..: Fotogalerie - detaily fotografie 810 :..
 

810


810Informace o fotografii:
 - Úsek: Hrob - Horní Háj
 - Datum: 24.8.2014
 - Autor: Andrew33  Poslat email autorovi
 - Zobrazeno: 4741x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 8
 - Rating od uživatelů:
 4

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2 3      Zpráv na stránku:   
27.08.2014 (23:46)  
A.N. Ale ne, jsou vidět i z jiného místa.
27.08.2014 (20:05)  
Musím přiznat, že asi budu patřit mezi ty, co to sem po několika letech vyláká, trať i navzdory sevřenosti ve vegetaci v některých úsecích je hodně zajímavá, už jen proto, že se jedná o horskou trať a to má jiné proporce jak lokálky v obydlené aglomeraci či polích. Posázaví je romantické, ale podmínky, které dokážou vytvořit hory jsou někdy odlišné, např. v případě inverzního počasí. Na trati je spousta zajímavých staveb a za zmínku stojí i nezrekonstruované budovy, nádraží, které svojí mohutností předznamenávají masivní provoz dob minulých. Možná mám z této trati hodně subjektivní pocity, které jsou dost pozitivní díky mikulášským jízdám MPE Bouřňák, což byl v parním podání opravdu zážitek.
27.08.2014 (18:15)  
Topič:
ano, fotka pěkná, ale do tvůrčí galerie, ne jako běžný provoz.
Kopečky jsou před Straškovem od Račiněvse dopoledne, ale to se musí sakra natelit.
27.08.2014 (11:50)  
A.N.: No, když si myslíš, že pod Řípem se nedá udělat pěkný záběr s kopečky, tak tě při tom nechám. Možná někdy naleju fotku, která potvrzuje opak.
Ještě mě napadlo, že se ti líbila tato fotka a přitom je to focené sice z nadhledu, ale v lautr rovině. Takže možná nejsou ty kopce na pozadí až tak důležitý pokaždý nejsou, když se to zabere jinak než od koleje, nemyslíš?
http://www.zelpage.cz/fotogalerie/ostatni/art/art362.html
27.08.2014 (9:42)  
Topič:
Byl sem fotit na obou tratích a něco málo fotek jsem viděl na netu.
Myslím takové fleky, o kterých se dá říct, že jsou fakt super. Na Liteňce je celkem hezký polední výjezd ze samotné stanice, v pozadí kopce. Podobný záběr lze udělat pod Hostomicemi ve směru do Neumětel. Zde lze fotit i z opačné strany. Zbytek je ve stylu vlak na polích...
A Straškov je téměř totéž. To už je dáno charakterem krajiny. Asi není důvod se sem vracet, nebýt těch dvou retro 809, ta zde ani nikdo nefotí...Věř, že tratě u nás mám dost dobře procourané.

Chary: mám ten pocit, že vyčerpávající odpověď je v každém příspěvku. Tedy na téma foto, nikoliv sždc...
27.08.2014 (9:23)  
A.N. ovšem jak píšu níže: Liteň, Hostomice. Z Třebáně do Litně v lese...
Skoro bych řekl, žes tam mockrát fotit nebyl, když tohle tvrdíš. Také kolem Řípu se dají najít fleky s pozadím. Ovšem je otázkou, zda si pod pojmem pozadí nepředstavuješ jen kopečky na obzoru.
27.08.2014 (9:19)  
Děkuji za vyčerpávající odpověď ohledně rozdělení tříd tratí, z něhož lze poznat, že a čím trať 135 patří do vyšší třídy tratí než trať 210.

Jinými slovy, fotka z tratě vyšší třídy je hodnotnější než fotka z tratě nižší třídy. To potom musí být ty nejlepší fotky z úseku Kolín - Pardubice, zatímco ze zaprděných lokálek to nestojí za nic.

Už to chápu.
27.08.2014 (9:17)  
Chary:
docela mě zaráží, že zrovna ty zde hraješ blbce, máš to zapotřebí? Nicméně s tou třídou jsi se docela trefil (buď náhodou při vysypávní kýble ironie, a nebo jsi to v minulosti z nějakého důvodu studoval).

Nedávno pod jednou fotkou někdo srazil hodnocení a celkem věcně argumentoval, že autor má sice technicky kvalitní záběr, ale postrádá to ten nápad, něco nového, neokoukaného. Takto si i já představuji styl hodnocení. A ne tam fláknou 5 jen proto, že je to již pátým rokem 749 na Pacifiku, kam si po obědě odskočím autem a pak doma u večeře sklízím slávu s 5ti plus.
27.08.2014 (9:04)  
Fotkách jako myslíš fotkách svršku?

Jaký je teda systém kategorizace třídy tratí?
Jde o minimální rychlosti a maximální nápravové zatížení?

Pokud si vzpomínám, tak třeba kouřimská lokálka by snad měla mít největší třídu zatížení, kvůli vlečkovému provozu do Kouřimi, a proto tam mj. mohl třeba velkej čmelák, čili taková lokálka je ve vyšší třídě než třeba trať do Sedlčan, kde je nižší povolené nápravové zatížení?

Nebo, je na to nějaký třeba odkaz na SŽDC?
27.08.2014 (8:46)  
PM:
Myslíš Chabeřice ze stromu místo z louky? Rataje ze stromu místo ze země. Ale furt je to stále stejné místo, byť z jiného úhlu. A stále stejná loko již mnoho let...Jediná změna, která stála za fotku byla vozba cementů. Takže pro mě víkend strávený na t. 210 je spíš škoda volného dne, to už raději vyrazit někam jinam, kde to není tolik okoukané a udělat záběr, který budu mít já a ne mnoho dalších lidí s kterými se pak budu poměřovat zdali mám na onom fleku větší nadhled nebo lepší podhled....

Topič:
Straškov je nudná krajina, kde se střídají pole a pro změnu pole. Pozadí téměř žádné. Liteňka je o třídu lepší, ovšem jak píšu níže: Liteň, Hostomice. Z Třebáně do Litně v lese...
Moldavská je v lese Mikulov - Dubí - Hrob. Ovšem Moldava - Mikulov je celkem dost míst. Pak kolem Hrobu. Jen to chce vychytat ten správný vlak a násvit a hlavně kus jít pěšky.

Chary:
neni koridor jako koridor, viz úsek PH-Pardubice ve srovnání Plzeň-Cheb. Není lokálka jako lokálka viz Kralupy -Neratovice ve srovnání s Louka - Moldava.
Hlavně pak na fotkách je ten zásadní rozdíl...
  1 2 3      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko