Comments are only allowed for registered users.
Before you insert your comment, you have to log on or register.
770.541-1 | |
Informace o fotografii: - Section: Bransouze - Dolní Smrčné - Datum: 1.5.2018 - By: Lenka - Zobrazeno: 3896x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 9 - Rating od uživatelů: 8 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
23.06.2018 (10:36)
Ale do Jaroměřic na 241 Čmeláka už nepustili. Stál celou dobu, než se vše naložilo, v Okříškách.
Jasně že nepustili....nejsme blázni ;-) Mašiny se plánují i podle přechodnosti...u IDSC se to hlídá :-)
Jasně že nepustili....nejsme blázni ;-) Mašiny se plánují i podle přechodnosti...u IDSC se to hlídá :-)
18.06.2018 (16:16)
Lokomotiva MAXIMA Voith 30CC, u nás 783.001 má OFICIELNĚ třídu příčné přechodnosti 2 (jak bylo zmíněno p.Sedlákem - díky konstrukci podvozků).
Může například na trať Havl.Brod - Humpolec, kde se v minulosti pod "vlajkou" IDSC vyskytovala.
Může například na trať Havl.Brod - Humpolec, kde se v minulosti pod "vlajkou" IDSC vyskytovala.
Po Zlámalík:
Obecne ano, v tomto prípade vsak nikoliv. Jsem zvyklý na "elektrárenské" diesely, (MAN, Vartsilla i CAT), vetsí, nez ty lokomotivní. Nadto potíze trínápravových podvozku CMe nejen na této trati... :-)
Obecne ano, v tomto prípade vsak nikoliv. Jsem zvyklý na "elektrárenské" diesely, (MAN, Vartsilla i CAT), vetsí, nez ty lokomotivní. Nadto potíze trínápravových podvozku CMe nejen na této trati... :-)
Čmelák sem nyní může, ale jak je to dlouho schválené nevím. Nicméně dřevo bylo nakládáno jednak v Okříškách a také v Jaroměřicích. Ale do Jaroměřic na 241 Čmeláka už nepustili. Stál celou dobu, než se vše naložilo, v Okříškách. Z Jaroměřic do Okříšek svážela dřevo Bardotka: https://www.k-report.net/presmerovani/?prispevek=3907031
17.06.2018 (10:33)
Když jsem byl ještě na dráze (před 22 lety), tak na této trati lokomotivy skupiny přechodnosti 3 (šestinápravové + T 426) neměly přechodnost. Už jsem zde viděl Maximu 783.0 (i osobně), ale ta má (podle vyjádření mého souseda strojvedoucího) údajně vhodněji řešené podvozky, takže zde může jezdit. Ale čmelák mě tady překvapil. Zřejmě se za těch 22 let dost změnilo. Může mi to někdo znalý objasnit?
Paní Lenko, takový malický dieselový motór na sest pohánených náprav? Není to skoda? Nicméne 5*
Comments are users' expressions.
ŽelPage has no liability for their contents.
- Registered Photograph or Member of ŽelPage, - Gallery or ŽelPage Administrator
Add comment
Sign in
© 2001 - 2024 ŽelPage
- Webmaster - Frequently Asked Questions
Info
informacni okenko