Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
774.702-5 | |
Informace o fotografii: - Úsek: Karlovy Vary-Dvory - Chodov - Datum: 10.1.2012 - Autor: Robert Velechovský - Pozn.: Reko čmelák Sokolovské uhelné míří z Chomutova zpět na Vřesovou - Zobrazeno: 4489x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 8 - Rating od uživatelů: 7 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
Karel Kovářík: tak jasný, určitě to jde více způsoby, dosud jsem viděl ukončení troleje (ať ve 40 let starém provedení, či úplně nové) pouze na příhradovém stožáru. Tak tohle beru jako raritu.
pánové zanechte meditací na téma sloup(y), jednoduchý rozhodně je postačující, pokud je správně navržen, co se týče svislé hmotnosti, jsou napínáky lehounké v porovnání s tím co sloup unese, co se týče vodorovných sil, jsou zachyceny dobře viditelnými lanovými táhly...
ono je to otázka jen uvážení (uplacení) projektanta nebo dodavatele, v technice totiž neexistuje jednoznačně jedno správné řešení, správných řešení je vždy několik, pouze některé je více a některé méně výhodné
ono je to otázka jen uvážení (uplacení) projektanta nebo dodavatele, v technice totiž neexistuje jednoznačně jedno správné řešení, správných řešení je vždy několik, pouze některé je více a některé méně výhodné
Jan Jindra: a proč se příhradový stožár používá i v místech kde není trolej ukončena?
23.11.2012 (21:00)
Ale proč ne... není ten jednoduchý sloup také levnější?
Tak jsou tam i jiné zvláštnosti, na úseku K-Vary - Sokolov /ale i na žatecku/ nejsou trolejové brány z L profilů, ale z kulatiny.
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko