..: Fotogalerie - detaily fotografie 797.806-7 + 797.804-2 :..
 

797.806-7 + 797.804-2


797.806-7 + 797.804-2Informace o fotografii:
 - Místo focení: Depo Zličín
 - Datum: 20.8.2010
 - Autor: Bean 
 - Pozn.: T1 a T14 se vyhřívají v
ranním slunci.
 - Zobrazeno: 4285x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 6
 - Rating od uživatelů:
 6

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

24.08.2010 (10:05)  
Tohle charakterizuje celé myšlení vedení DP. Místo aby pořídily lokomotivy akumulátorové, které by se dobíjely z třetí kolejnice a v mnoha případech by dojely na místo pracoviště ještě na proud z třetí kolejnice, tak raději pálí naftu a dusí zaměstnance. A pokud někdo navrhne používat akumulátorové lokomotivy tak je mu naznačeno, že by mohl být odejit. Ovšem kdyby nastaly problémy s požárními čidly, tak by se řešení hledalo hned, požární čidla mají u DP větší cenu než zaměstnanci.
24.08.2010 (8:36)  
mmv) Ano, mohou jezdit i pod napětím. Avšak zajímavé je, že v plánu výluky, stejně tak, když výpravčí tiskne příkaz pro vlak, jsou u služebních vlaků uvedeny stanice a "formulka" (sjede se jich tam třeba i víc), kde musí čekat na vypnutí napájení PK.
registrovaný uživatel mmv 
Počet komentářů uživatele5 »fotek 0
24.08.2010 (2:09)  
to bean :nečekají na vypnutí napájení, můžou jezdit i když je PK pod napětím :-) spíš čekají na volnou cestu, ale je pravda, že nám to na měnírnách nebo v kabelových prostorech tu EPS prověří :-)
23.08.2010 (7:14)  
Ještě jsem si nevšiml, že by v metru jezdilo něco akumulátorového. Obvykle jede diesel s takzvaným katalyzátorem, smrad až do rána, nejlepší je údržba osvětlení v tunelu, to se dělá z plošiny, tažené MUV při neustálem běhu motoru, plíce 5cm od výfuku.
23.08.2010 (7:57)  


Přesně tak. Ono stačí když čekají "můry" před zahájením prací ve stanici na vypnutí napájení. To kolikrát zařve i požární signalizace.
registrovaný uživatel vjta00  mail  
Počet komentářů uživatele263 »fotek 0
22.08.2010 (23:19)  
Chtěl jsem se zeptat tyto akumulátorky pomáhají pražskému metru ? :D
registrovaný uživatel bob.26  mail  
Počet komentářů uživatele7 »fotek 0
22.08.2010 (22:57)  
Tak to je paráda konečně něco z domácího prostředí. Jsem netoušil že jsou ty naše lokotraktory tak fotogenické. Jen je škoda že tu není víc fotek mašin nezávislé trakce.
23.08.2010 (7:55)  


Ono se jistě ještě něco objeví ;)

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko