kutálející se chodbičkou a na WC jsme snad ani nechodili. TOHLE mi fakt nechybí.
05.02.2018 (21:57)  
Přímých vlaků do Svobody jezdilo povícero - kromě veřejných rychlíků (z Prahy přes Hradec i Paku) a osobáků (z Pardubic/Hradce/Jaroměře) ještě o víkendech a prázdninách neveřejné rekreační rychlíky ROH z Prahy (trs Hradec i Paku) i Moravy/Slovenska (trs Václavice) a dokonce i z NDR přes Liberec.
05.02.2018 (19:28)  
to Dale Cooper:nejsem si jist, zda to byly doby "nastesti davno minuly", konec let 60" bejval vlak dost narvanej a nejen o vikendu, a ne rychlik, courak z asi Hradce (nastupovali jsme ve Starkoci) primo do Svobody n Upou.Tenkrat jeste poctiva para a vagon v poctivym dreve.Jasne, je to nostalgicka vzpominka na vejlety z detstvi, ale tolik lidi co vezl tenkrat obycejny courak v jednom primem spoji do Svobody nestihne dnes " narodni dopravce" na 031 za den,a ze bych mu to pral...
05.02.2018 (18:45)  
jen se jim ta jejich bývalá slovenská 810 často mrví
Spíš chodí na pravidelnou údržbu, to je pak nahrazována orchestrionem ČD.
05.02.2018 (19:49)  


Ráno ještě ještě jezdila.
05.02.2018 (16:15)  
Na Wikipedi je že to obsluhoval Vaimont, divize Vaimont Regio (osobní doprava). Po odprodeji divize Vajmont Regio r 2011 následně přejmenováno na GW Train Regio a. s. Toto je náhrada jak je psáno níže.
05.02.2018 (12:35)  
Trať Trutnov - Svoboda n/Úpou obsluhoval Viamont. On skončil? Kdy? Ve wikipedii jsem se dočetl :"Město Pec pod Sněžkou plánuje prodloužení tratě ze Svobody pod sjezdovku Javor, kde má vzniknout podzemní konečná. Prodloužení má mít 15 km, sedm tunelů a devět mostů. Hotovo má být v roce 2020."Ví o tom někdo z vás více, nějaké detaily ( zajímalo by mne, kdy se projekt zrodil. Sedm tunelů , 9 mostů - to je v ČR minimálně na 20 let, spíš mi to zní jako sci-fi ).
registrovaný uživatel milos  mail  
Počet komentářů uživatele578 »fotek 0
05.02.2018 (10:33)  
ja si rikam, ze jsem tudy jeste v pulce prosince jel normalne GWtrainem s original strojem - a ona asi jen nahrada
05.02.2018 (10:22)  
Jezdívali. Taky tady za dob naštěstí dávno minulých jezdil přímý rychlík z a do Prahy "Úpa". Ale jen nějak o víkendu...
05.02.2018 (10:11)  
Nejezdívali na téhle štrece donedávna soukromníci?
05.02.2018 (10:29)  


Ono tam Gwtr jezdí pořád, jen se jim ta jejich bývalá slovenská 810 často mrví... Před fírou je i vidět cedulka Gwtr.

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko