..: Fotogalerie - detaily fotografie 718.501-0 :..
 

718.501-0


718.501-0Informace o fotografii:
 - Místo focení: Zábřeh na Moravě
 - Datum: 20.5.1993
 - Autor: Jiří Vaněk  Poslat email autorovi
 - Zobrazeno: 7212x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 8
 - Rating od uživatelů:
 7

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel Wegacz  mail  
Počet komentářů uživatele55 »fotek 0
20.09.2011 (21:59)  
Zřejmě jsem se špatně vyjádřil. Zmínkou o Škodě Transportation jsem měl na mysli to, že kdyby výrobce "jejího (současného) formátu" nabízel takovouhle hybridní inovaci, určitě by s ní, minimálně u ČD, uspěl. Vzhledem k tomu, co vše jsou ČD od ŠT schopny nakupovat na počátku 21.století.
Omlouvám se autorovi za další příspěvěk mimo mísu.
20.09.2011 (9:06)  
Já se taky těším na nějakou konspirační teorii, proč hybridní vozidla (ne nutně z ĆKD) neovládla světové ranžíry, sem s ní.

Co se týká výroby řady 718 v ČKD, můžu jen přeppapouškovat, co se píše v MišMaš atlasu: v ČSSR nebyla dostatečná kapacita pro výrobu akumulátorů, musely by se dovážet ze Západu (nešlo o jejich kvalitu, "jen" o kvantitu).

ČKD tou dobou mělo za cíl hlavně pokračovat v ČME3 a rozjet ČME5, neexportní dodávky byly vedlejší, ve sledovaném období T 457.0/730 a T 419. Wegaczova poznámka o Škodě je časově dost mimo.

V dnešní době vidím problém v tom, že výroba lokomotiv určených čistě pro posun je minimální (a s DE přenosem ještě měnší), požaduje se, aby mašina byla schopná i traťové služby (viz i produkce CZ loko) - tam by hybridní pohon s dosti slabým dieslem, jaký měla 718, nestačil. Druhou "hybridní" cestu, jakou ukazuje dnešní automobilový průmysl, je stavba auta s plnohodnotným motorovým pohonem, kterému akumulátor pomůže při rozjezdu, při městském poskakování, ale na dálnici (= v traťové službě) se jen veze. U aut se to prodává, protože je to zelené, u traťových lokomotiv by takováto komplikovanější konstrukce asi taky neměla ekonomický smysl a to "zelené" hledisko tam nemá smysl.
registrovaný uživatel Wegacz  mail  
Počet komentářů uživatele55 »fotek 0
20.09.2011 (7:54)  
Honzovi: Dle mého názoru by to mohlo být výrobcem.
V ČKD ten stroj prostě nedokázali prodat. Kdyby měla ve výrobním programu takovou mašinu Škodovka, myslím tím Škodu Transportation, je možné, že by jich ve službě bylo hodně.
Ovšem je to jen moje spekulace.
19.09.2011 (23:04)  
Tak ropná lobby výrobu zakázala?
registrovaný uživatel Honza  mail  
Počet komentářů uživatele2712 »fotek 0
19.09.2011 (16:44)  
Wegacz: tak fakt nevím, nechám se podat :-)
registrovaný uživatel Wegacz  mail  
Počet komentářů uživatele55 »fotek 0
19.09.2011 (8:45)  
Honzovi: Myslím, že ani o bezpečnost nejde.
Autorovi: Pěkná fotka zajímavého stroje.
19.09.2011 (0:59)  
Docela dobře si pamatuju dobové články o probíhajících testech, podle nichž dokázala při posunu nahradit silnější diesely, včetně čmeláka. Šlo zřejmě o krátkodobé frekvence s využitím asistence akumulátorů, ale podle toho mála co o hybridech vím, jejich výhody by sedly jako ulité například pro příměstskou dopravu a slabý motorgenerátor by vůbec nemusel vadit.
registrovaný uživatel Honza  mail  
Počet komentářů uživatele2712 »fotek 0
18.09.2011 (22:00)  
Martin Grill: tak že by kvůli bezpečnosti??
18.09.2011 (20:42)  
Oooou tak tohle fakt potěší! Z náhledu se mi ani nechtělo věřit, že to je Zábřeh. Tak nějak jsem si už zvykl na zdejší "hypermoderní" stanici. Škoda že fotek starýho nádraží nemám víc =(. U mě jednoznačně za plnej počet ;)
18.09.2011 (20:34)  
Honza: Dostatečně kapacitní, spolehlivé a "dlouhožijicí" akumulátory již na trhu jsou. Současná produkce je minimálně o polovinu dál... Bohužel je zde mnoho aspektů, proč se masové produkce podobných vozidel hned tak nedočkáme. Nápověda: V málo vyspělých technologiích, ani vysokých cenách, to rozhodně nevězí...
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko