..: Fotogalerie - detaily fotografie 810.271-7 :..
 

810.271-7


810.271-7Informace o fotografii:
 - Úsek: Zlín-Prštné - Zlín-Louky (Louky)
 - Datum: 10.04.2008
 - Autor: KuTom  Poslat email autorovi
 - Pozn.: Osmičlánkový ropovod na Os
14238
 - Zobrazeno: 5469x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 9
 - Rating od uživatelů:
 8

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2 3 4 5 6      Zpráv na stránku:   
12.04.2008 (14:39)  
Častěji už to nejde ! V pracovní dny je jezdí ZLín - Otrokovice v intervalu 30 minut !

Federace Zlínských fotičů :)
12.04.2008 (14:23)  
Nebylo by lepší kdyby jezdila 810+010+(010) 2x častěji??
12.04.2008 (13:33)  
Firefighter: a ještě přidej 754 050 :)
12.04.2008 (10:06)  
Myslím si, že když to bude elektrifikované, bude to rychlejší, efektivnější a i pro cestující pohodlnější než v současné situaci. 810 má celkem slušnej odpich, ale to je tak maximálně vše. 362 by byly zbytečný tam tahat. těch už teď je velký nedostatek (to platí i o 363), po elektrifikaci by mě taky hodně zajímalo jak to tam bude vypadat... Letos jedu na Masters of Rock, a viděl jsem videa a fotky 751 nebo 749 a 4x Bt (jedna 751 na začátku a druhá na konci soupravy). Jsem zvědav na tuto trať.
12.04.2008 (6:55)  
Jarda Novotný: Přidej si k tomu ještě 754.018. Další budou přibývat...
11.04.2008 (23:26)  
754 určitě nemají dost, protože k řízení 754 z 954 je potřeba kabel UIC a ovládací panel INTELO a to má pouze 754 013 (755 001,002 také, ale v cargu) a s tím desirem by české dráhy určitě vydělali na elektrifikaci (tu by totiž zařídilo SŽDC)
Toť můj názor. :-)
akreditovaný fotograf nebo člen ŽP Adam  mail  
Počet komentářů uživatele1541 »fotek 0
11.04.2008 (22:54)  
Tam muselo foukat, že se z toho komíny ohýbaly... :-D
11.04.2008 (22:49)  
Špáňa: vzhledem k rychlosti ano, jinak jim to asi takto vyhovuje, ale mě se to líbí ale jet bych tím nechtěl, řetěz šukafonů... 5*
11.04.2008 (22:25)  
To nejsou žádný hrůzy.....5*
11.04.2008 (21:55)  
Venca: No jednoduchý Desiro logicky ne, ale dají se i ztrojit. Proti ropovodu se samozřejmně ušetřej dva lidi. Problematické by to bylo akorát stále pro průvodčí. Mít tam tu elektrifikaci, fakt by bylo OK prohnat tam průchozí jednotku.
  1 2 3 4 5 6      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2025 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko