Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
809.282-7 | |
Informace o fotografii: - Úsek: Moravice odbočka - Branka u Opavy - Datum: 25.9.2007 - Autor: Payus - Pozn.: pchá..když někdo pendolíno.... :-) ale taky to nezkoušejte - Zobrazeno: 2563x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 5 - Rating od uživatelů: 6 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
1 2 | Zpráv na stránku: |
84: Obvykle detaily nehledám, ale pokud mě to zaujme dřív než motiv (ačkoliv dobrý), už to beru jako problém :) Nicméně ani kdyby to bylo technicky ok, nefascinuje mě čelo 810 tolik, abych dal 5* ;) Nic jiného v tom totiž nevidím - max kousek křivých kolejí, které si myslím se dají vyfotit jinde a lépe.
04.10.2007 (21:55)
Jik: Dnes jsem už jednou psal něco v tom smyslu, že u některých fotek opravdu má smysl zahodit pravítka a tabulky ;o) . Toto je dle mého soudu jedna z nich...
Mě se to moc nelíbí - zrnitost, neostrost, přeostřenost, o fialové obloze ani nemluvě
04.10.2007 (22:43)
ta obloha taková byla..nevidím důvod,proč bych ji měl "domalovávat" na fialovo,abstrakci nejsem nakloněn..koleje křivé byly a ta moje krabička prostě zrní,at už ji nastavím jakkoliv..já se s tím nemůžu smířit,ale Ty budeš muset,anebo se na moje fotky nedívej,dokud si nepořídím něco jiného :-)
Aktuell: nevím, co si mám o tom myslet..v "cenzuře" mi dáš plus a teď 2*. netušil jsem,že sem skrz porotu "pouštíte" i podprůměrné fotky
to ofil: 809 má jízdenkový automat a cestující odbavuje strojvůdce (tzv. specifický zbůsob odbavení cestujících)
812 je normálně v provozu hlavně na trati 120, nevyrábí se proto, že v parsu začali dělat 814 (Regionovy) 812 byla vlastně takový prototyp Regionovy, snad jsem plně uspokojil dotaz...
812 je normálně v provozu hlavně na trati 120, nevyrábí se proto, že v parsu začali dělat 814 (Regionovy) 812 byla vlastně takový prototyp Regionovy, snad jsem plně uspokojil dotaz...
U Odbočky Moravice letos na jaře zrušili mechaniku a nahradili modernou. Do té doby bylo křížení tratí (Opava - Hradec n. M. a Mladecko) se silnicí 57 (Opava - Fulnek) to nejbezpečnější, které jsem znal - byla-li všechna tři návěstí pro vlak na "stůj", nemusel jsem ani brzdit. Teď netuším, jestli na mne zpoza vysoké trávy nevykoukne na poslední chvíli drezína (která se v ní v létě úplně ztratí). Navíc opavští policisté objevili nové místo pro radar - staví ho MEZI oba přejezdy za budku zabezpečovacího zařízení! (A bílé světlo na přejezdech nesvítilo už x let.)
Jaký je rozdíl mezi 809 a 810? A 812 ČD se proč nevyrábí? A ta 812 ČD jezdí normálně v provozu? A DKV má jaké? No a proč se vůbec dělala ta 812? Mohli udělat pár 812 "Esmeralda"... Fotka 5*.
04.10.2007 (15:47)
Oko jest symbol pro specifický způsob odbavení cestujících, aneb "nechodí štíplístek, KMB vám odečtou v pořádném vlaku či stanici, ostatní si označte v píchačkách".
1 2 | Zpráv na stránku: |
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko