Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
754.057-8 | |
Informace o fotografii: - Místo focení: Zdice (u vjezdu od Berouna Popovic) - Datum: 12.8.1985 - Autor: IVtrain - Pozn.: Kvůli neukončenému posunu stojí mezinárodní expres u vjezdu - Zobrazeno: 6862x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 10 - Rating od uživatelů: 8 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
13.04.2011 (23:21)
13.04.2011 (22:09)
No jo, jabka nebo hrušky...:-) Nezkoumal jsem ono ovoce nikterak detailně; na fotku navíc koukám na 12" notebooku.
13.04.2011 (21:52)
Ondra_h: Zatím jsem od tebe u každý druhý fotky četl jen samý "rady", ale ještě jsi nic nepředvedl...
13.04.2011 (21:39)
DC: Pokud mne zrak nešálí a neříkalo se tomu v osmdesátých letech jinak, jsou to hrušky... ;o)
13.04.2011 (21:16)
Krásný obraz z nepříliš dávné minulosti.
Líbí se mi ta jablka:-)
Líbí se mi ta jablka:-)
13.04.2011 (20:17)
Andrew33 : z čeho tak usuzujete, stejně tak by mne zajímalo, z čeho autor fotky usuzuje, že se jednalo o neukončený posun ? On se na to snad byl zeptat ...
Dovolím si poznamenat, že vlak jede po "nesprávné" koleji - proč to nevíme, i když je tam u první koleje vjezdové návěstidlo, tak v té době byl ve Zdicích ještě odklon osy, takže ta kolej, po níž - Ex 468 „mnichovák" - jede, pokračuje do Protivína, takže vlak musel jet na traťovou kolej do Plzně „dvakrát" odbočkou a čert ví, jaké tam byly závislosti při stavění vlakových cest toho co jelo „dovnitř" a vůbec, zda se to návěstidlo obsluhovalo nebo se tam muselo jezdit pouze na „Opatrně na přivolávací návěst".
Podle jízdního řádu by měl mít do Zdic od Hořovic postaveno R 551, takže pokud jel včas, musel Ex 469 čekat na jeho vjezd ... No a pokud byl Ex 469 seklý, tak se tam ještě motal R 512 Bezdrev ...
Přejíždění kolejí ve směru Plzeň se dělo na vjezdu, proto se vždycky muselo od Prahy vjíždět odbočkou.
Časově je to foceno kolem 8.45, spíše o nějakou tu minutku později, kvůli jízdě z Berouna po nesprávné ...
Dovolím si poznamenat, že vlak jede po "nesprávné" koleji - proč to nevíme, i když je tam u první koleje vjezdové návěstidlo, tak v té době byl ve Zdicích ještě odklon osy, takže ta kolej, po níž - Ex 468 „mnichovák" - jede, pokračuje do Protivína, takže vlak musel jet na traťovou kolej do Plzně „dvakrát" odbočkou a čert ví, jaké tam byly závislosti při stavění vlakových cest toho co jelo „dovnitř" a vůbec, zda se to návěstidlo obsluhovalo nebo se tam muselo jezdit pouze na „Opatrně na přivolávací návěst".
Podle jízdního řádu by měl mít do Zdic od Hořovic postaveno R 551, takže pokud jel včas, musel Ex 469 čekat na jeho vjezd ... No a pokud byl Ex 469 seklý, tak se tam ještě motal R 512 Bezdrev ...
Přejíždění kolejí ve směru Plzeň se dělo na vjezdu, proto se vždycky muselo od Prahy vjíždět odbočkou.
Časově je to foceno kolem 8.45, spíše o nějakou tu minutku později, kvůli jízdě z Berouna po nesprávné ...
A33) ono se to dá aplikovat i na druhou stranu, když je fíra netahavej a dlabe na to, tak s tím ani sebevětší dopravní kouzelník neudělá nic. Takže... ;)
Jéééé, tyhle vozy mám doma v H0:-). Promiňte za OT, ale uplně jsem vyskočil radostí:-)
Moc krasna nostalgie, myslel jsem, ze je to nejaka lokalka a odklon a az pak jsem se podival na komentar Finroda a datum vyfoceni.
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko