..: Fotogalerie - detaily fotografie 757.001-3 :..
 

757.001-3


757.001-3Informace o fotografii:
 - Místo focení: Malý zkušební okruh VUZ
 - Datum: 29.3.2011
 - Autor: Jiří Navrátil  Poslat email autorovi
 - Pozn.: Prototyp slovenské ř. 757
 - Zobrazeno: 8112x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 7
 - Rating od uživatelů:
 6

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2      Zpráv na stránku:   
01.09.2011 (1:46)  
Ano, měl jsem zkutečně na mysli 755 ČD. Tak to děkuji za vysvětlení. Nevěděl jsem že je rozdíl mezi 755 ŽSR a 755 ČD.
01.09.2011 (1:40)  
Tak to já měl za to, že 755 už je osazena motrem Catterpillar? Přijde mi to jako veliké boom ČD
04.04.2011 (23:54)  
Juraj Kováč: Aha, mně bylo divné, že by se ptal na 755 ŽSR, ale 755 ČD mně popravdě nenapadlo. Spíše bych čekal otázku srovnání se 750.7 ČD.
Jaké má být nasazení řady 757 na Slovensku jsem nevěděl, alespoň že ta technika je lepší a strojvedoucí si oddechnou od smradu a kraválu ze strojovny.
04.04.2011 (22:56)  
Petr Stříteský: povedal by som, že Standatr mal na mysli 755 ČD, teda predchodcu sériových 753.7 ČD-C. Rad 755 ŽSR sa nedá považovať za relevantnú modernizáciu.

A nemoderná je v tom, že je to oživená mŕtvola s pochybným využitím. Ak to bude ťahať dva Bymáky, ako sa bežne deje, tak táto investícia minula účel. A tých pár motorových rýchlikov na juhu Slovenska to nevytrhne.
04.04.2011 (22:29)  
Honza: Info ze stránek výrobce o 750.7 a 753.7

http://bit.ly/gcheZN

http://bit.ly/dMkL7I

Něco o 757 ze Zvolena, druhý odstavec:

http://www.zelpage.cz/zpravy/8002
registrovaný uživatel Honza  mail  
Počet komentářů uživatele2712 »fotek 0
04.04.2011 (22:17)  
Pěknej, to je na malém okruhu?
Česká 753.7 je stejná jako slovenská 757??
04.04.2011 (22:36)  


Ano, MZO, vjezd z přímé do oblouku směr Sokoleč.
04.04.2011 (21:52)  
marcello: Má obyčejné zimní pluhy, které jsou běžně k vidění na českých nulkách, i některých čtyřkách...
04.04.2011 (20:59)  
A dosť viditeľnou zmenou sú pluhy - čo robí túto mašinu viac dynamickejšou oproti pôvodnej 750. Najmä je to vidieť pri bočnom pohľade.
04.04.2011 (20:46)  
Dost dobrý.
04.04.2011 (17:43)  
matko2214: A co se vám na ní zdá nemoderního?

Standatr: Rozdílů je spousta. (Myslel jste opravdu řadu 755?) Hned na první pohled je patrné, že u řady 757 zůstal narozdíl od ř.755 zhruba zachován původní "brejlovcový" tvar karoserie, pouze nám zmizely okna na bočnicích. Dalším radikálním rozdílem je motor. U řady 755 byl dosazen motor Pielstick 12 PA 4 - 185 , řadu 757 žene motor Catterpillar (myslím, že typ 3512C HD). Celkově řada 757 má v sobě více elektroniky, pohodlí strojvedoucího doplňuje i kamerový systém, aby nemusel vyhlížet ven z kabiny, která je taktéž jako v 755 řešená velmi moderně. Řadě 755 chybí příprava na dálkové řízení včetně zásuvek UIC. + spousty a spousty dalších... Ještě důležité dodat, že prototyp 755 byl rekonstruován v Martinské Mechatronické, kdežto 757 pochází z ŽOS Zvolen.
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko