..: Fotogalerie - detaily fotografie 744.001-9 :..
 

744.001-9


744.001-9Informace o fotografii:
 - Místo focení: Jeneč
 - GPS: 50°5'38.185"N, 14°12'45.101"E  »  Mapy.cz Google mapy
 - Datum: 7.10.2016
 - Autor: Martin Švancar 
 - Pozn.: Pn 269060/185431/369530/101189
(Hostivice - Březno u
Chomutova)
 - Zobrazeno: 4492x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 4
 - Rating od uživatelů:
 5

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2      Zpráv na stránku:   
15.10.2016 (19:37)  
Samozřejmě, že to může být nová lokomotiva. Jen jsem to považoval za natolik nepravděpodobné, že indicie jsem buď s výmluvou zamítl (delší kapota je asi opravdu delší, než u zmiňovaných) nebo přehlídl (podvozek).
Podle mě jediné, co z mého zkratkovitého omylu plyne, je můj názor na českomoravské železnice: to nejnovější, co člověk může spatřit, je předělaný dávnověk. Že ten názor není tak úplně v souladu se skutečností, to je fakt. Na svoji obhajobu uvádím, že jsem netušil, že ho mám.
Koneckonců, začalo to řečí o obludě a já jen vyjádřil překvapení, že je to nová věc.
15.10.2016 (18:03)  
To já nevím, z fotky to nepoznám :)
15.10.2016 (12:25)  
Vojtěch Beran: A jak to jezdí?
15.10.2016 (10:56)  
Ten "celkem neobvyklý podvozek" bude asi celkem neobvyklý proto, že má flexi-coil vypružení. A soudit lokomotivu, podle toho, že je focena dost podél, navíc ještě poznat, že jde o zvlášť zmršenou rekonstrukci, to tedy máte čuch :)
Na zábradlí ani na lak to nejezdí a chytřejší lidi, dokonce i ty bohatší, kteří by si jí chtěli pořídit, bude právě spíš zajímat, jak to jezdí ;)
14.10.2016 (12:52)  
to Lapil:
Ale ty "bíle pruhy" jsou skutečně součástí zábradlí...vyjma kabiny pochopitelně.
14.10.2016 (10:42)  
A proč by TOHLE nemohla bejt nová lokomotiva? Jako, proč by nemohla? Na základě čeho by se mělo soudit, že to je jen rekonstrukce karkule nebo pilštyka?
14.10.2016 (8:46)  
TOHLE že je nová lokomotiva? Mně od pohledu přišlo jasné, že je to zvlášť zmršená rekonstrukce (variace) na 714 nebo 725. Pravda, kapota je dost dlouhá, ale to jsem přisoudil perspektivě, přeci jen je focena dost podél.
Teď vidím i celkem neobvyklý podvozek, ale to jsem na první pohled neviděl a druhým jsem se neobtěžoval. A díky za to druhé podívání - pobavilo mě, jak se kdosi pokusil barevně znenápadnit zábradlí, ale přímo na mašinu ho namaloval ve velkém (bílé pruhy).
Fotka "an sich": za mě dobrý. V Jenči se asi těžko vykouzlí něco, nad čím by bylo možné hromadně áchat, ale mašina je zajímavá a bylo by škoda nechat ji projet bez povšimnutí.
A trať, "jejíž poslední velká rekonstrukce proběhla při změně z koňky na parní provoz" je určitě hodna pozornosti. Přinejmenším za účelem dokumentace.
13.10.2016 (16:58)  
Lokomotiva u které se tvar kapot nehodí ke tvaru kabiny je prostě obluda.
13.10.2016 (12:51)  
Jaká obluda? Lokomotiva v designu CZ LOKO, přece! ;-) Náhodou, po kolika letech že je toto opravdu nová motorová lokomotiva vyvinutá a vyrobená v ČR? Připomínám, že 744.001 pochází z roku 2012...

A nová - "TéeSÍčková" - verze 744.101 je zase "o trochu" jiná: http://www.k-report.net/discus/obrazky/14/14/1151414.jpg
13.10.2016 (12:18)  
Taky dávám 5*, ale daleko vetší obluda mě teda přijde prototyp 772, toto aspoň vypadá, jako lokomotiva :)
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko