..: Fotogalerie - detaily fotografie 810.212-1 :..
 

810.212-1


810.212-1Informace o fotografii:
 - Úsek: Rovné-Divišov - Olešná na Moravě
 - Datum: 27.8.2014
 - Autor: Miloš  Poslat email autorovi
 - Pozn.: Modernizovaný motorák
projíždí letos opraveným
úsekem trati 251
 - Zobrazeno: 5199x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 9
 - Rating od uživatelů:
 8

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

01.09.2014 (10:53)  
Jen aby tento mocny stroj za urputneho treseni se a chrleni dymu tu cestovni rychlost vyuzil :)
29.08.2014 (21:51)  
(gp): Já myslím, že JiP myslel ten kus staré trati vzadu - tam snad žádná cesta a přejezd není (?) Taky by mě zajímalo, jestli "opravou" je míněno podbití trati nebo ještě něco víc, co by třeba i zvýšilo cestovní rychlost.
29.08.2014 (20:03)  
To porovnání je opravdu zajímavé, ten přejezd v pozadí taky...a vůbec, za ním je trať opravená stejně jako v popředí...?
31.08.2014 (16:41)  


Opraveno je pouze do úrovně domu v pozadí a ještě pár metrů před vlakem... Pak je cca 2km pauza a následují dva obdobně opravené protisměrné oblouky... Vše prozatím bez vlivu na zvýšení rychlosti.
registrovaný uživatel (gp) 
Počet komentářů uživatele761 »fotek 0
29.08.2014 (16:55)  
Krása.
JiP: Nejde o traktor, jde o cestu. Z kulturního hlediska je to památka, kterou je třeba chránit. A cesta se nedá chránit jinak, než ze se zachová použitelná, což bez přejezdu nejde. Těch dvacet metrů trávy už je nejspíš záležitost spodku a to už dělá jiná parta :--) Takže se můžeš těšit na další výluku.
29.08.2014 (15:09)  
Když jsme u toho modernizovaného motoráku - neví někdo, jaké má číslo ten veselskej skleník (DKV Brno), co má rychlíková sedadla? Jednou jsem tím jel navečer z Veselí na Kyjov a koukal jsem, kolik komfortu dokážou taková sedadla nadělat v takovým vozidle..? :-)
Případně, kolik takovejch 810tek existuje, nebo je to jen "hříčka" veselskech dílen?
registrovaný uživatel JiP 
Počet komentářů uživatele95 »fotek 0
29.08.2014 (13:38)  
Milos: Rozumim tomu dobre, ze mezi tim opravenym prejezdem pod vlakem a vzadu v oblouku bylo ponechano cca 20 m trati v puvodnim prisernem stavu? Cemu vynalozene prostredky meji vlastne slouzit? Tomu traktoru co jede po tomto prejezdu na pole zaset a kombajnu co jede na podzim sklidit a nebo snad mela byt zvysena tratova rychlost vlaku? Predpokladam ze cela tato fraska byla spojena nejmene s tyden uplnou vylukou trati. Typicka ukazka jak mysli a hospodari statni urednik ! Fotografie samozrejme pekna - uplne mam pred ocima putaky, prazdniny a letni pohodu.
31.08.2014 (16:37)  


Výluka trvala od pondělí do pátku. Těch pár mětrů trávy mě fascinovalo taky, ale je to pozůstatek původního stavu. Štěrk se totiž nijak nečistil, ale pouze dosypával a v místech hned za vlakem se měnily shnilé pražce za betonové, proto těch pár mětrů vypadá jak po generálce. Skutečnost je však jiná, konalo se podbití, dosypání a svařovaní styků, příp. výměna kolejnic, bohužel jen na několika místech v délce několika stovek mětrů...
registrovaný uživatel Adam Hanuš  mail  
Počet komentářů uživatele9 »fotek 0
29.08.2014 (12:46)  
Nádhera. I ta loňská :)
29.08.2014 (12:27)  
Doporučuji porovnat s fotkou z loňského září:

http://www.zelpage.cz/fotogalerie/big/810540.jpg

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko