..: Fotogalerie - detaily fotografie T 679.1578 :..
 

T 679.1578


T 679.1578Informace o fotografii:
 - Místo focení: Harmanec jaskyňa
 - Datum: 30.5.2009
 - Autor: Johník  Poslat email autorovi
 - Pozn.: "polední šlofíček"
 - Zobrazeno: 6017x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 10
 - Rating od uživatelů:
 10

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2 3      Zpráv na stránku:   
11.02.2010 (20:44)  
Šimon Musil:Pravda je taková,že pro naše zchátralé tratě bylo automaticky zavrhováno všechno,co mělo vyšší nápravové zatížení jak 18 tun.A tím měli naši konstruktéři značně svázané ruce.Zajímavé je,že v jiných státech,kde je mnohem členitější terén,jezdily šestikoláky bez problémů.
Jinak sergej bylo skutečně velmi spolehlivé hnací vozidlo(hlavně díky tomu,že se na ničem nešetřilo),i velmi pohodlné pro lok.četu.A s tou spotřebou-je potřeba si uvědomit,že to byla jediná řada mot.lok.,která dokázala nahradit štokra 556.0(ale pouze výkonem,nikoliv co do přechodnosti),takže to nemohlo jezdit na vodu,že ano.Ale pamětníci tvrdí,že spotřeba nafty nebyl až takový problém,spíš byla na obtíž spotřeba oleje,neboť to byl dvoutakt.
11.02.2010 (18:31)  
poljaq: Něco mi říká, že o těch pár kusů už jaksi nejde... ;o)

Dobromil: Je neuvěřitelné, že se jich prohánělo tolik, ale zachovala se snad setina...
11.02.2010 (18:07)  
poljaqu, já jsem citoval ruský zdroj a trošku jsem se zapletl do českého - jak bývá v židovských anekdotách "já neříkám tak, ani tak", nedávám za pravdu zdroji žádnému. Takže si svoje mravoučné připomínky s....chovej na jindy, howgh!
11.02.2010 (17:52)  
Zrovna na http://www.prototypy.cz/sergeje/dislokace.php je, že pro ČSD je dodáno 599 ks. Právě proto jsem se ptal. To, že je 600 čísel neznamená automaticky 600 dodaných lokomotiv. 354 byla totiž označena jako 400 a už nikdy nebylo toto číslo do řady doplněno - howgh :-)
Je třeba zdroje kontrolovat a důkladně číst, pak vznikají nepřesnosti a to je škoda, protože to tady čte hodně lidí.
11.02.2010 (17:44)  
Já děkuji za pěkné hodnocení a rovněž za hodnotné příspěvky k tématu těchto šestinápravových strojů.
11.02.2010 (12:36)  
Děkuji za "výživnou" diskuzi(přestože nebyla k fotce). O něco se mi rozšířily obzory o "mášence" a jsem vám všem za to vděčný ;-)
registrovaný uživatel IC HUTNIK  mail  
Počet komentářů uživatele74 »fotek 0
11.02.2010 (10:52)  
Díky za velmi pěknou fotku tohoto stroje ve stanici, která leží na jedné ze sklonově nejnáročnějších tratí na Slovensku. V minulosti zejména právě tato oblast byla domovem sergejů a pomerančů. Pro mne sergej má zvláštní kouzlo umocněné tím, že jsem na něm nejen absolvoval své závěrečné zkoušky, ale i začátky své praxe. Co se týče kyklopa, byla to jistě hodně zajímavá lokomotiva, ale mám služebně staršího kamaráda-kolegu z Bohumína od kterého jsem získal informaci, že ve zkušebním provozu jen zřídka dorazily až do cíle své cesty... Pro zájemce, kteří se chtějí pokochat přikládám odkaz na video, ve kterém si mohou připomenout kouzlo těchto strojů. Tito krasavci jsou z Maďarska. http://www.youtube.com/watch?v=uPMfDyyjqAY&NR=1
11.02.2010 (10:39)  
Zdrojem je toto - http://scado.narod.ru/rail/r_export.html,
600 na rozchod 1435, 2 ks na 1520. Při exkurzi jsem upozorňoval, že je z ruských zdrojů!
Oprava: 600 ks bylo dodáno ČSD na oba rozchody, 2 ks do průmyslu, nicméně suma 602 kusy se kryje s tímto zdrojem - http://www.prototypy.cz/sergeje/dislokace.php - howgh!
11.02.2010 (10:35)  
Nádherná momentka. A přitom v kvalitě nejmíň jak do veletržní propagační brožury :-)
Díky autorovi za nádherné foto i všem přispěvatelům za zajímavé informace a odkazy. Vidím, že dneska toho moc nevydělám, když budu jen čučet na weby... :-)
11.02.2010 (10:33)  
602 ks ČSSR, to by mě docela zajímal zdroj, tohle číslo vidím prvně
  1 2 3      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko