Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
797.806-7 + 797.804-2 | |
Informace o fotografii: - Místo focení: Depo Zličín - Datum: 20.8.2010 - Autor: Bean - Pozn.: T1 a T14 se vyhřívají v ranním slunci. - Zobrazeno: 4285x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 6 - Rating od uživatelů: 6 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
Tohle charakterizuje celé myšlení vedení DP. Místo aby pořídily lokomotivy akumulátorové, které by se dobíjely z třetí kolejnice a v mnoha případech by dojely na místo pracoviště ještě na proud z třetí kolejnice, tak raději pálí naftu a dusí zaměstnance. A pokud někdo navrhne používat akumulátorové lokomotivy tak je mu naznačeno, že by mohl být odejit. Ovšem kdyby nastaly problémy s požárními čidly, tak by se řešení hledalo hned, požární čidla mají u DP větší cenu než zaměstnanci.
mmv) Ano, mohou jezdit i pod napětím. Avšak zajímavé je, že v plánu výluky, stejně tak, když výpravčí tiskne příkaz pro vlak, jsou u služebních vlaků uvedeny stanice a "formulka" (sjede se jich tam třeba i víc), kde musí čekat na vypnutí napájení PK.
to bean :nečekají na vypnutí napájení, můžou jezdit i když je PK pod napětím :-) spíš čekají na volnou cestu, ale je pravda, že nám to na měnírnách nebo v kabelových prostorech tu EPS prověří :-)
Ještě jsem si nevšiml, že by v metru jezdilo něco akumulátorového. Obvykle jede diesel s takzvaným katalyzátorem, smrad až do rána, nejlepší je údržba osvětlení v tunelu, to se dělá z plošiny, tažené MUV při neustálem běhu motoru, plíce 5cm od výfuku.
Chtěl jsem se zeptat tyto akumulátorky pomáhají pražskému metru ? :D
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko