..: Fotogalerie - detaily fotografie 756.006-3 + 756.007-1 :..
 

756.006-3 + 756.007-1


756.006-3 + 756.007-1Informace o fotografii:
 - Úsek: Detva - Stožok
 - Datum: 9.6.2010
 - Autor: Jakub Sychra  Poslat email autorovi
 - Pozn.: Pn 47814
 - Zobrazeno: 6132x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 6
 - Rating od uživatelů:
 5

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel kade  mail  
Počet komentářů uživatele14 »fotek 0
11.07.2010 (23:31)  
Dotaz na autora, protože mě zaujal spíš ten vlak, na případný Metrans Velká Ida - DS vypadá málo metransovsky (jiné vozy, anonymní kontejnery namísto tradičních rejdařských značek) - podle systému prý v onen den ony lokomotivy s vlakem udaného čísla opravdu jely, ale tímto místem projely kolem 21.50 a jednalo se o vyrovnávku z Maďarska na Čadcu. Nedošlo k nějakemu zmatení v záznamech ? (z "detailního Exifu" předpokládám že se nepozná vůbec nic)
11.07.2010 (15:52)  
Ex Jozef Bem: úvahy o holdingu boli aktuálne v januári, samotné ministerstvo financií to zatrhlo. Táto možnosť stála za úvahu štyri roky dozadu, keď ešte ZSCS za čo stálo a bolo teoreticky možné aplikovať rakúsky model, kde hnaciu techniku zabezpečuje ÖBB Traktion ako samostatná spoločnosť pre ľubovoľný iný subjekt. Dnes je ale ŽS Cargo Slovakia v stave, keď sa ho buď podarí nejako predať a zachrániť, alebo sa už len nechá potopiť, pretože tá firma je dlhodobo v háji.

doomlukas: oddelenie osobnej a nákladnej dopravy je nutnosť, ak sa niekedy majú narovnať deformácie železničného trhu, spôsobené desaťročiami štátnych zásahov do železníc. Krížové financovanie, aké predvádzali ČD pred rozdelením, akurát ešte viac rozmazáva konkrétne čísla o hospodárení, ktoré sú ale nutné pre efektívne objednávky ZDO zo strany štátu a krajov. Že celé delenie železníc v ČR bolo vymyslené amatérsky a alibisticky, to je druhá vec (správa dráhy a staníc pod ČD, Cargo ako dcérska spoločnosť, následné odpredaje majetku a zamestnancov SŽDC, rozdelenia vlastníctva staníc medzi ČD a SŽDC...). Na Slovensku sa to chytilo od začiatku celkom za správny koniec, ale totálne zlyhali manažmenty, vytrénované ešte v dobe ČSD, ktoré v súčasných podmienkach vôbec nedokážu fungovať a stále čakajú, že ich niekto bude zachraňovať.
akreditovaný fotograf nebo člen ŽP Vlad  mail  
Počet komentářů uživatele815 »fotek 0
10.07.2010 (21:14)  
(OT) doomlukas: A myslíte, že to tak musí být? Není to třeba v neochotě či neschopnosti příslušných pracovníků managementu dohodnout se? Zvláště, když jde o matku a dceru, by to nemělo být neřešitelné a dohoda by měla jít rychle. Přeúčtování výkonů by neměl být problém.
Jo, když se nechce, tak je to horší, než když se nemůže.
10.07.2010 (19:59)  
Ex Jozef Bem: Máte to tam ještě zajímavější než my tady. Podle mě vyčlenění ČDC od začátku nebyl dobrý krok, protože to jen přineslo neefektivitu v používání lokomotiv, personálu jako posunovači apod. Dnes musí být ve stanicích posunovací lokomotiva zvlášť pro osobní a nákladní dopravu, zvlášť posunovači... Cargu výrazně narostl počet lokomotivních jízd, protože už není možné spojit oběhy nákladní a osobní dopravy nebo třeba "nákladní" lokomotivu přepravit na osobním vlaku. Zlínský expres dnes vozí brejlovec, který na zlínské trati jinak žádné jiné výkony nemá a musí tam zvlášť najíždět. Dříve tam po celý den zajišťoval nákladní dopravu. Přitom je to všechno furt v rámci jedněch ČD... Dle mě absurdní situace.
registrovaný uživatel creatorz  mail  
Počet komentářů uživatele9 »fotek 0
10.07.2010 (19:07)  
ZSSK Cargo nebolo od začiatku zo ZSSK slovakia nič spoločné akurát teraz naši idú vytvárať 4 firmu - holding, aby zastrešilo ŽSR, ZSSK, ZSSKC pod Slovak Rails alebo tak nejak by sa to malo volať.
10.07.2010 (17:38)  
Ti brejlovci jsou na focení fakt vděční. Tenhle v čele vypadá (v tom novém zbarvení a ještě s těni různě staženými clonami), jako by si olizoval pusu od zmrliny a ještě šibalsky mrkal jedním okem... :-) To se fakt povedlo...
10.07.2010 (16:25)  
ČD Cargo vzniklo 1.12.2007. Co se týče slovenského carga, tak myslím, že už ani není dceřinou společností ZSSK.
registrovaný uživatel creatorz  mail  
Počet komentářů uživatele9 »fotek 0
10.07.2010 (16:12)  
Slovenské Cargo bolo skôr pokiaľ bazírujete na tomto názve. ČD Cargo ešte vtedy nexistovalo bolo to pod názvom ČD, cérska spoločnosť ČD Cargo bola až od 2005 roku čo na slovensku už bola začiatkom roku 2003 vďaka Dzurindovej vláde. A fotka nieje čo dotať.
10.07.2010 (14:52)  
Tak ale "ČD Cargo" existovalo jako jméno dřív, než se založila samotná dceřinná společnost Českých drah. Ostatně reklamní 363.015 je toho důkazem...
10.07.2010 (14:08)  
Ne. ZSSK Cargo bylo založeno o 2 roky dříve než ČD Cargo, v roce 2005 :)
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko