..: Fotogalerie - detaily fotografie 810.002-6 :..
 

810.002-6


810.002-6Informace o fotografii:
 - Úsek: Skotnice - Příbor (Most přes Lubinu)
 - GPS: 49°38'16.642"N, 18°8'40.172"E  »  Mapy.cz Google mapy
 - Datum: 1.3.2008
 - Autor: Martin Grill  Poslat email autorovi
 - Pozn.: Přibor poprvé bez kostela, a
dnes i bez Emmy.
 - Zobrazeno: 2561x
 - Detailní EXIF informace »

   
 

  1 2 3      Zpráv na stránku:   
03.03.2008 (22:55)  
84: copak AntiFour League na tebe utocil?:D
03.03.2008 (13:59)  
EF: Však já nepíšu, že by se měl odstranit, spíš naopak - měl by se začít řádně využívat. Co třeba přímé spoje do Ostravy? Ten pár Os v sedle nestojí za řeč...
Ad vozidla: Podobně zkrachovala řada 843, pár kusů a šlus.
03.03.2008 (13:54)  
Nemastné neslané!!!!!
03.03.2008 (16:05)  


No tos mi to nandal, frajere.
02.03.2008 (17:34)  
No jo, uložit motor do podlahy je fajn, získá se tim místo, ale holt se to musí udělat tak, aby to fungovalo...s 842 souhlasím
02.03.2008 (17:22)  
ja jen uvedu, ze se melo vyrobit cca 300 kousku rady 860..Bohuzel kvuli nedostatku soucastek a poruchovosti od vyroby seslo a pookracovalo se ve vyrobe 810
84: s tema 842 je to moje rec!
02.03.2008 (16:57)  
Seath: tak ono 810 hlavně tolik vůbec být nemělo (počítalo se jen se 150-300 ks, jak uvedl EightyFour byly určeny jen na lokálky. Tehdy se totiž kromě řady 853 počítalo se sériovou výrobou řady 860, ta se ale kvůli technickým problémům a složitosti výroby neuskutečnila a zůstalo jen u prototypů. Nebyla tedy jiná možnost než vyrobit více 810, což tehdy zas tak hrozná představa nebyla, jelikož se počítalo, že se brzy nahradí něčím jiným.to se bohužel nestalo a podle toho to dnes vypadá. Škoda že to s 860 nedopadlo tak jak mělo, byl by to dobrý vůz...
02.03.2008 (17:17)  


Stačilo by vyrobit pětinásobek 842, ke každé jeden vlečňák, anebo rovnou řidičák, a bylo by po starostech. Jenže ani k tomu nebyla vůle ani prostředky...
02.03.2008 (15:43)  
Mne jen prekvapuje, ze ve Studence vyrobili 853 (na svoji dobu relativne moderni a komfortni vozy), tak se najednou objevi lowcostovy paskvil typu 810.
02.03.2008 (15:50)  


Tehdy se vše řídilo plánovaně. 853 byly určeny na hlavní tratě, coby rychlíkové a vytížené osobní motory. 810 naproti tomu byla určena na tratě vedlejší. Obě však spojuje to, že si to tak přál stát. Jakýkoli vývoj na vlastní pěst tehdy byl jak nemožný, tak hlavně zbytečný. Vše se dělo účelově. Čili nemá smysl házet to na Vagónku ve Studénce, které to jednoduše spadlo do klína, coby dvornímu výrobci motovozů u nás...
02.03.2008 (14:23)  
Je pravda, že Příbor absolutně nevyužívá potenciálu železnice, nádraží v centru, na trati autoblok proti tomu vcelku nic moc spojení. Nelze se divit, že potom jezdí pár lidí, kteří se v pohodě naskládají do 810+přívěšáky.
02.03.2008 (14:32)  


Autoblok měl své opodstatnění v době před cca 20 lety...v Tatře pracovalo patnáct tisíc lidí a nákladové nádraží zažívalo nemalý frmol. Tomu je však již nějakou dobu konec, nicméně to snad není důvod k tomu, aby se AB vybagroval?
02.03.2008 (13:33)  
EightyFour: tak to je dobrá informace, to jsem netušil...
Seath: já si na českých lokálkách nic jinýho představit ani neumim..ale pokud jezdej na hlavních tratí je to smutný..
02.03.2008 (11:21)  
Seath: 810 jsou, jak již psal EightyFour, roztomilá vozítka. Tyto Pudélka se mi strašně líbí, jsou to moji nejoblíbenější motoráčci. Taková 810 v krásné české krajině, to je krása! Rekonstrukci na 814 bych ještě unesl, ale co Slováci s nimi dělají :-( 810 jsou pohodlné. Když si vezmeš, že před 810 někde jezdily M 131.1 nebo Be 3. třída s dřevěnými sedačkami, 810 byla na svou dobu velmi pohodlná. I teď je daleko lepší než nějaké plastové sedačky. Kožené sedadla jsou super, ale škoda, že už jsou v některých proseděné lidské půlky :-)
  1 2 3      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko