Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
810.212-1 | |
Informace o fotografii: - Úsek: Rovné-Divišov - Olešná na Moravě - Datum: 27.8.2014 - Autor: Miloš - Pozn.: Modernizovaný motorák projíždí letos opraveným úsekem trati 251 - Zobrazeno: 5199x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 9 - Rating od uživatelů: 8 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
Jen aby tento mocny stroj za urputneho treseni se a chrleni dymu tu cestovni rychlost vyuzil :)
(gp): Já myslím, že JiP myslel ten kus staré trati vzadu - tam snad žádná cesta a přejezd není (?) Taky by mě zajímalo, jestli "opravou" je míněno podbití trati nebo ještě něco víc, co by třeba i zvýšilo cestovní rychlost.
29.08.2014 (20:03)
To porovnání je opravdu zajímavé, ten přejezd v pozadí taky...a vůbec, za ním je trať opravená stejně jako v popředí...?
Krása.
JiP: Nejde o traktor, jde o cestu. Z kulturního hlediska je to památka, kterou je třeba chránit. A cesta se nedá chránit jinak, než ze se zachová použitelná, což bez přejezdu nejde. Těch dvacet metrů trávy už je nejspíš záležitost spodku a to už dělá jiná parta :--) Takže se můžeš těšit na další výluku.
JiP: Nejde o traktor, jde o cestu. Z kulturního hlediska je to památka, kterou je třeba chránit. A cesta se nedá chránit jinak, než ze se zachová použitelná, což bez přejezdu nejde. Těch dvacet metrů trávy už je nejspíš záležitost spodku a to už dělá jiná parta :--) Takže se můžeš těšit na další výluku.
29.08.2014 (15:09)
Když jsme u toho modernizovaného motoráku - neví někdo, jaké má číslo ten veselskej skleník (DKV Brno), co má rychlíková sedadla? Jednou jsem tím jel navečer z Veselí na Kyjov a koukal jsem, kolik komfortu dokážou taková sedadla nadělat v takovým vozidle..? :-)
Případně, kolik takovejch 810tek existuje, nebo je to jen "hříčka" veselskech dílen?
Případně, kolik takovejch 810tek existuje, nebo je to jen "hříčka" veselskech dílen?
Milos: Rozumim tomu dobre, ze mezi tim opravenym prejezdem pod vlakem a vzadu v oblouku bylo ponechano cca 20 m trati v puvodnim prisernem stavu? Cemu vynalozene prostredky meji vlastne slouzit? Tomu traktoru co jede po tomto prejezdu na pole zaset a kombajnu co jede na podzim sklidit a nebo snad mela byt zvysena tratova rychlost vlaku? Predpokladam ze cela tato fraska byla spojena nejmene s tyden uplnou vylukou trati. Typicka ukazka jak mysli a hospodari statni urednik ! Fotografie samozrejme pekna - uplne mam pred ocima putaky, prazdniny a letni pohodu.
31.08.2014 (16:37)
Výluka trvala od pondělí do pátku. Těch pár mětrů trávy mě fascinovalo taky, ale je to pozůstatek původního stavu. Štěrk se totiž nijak nečistil, ale pouze dosypával a v místech hned za vlakem se měnily shnilé pražce za betonové, proto těch pár mětrů vypadá jak po generálce. Skutečnost je však jiná, konalo se podbití, dosypání a svařovaní styků, příp. výměna kolejnic, bohužel jen na několika místech v délce několika stovek mětrů...
29.08.2014 (12:46)
Nádhera. I ta loňská :)
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko